Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huono sängyssä

Vierailija
22.01.2014 |

Ollaan oltu mieheni kanssa parisuhteessa pari vuotta ja ollaan n. 30-vuotiaita. Ongelmana on se, että mieheni on mielestäni tosi huono sängyssä. Alussa ajattelin, että kyse on vain "kokemuksen puutteesta" ja siitä, ettei pitkää parisuhdetta ole takana. Lisäksihän on ihan normaalia, ettei kaikki heti suju uuden ihmisen kanssa. Halusin kuitenkin antaa miehelle mahdollisuuden, koska hän on muuten vain niin ihana.

Kuitenkaan mikään ei muutu. Mieheni mielestä riittävä esileikki on, että hän vaan mitään ilmoittamatta tunkee käteni housuihinsa ja odottaa, että alan tehdä jotain. En ymmärrä, miten hän ei tajua, että tarvitsisin ehkä itsekin jotain hyväilyä tms innostuakseni. Seksiä harrastaessa hän ei koskettele minua, rintojani tai tee oikeastaan mitään muutakaan kuin ainoastaan makaa lahnana. Kun ehdotan asennonvaihtoa, hän suostuu ehkä muutamaksi kymmeneksi sekunniksi, mutta haluaa sitten takaisin makaamaan ja minut päälle tekemään kaiken työn. Lisäksi miehelläni on ajoittaisia erektiohäiriöitä, joten pelkään sanoa asioista, ettei sänkypuuhat mene vieläkin huonommiksi ja erektiohäiriöt lisäänny. Lääkitystä mies ei halua. En muutenkaan tiedä, voiko aikuista miestä enää kouluttaa tässä vaiheessa, kun tuntuu, että pitäisi aloittaa ihan perusteista ("klitoris on täällä" jne).

Mitä minun pitäisi tehdä? Nyt kun luen viestiäni, tuntuu kuvailuni ilkeältä, mutta kun se on valitettavasti ihan totta... Olen aiemmissa parisuhteissani halunnut todella paljon seksiä, mutta tämä tilanne on saanut minut välttelemään koko asiaa.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:07"]

No sano sille helvetin pässille miten asia on: haluat enemmän hyväilyä, hellyyttä ja huomiota. Kyllä nyt jokainen osaa tissiä hieroa ja ähkiä lähetyssaarnaajaa.

Erektiohäiriöistä älä kuitenkaan puhu mitään, niistä syyllistäminen on lähinnä alhaista. Tuskin se äijäkään haukkuu sinua siitä, että joskus et oikeen meinaa kostua tai väsyttää tai on kuukautiset tai... Lääkkeet voit unohtaa heti kättelyssä. Tuskin sinäkään menet heti popsimaan masennuslääkettä, kun on vähän huonompi päivä. Tai haet unilääkettä, kun ei meinaa väsyttää yhtenä iltana. Tai amputoit perseesi, kun olet kipeästi kaatunut pepullesi talvipäivänä.

[/quote]

Niin no enkös minä tehnyt selväksi, etten halua pahentaa erektiohäiriöitä ja siksi en ole uskaltanut asiasta ylipäätään sanoa? Ja kysyin, että miten voisin asiasta sanoa loukkaamatta? Ihmeellinen hyökkäys.

- ap

[/quote]

Jos lääkitysajatuksistakin tiedät, niin on tainnut olla "häiriö" tapetilla tavalla tai toisella. Joko olet puhunut aiheesta tai ainakaan et ole osannut suhtautua oikein näihin "häiriötilanteisiin". Kuten aiempi vastaaja suoraan sanoi, niin se, että pidät koko juttua "häiriönä" on jo aika hemmetin huono merkki.

Voit ihan hyvin sanoa suoraan, että kulta haluaisin sellaista ja tällaista juttua. Voit vaikka kertoa toiveistasi silloin kun tilanne ei ole päällä, koska se on monille helpompaa. Ei sellaista miestä olekaan, joka ei halua saada naistaan nauttimaan, eikä kukaan loukkaannu siitä kun kerrot, että arvaas mistä oon viime aikoina haaveillu...

[/quote]

on sellaisia jotka luulevat että jos naineb ei nauttinut, niin se on naisen syytä, pitävät itseään mestareina seksissä, ja jokaisen naisen lahjana,

ap sun poikaystävä kuulostaa kuitenkin hyvältä ja kyllä kannattaa vaan vähitellen opettaa sille, kyllä se siitä oppii, aloita siitä suunnittelette seksiä tai sitten sponttaanisesti niin aluksi annat hänelle hieman suuseksiä, sitten sanot että odotus voimistaa nautintoa ja menet pikaiseen suihkuun vaikka sitä pientä suihkua sitten pyydät suihkun jälkeen heti että antaa suuseksiä sinulle, älkää ottako sitä seksiä niin vakavasti, kundi voi olla huomioimatta naista koska ajattelee vain sitä että erektio pysyisi, kannattaa harjoittaa enemmän läheisyyttä että suukottelee ja lepää sylikkäin ilmankin että seksiä tapahtuisi, niin sen erektion merkitys lähtisi, kuitenkin se penis ei ole niin tärkeä, kundin täytyy saada muuta ajattelemista kuin sen erektion pysyvyyteen, sitgen se itsestään toimii mainiosti,

voit vaikka ilmoittaa seuraavan kerran kun hän innostuu seksiin, ja odota etyä itse innostuu silloin kokeilukin voi tutua häneltä miellekkäämmältä, ehdota että harrastattele seksiä ilman mitään penetraatiota, vaan suudellen hyväillen ja suuseksillä.

Vierailija
2/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu Ap!!

joko juttelit miehesi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhuuuuuuu

Vierailija
4/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:01"]

Miehesi ei taida olla kovinkaan seksuaalinen tai ei ainakaan välitä naisen hyväilyistä ja nautinnon tuottamisesta naiselle. Ellei puhuminen, toiveitten kertominen ja mallin näyttäminen tuo mitään tulosta, pitäisin tilannetta kehnona. En tyytyisi tuollaiseen suhteeseen ja ehkä tuolle miehelle joku seksiä välttelevä nainen olisi sopiva puoliso. Niitä kyllä riittää.

[/quote]

Niinpä niin... Olen itsekin ollut tosi ihmeissään, koska aiempien kumppanien kanssa ei ole todellakaan ollut vastaavaa ongelmaa, kun kuitenkin olen itse hyvin aktiivinen ja kokeilunhaluinen, josta miehet on aiemmin tykänneet. Tässä iässä sitä vaan miettii jo niin paljon muitakin asioita, kuten sitä, olisiko mies hyvä esimerkiksi aviomiehenä ja mahdollisten lasten isänä, kun kuitenkin maailmankatsomus ja toiveet tulevaisuuden suhteen ovat hyvin samanlaisia. Mutta ei vaan omia halujakaan halua vielä tässä iässä heittää sivuun...

- ap

[/quote]

Olisin voinut olla sinä, 10v sitten. Ongelma ei parantunut. Miehestä puuttui intohimo ja hänen lipidonsa oli heikko, en tiedä oliko hänellä jotakin lapsuudentraumoja tms. Yritin kaiken mitä keksin, tilanne ei parantunut. Mies vielä alkoi syyllistää minua, kuinka tekoni tai tekemättä jättämiseni muka olivat este seksuaaliselle kiinnostukselle. Itselleen tai ongelmilleen hän ei ollut halukas tekemään mitään.  Lopulta luovutin, masennuin ja menetin ilon omasta seksuaalisuudestani. En suosittele.

Vierailija
5/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:35"]

Ollaan oltu mieheni kanssa parisuhteessa pari vuotta ja ollaan n. 30-vuotiaita. Ongelmana on se, että mieheni on mielestäni tosi huono sängyssä. Alussa ajattelin, että kyse on vain "kokemuksen puutteesta" ja siitä, ettei pitkää parisuhdetta ole takana. Lisäksihän on ihan normaalia, ettei kaikki heti suju uuden ihmisen kanssa. Halusin kuitenkin antaa miehelle mahdollisuuden, koska hän on muuten vain niin ihana.

Kuitenkaan mikään ei muutu. Mieheni mielestä riittävä esileikki on, että hän vaan mitään ilmoittamatta tunkee käteni housuihinsa ja odottaa, että alan tehdä jotain. En ymmärrä, miten hän ei tajua, että tarvitsisin ehkä itsekin jotain hyväilyä tms innostuakseni. Seksiä harrastaessa hän ei koskettele minua, rintojani tai tee oikeastaan mitään muutakaan kuin ainoastaan makaa lahnana. Kun ehdotan asennonvaihtoa, hän suostuu ehkä muutamaksi kymmeneksi sekunniksi, mutta haluaa sitten takaisin makaamaan ja minut päälle tekemään kaiken työn. Lisäksi miehelläni on ajoittaisia erektiohäiriöitä, joten pelkään sanoa asioista, ettei sänkypuuhat mene vieläkin huonommiksi ja erektiohäiriöt lisäänny. Lääkitystä mies ei halua. En muutenkaan tiedä, voiko aikuista miestä enää kouluttaa tässä vaiheessa, kun tuntuu, että pitäisi aloittaa ihan perusteista ("klitoris on täällä" jne).

Mitä minun pitäisi tehdä? Nyt kun luen viestiäni, tuntuu kuvailuni ilkeältä, mutta kun se on valitettavasti ihan totta... Olen aiemmissa parisuhteissani halunnut todella paljon seksiä, mutta tämä tilanne on saanut minut välttelemään koko asiaa.

[/quote]

Pelkään ettei seksisi koskaan muutu. Eksälläni oli samanlainen tapa hoitaa asiat ja lopulta ei seisonut enää ollenkaan, koska minä suutuin enkä jaksanut enää. Suutuin koska tarvitsin seksiä ja aina lopahti. Ainakaan en osaa neuvoa.

Vierailija
6/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle seksi on tärkeää, niin tästä miehestä et ehkä koskaan saa mitään seksipetoa. Ei hän kovin rakastuneelta vaikuta kun ei halua sinulle tuottaa mitään mielihyvää. Oikein

Vierailija
7/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tykkäät seksistä (hyvästä sellaisesta)  niin EROA NYT VIELÄ KUN SE ON MAHDOLLISTA. Itse naimisissa, yhteinen asuntolaina ja lapsi (joo, ihan onnistuttu kuitenkin sellainen saamaan). Ollaan oltu yhdessä reilu 10 vuotta ja alussa seksiä oli ja se oli ihan ok (parempaa olin saanut) mutta ajattelin että kyllä tämä tästä paremmaksi muuttuu... No, ollaan nyt tässä tilanteessa että ei muuttunut paremmaksi vaan muuttui paskemmaksi. Ensiksi kerrat harveni, ja nyt on ehkä 1-2 krt vuodessa. Sekin on sellaista skeidaa, että onneksi ei oo useammin. Aluksi meni siinä että elin kamalassa puutteessa ja olin kuin kissa pistoksissa... Mutta nyt asian kanssa on oppinut elämään että seksi ei vaan enää ole eikä tule (ellen sitten jossain vaiheessa ala pettämään). Onneksi on luotettava ystäväni kaalimato!

Voin kertoa että nakertaa itsetuntoa! Mutta eroaminen nyt enää tässä tilanteessa ei paljon lohtua tuo....

Vierailija
8/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee seuraavalla kerralla niin, että kun suostuu tuohon asennon vaihtoon vaikkakin omasta mielestään 10 sekunniksi niin et vaan kertakaikkiaan nouse sieltä alta mihinkään!

Et siis päästä häntä allesi makaamaan. Olet suostunut siihen joka kerta niin eihän hän muuta toimintatapaansa kun tietää, että pääsee taas heti  "lahnaksi lahnan paikalle".

Vierailija
9/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, meillä voisi hyvin olla sama mies. Ihan täsmälleen san´manlaiselta kuulostaa. Seksi meillä onkin jo loppunut pari vuotta sitten, asiasta on puhuttu ja ehkä se tästä vielä... Me emme kumpikaan ole kovin seksuaalisia, miehelläni on varmasti jokin psyykkinen lukko päällä, itse lienen sanonut tai tehnyt jotain väärää. Ehkä se tästä vielä, rakastamme toisiamme eikä ole aikomustakaan tuon takia erota 10 yhteisen vuoden jälkeen, seksi ei ole niin tärkeää. Tällä hetkellä elämässämme on myös muita isoja asioita, seksin miettimisen aika tulee myöhemmin jos on tullakseen.

Jos itse olet tuoreessa suhteessa ja kärsit tianteesta, niin kannattaa ehkä vielä miettiä.

Vierailija
10/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi on seksuaalisesti alistuvaa tyyppiä, ja nauttii siksi siitä, että olet päällä? (En tarkoita, että kaikkien mielestä näin olisi)

Vierailija
11/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin homo. Sori. Mutta jos ei ota eteen ees alussa ja ei tykkää hyväillä naistaan niin taitaa olla hinaaja...

Vierailija
12/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 11:13"]Sanoisin homo. Sori. Mutta jos ei ota eteen ees alussa ja ei tykkää hyväillä naistaan niin taitaa olla hinaaja...

[/quote]

Juu itseä ei tarvi edes hipasta kuhan tiedän pääseväni pukille niin olen jo valmis :)

Vierailija
13/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa, että sinä olet juurikin pomo ja hän alistuu. Kysein miestyyppi on juuri sellainen mistä en itsekkään pidä.

Vierailija
14/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiasiat unohtaen, mitä hyvää miehessä on? Kirjoita siis lista kaikesta mitä hyvää suhteessanne on (ei mitään seksiin liittyvää tähän). Katso mitä seuraa, millainen lista tulee, niin ehkä saat osviittaa siitä kannattaako jatkaa...

Vierailija
15/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kaikkia viestejä, mutta olen huomannut että miehelle pitää kertoa selvällä suomenkielellä (olettaen että on suomenkielinen ;) )

Mitä haluaa ja miten.

Esim: itse olen omalle miehelle kertonut minkälaisesta rintojen hyväilystä tykkään. Olen myös kertonut millä tavalla halusisin alapäätäni kosketeltavan, eli mikä tuntuis hyvälle. Samoten minkälainen suuhoito olis kivaa

Vierailija
16/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:36"]

Se on aina paha enne, jos mies kertoo lempiasennokseen sen kun nainen ratsastaa. Sellainen mies yleensä on huono sängyssä, koska on laiska eikä ota naistaan kunnolla.

[/quote]

Se on aina paha enne, jos nainen kertoo lempipalstakseen Vauva-lehden Aihe vapaan. Sellainen nainen on yleensä itsekäs miesvihaaja, koska ei osaa ajatella omilla aivoillaan ja uskoo tänne kirjoittelevien katkerien yh-keittiöpsykologien feministisiin vuodatuksiin.

Vierailija
17/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:42"]

Se on aina paha enne, jos mies kertoo lempiasennokseen sen kun nainen ratsastaa. Sellainen mies yleensä on huono sängyssä, koska on laiska eikä ota naistaan kunnolla.

[/quote]

Tää on muuten totta.

[/quote]

Sama pätee naisiin, joiden lempiasento on nainen alla. Melko todennäköisesti lahna.

Vierailija
18/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa ihan minun vaimolta. Ja kuulopuheiden perusteella aika moni suomalainen nainen on samanlainen lahna. Ei kosketa miestä tai muutenkaan osallistu kuin makaamalla. Kai se nyt vaan on niin, että toisia tuo homma ei niin kovasti kiinnosta, että jaksais toistakin ajatella.

Minä nään kolme vaihtoehtoa: sopeudut, puhut tai jätät miehen.

Jos asia sinua jo nyt häiritsee, niin sopeutuminen voi olla liian vaikeaa. Ja jos kerran miehesi on muuten hyvä, niin turha heti jättää. Joten suosittelen puhumista. Sopeutumista ja jättämistä voi kokeilla sen jälkeenkin :)

Aihe on arka, joten harkitse sanojasi. Vältä miehen tekemisistä/tekemättä jättämisistä puhumista, kerro miitä sinä haluaisit kokeilla tai mistä tykkäät.

Varaudu siihen, että toinen loukkaantuu ja mieti etukäteen miten tässä tilanteessa toimit. Voi myös olla, ettei miehesi halua aiheesta  keskustella (estoja tms.). Siihen tämä keskustelu meillä tyssäsi.

Jos keksit miten saat asian kauniisti esiteltyä, niin kerro meillekin. Emme varmasti ole ainot, jotka aiheesta kärsii.

Vierailija
19/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 17:33"]

[/quote]

Se on aina paha enne, jos nainen kertoo lempipalstakseen Vauva-lehden Aihe vapaan. Sellainen nainen on yleensä itsekäs miesvihaaja, koska ei osaa ajatella omilla aivoillaan ja uskoo tänne kirjoittelevien katkerien yh-keittiöpsykologien feministisiin vuodatuksiin.

[/quote]

Kaikkein pahin enne on, jos MIES kertoo lempipalstakseen av:n. Täytyy sanoa, että katsoisin pitkään ja hitaasti. Tällainen mies on naistenvihaaja, ei osaa ajatella omilla aivoillaan ja uskoo, että ihan kaikki mitä nettiin kirjoitetaan, on totta.

Vierailija
20/68 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 11:28"]Haluaa, että sinä olet juurikin pomo ja hän alistuu. Kysein miestyyppi on juuri sellainen mistä en itsekkään pidä.

[/quote]

Mu4ta eikö tällaisen miehen pitäisi olla ihan liekeissä siitä, että saa palvella ja tyydyttää naista ja alistua toteuttamaan hänen jokainen toiveensa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä