Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ei hyväksy minua facebook kaveriksi?

Vierailija
22.01.2014 |

Olen pyytänyt mm. mieheni siskoa joka lapsemme kummi ei ole hyväksynyt, naapuriani jonka näen päivittäin ei ole hyväksynyt, koulukavereita yms mikä vika minussa on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun kannattaa kysyä häneltä. onks joku esto päällä tai jotai??? vai miksei huoli?

Vierailija
2/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo ihmiset joita olet pyytänyt kaveriksi kuitenkin aktiivisia fb-käyttäjiä muuten? Tuli vaan mieleen että on myös meitä, joilla kyllä on tili mutta ei juuri käytetä, esim. itse en halua mitään kavereita sinne ollenkaan ja pidän tiliä vain että voin jotain yritysten tms juttuja katsoa facebookista joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:26"]

Onko nuo ihmiset joita olet pyytänyt kaveriksi kuitenkin aktiivisia fb-käyttäjiä muuten? Tuli vaan mieleen että on myös meitä, joilla kyllä on tili mutta ei juuri käytetä, esim. itse en halua mitään kavereita sinne ollenkaan ja pidän tiliä vain että voin jotain yritysten tms juttuja katsoa facebookista joskus.

[/quote]

Ovat aktiivisia facebook käyttäjiä ja todellakin tästä varmaan jo kohta vuosi aikaa kun olen pyytänyt eli ovat kyllä ne huomanneet.

Vierailija
4/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä uudestaan! Laita viesti saatteeksi.

Minä en ole vanhoja peruskoulukavereita hyväksynyt, koska en koe heitä ystävikseni. En ole siellä kenenkään heidän kanssaan viihtynyt, myös suurimmat koulukiusaajani ovat ystäväpyyntöjä lähetelleet?? Joitain uudempia koulukavereita, esim kun olen jossain koulussa ollut, olen hyväksynyt kaverikseni, ja sitten poistanut, kun koulu on päättynyt. Koska ainut meitä yhdistävä tekijäkin poistuu.

Miehesi siskolta voit tietysti kysyä henk.koht, miksi hän ei halua sinua fb:hen. Ja naapurit.. En minä hyväksyisi bussikuskiakaan kaverikseni, vaikka näen häntä joka päivä.

Vierailija
5/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole tullut mieleenkään pyytää mieheni siskoa fb-kaveriksi. Ei ole minulle sukua eikä ole minun ystäväni.

Naapureita en tunne, osa ei edes tervehdi takaisin vastaantullessa joten eipä ole tullut mieleen pyytää kaveriksi.

Osa vanhoista koulukavereista on fb-kavereina mutta ei kaikki. Opiskelukavereita on joitain, työkavereiden suhteen en ole vielä linjausta tehnyt: jos työyhteisöstä osan ottaa fb-kaveriksi, silloin pitäisi ottaa kaikki (jotka käyttävät fb:tä). Ja joka työyhteisössähän on (av:lta opittua) ne jotka kyttäävät töissä ollessaan onko se saikulla oleva onlinessa, herranjestas jos se jaksaa olla facessa niin kyllä se jaksaisi sitten olla ihan hyvin töissäkin (vaikka onlinessa oleva sairaslomalainen todellisuudessa makaisi sängyssä vatsataudin kourissa vati vieressään oksentaen joka kymmenes minuutti).

Vierailija
6/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen hyväksynyt fb ystävikseni vain oikeat ystävät, en tuttavia. Käytän profiilia vain hyvin rajattuun tarkoitukseen, enkä käy fb:ssä edes viikottain.

Vierailija
7/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta outoa. Tientenkin sukulaiset ja lapseni kummit, mutta myös naapurit, persukoulukaverit, kaukaisetkin tuttavat siellä, "kavereita" 400 vaikka en tietenkään näe kaikkia edes vuosittain. :-I

Vierailija
8/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä nimesi tähän niin saat hirveästi kaveripyyntöjä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi