Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tange Teezer

Vierailija
22.01.2014 |

Mitä mieltä ootte kyseisestä harjasta ? Repiikö se hiuksia ? Saako sillä takut suoriksi ? Kertokaa mielipiteitänne !

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:32"]

Minäkään en enää muita käytä. Mulla on ohutta, taipuisaa hiusta paljon ja kosteahkona harjaan. Olisi ihan mahdotonta saada hiukset selviksi TT.lläkään, joten lisäksi käytän Paul Mitchellin The Conditioner-hiuksiinjätettävää hoitoainetta. Näitä kahta ilman en voi olla! Alussa se varrettomuus häiritsi ja harja lenteli lattialle, mutta noeåasti siihen tottuu.

[/quote]

Takkujen selvittämiseen kannattaa kokeilla myös Moroccanoilin öljyä ja stylingcreamea! Minulla ainakin toimineet paremmin kuin mitkään muut tuotteet ja jättävät hiukset ihanan pehmeiksi.

Vierailija
22/26 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu hiuksisille EI ole hyvä:-[

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olis ihan jees, mutten tule toimeen sen varrettomuuden kanssa.

Vierailija
24/26 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:25"]Omat hiukseni ovat pitkät, ja eivät takkuunnu helposti, ovat aika sileät. Itseläni ei pysy se harja kädessä, vaikeaa harjata sillä omia pitkiä hiuksiaan. Hiuksia tuntuu lähtevän yhtä paljon kuin normaalilla harjalla, mutta tangle teezeriä käyttäessä ne putoavat lattialle, eivätkä jää harjaan kiinni, ja inhoan sitä hiusten noukkimista lattialta. Ikinä en harjaa hiuksia kosteinakaan, joten minulle tuo oli vikaostos. San vielä toisenkin joululahjaksi joltain, nyt niitä on kaksi kaapissa lojumassa :(

[/quote]

No jopas ihmisillä on eri tapoja! Mitenkä et ikinä harjaa hiuksia märkinä? Olisi minulle ihan mahdottomuus, näyttäisin lähinnä linnunpelättimeltä, jos antaisin vain kuivua ilman harjausta... En minäkään paksua, pitkähköä tukkaa saa TT:llä kerralla selvitettyä, täytyy jakaa hiukset hieman osioihin, että saa altakin takut selvitettyä. Itse pärjäisin tavallisellakin harjalla vallan mainiosti, mutta tyttö tykkää TT:stä juuri sen takia, kun ei satu. Ja hiuksia meiltä ei sitten ilmeisesti lähde samalla lailla, kuin sinulla, kun en ole tuollaista ongelmaa itse huomannut.

Vierailija
25/26 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kolmelle pitkähiuksiselle tytölleni jokaiselle oman tangle teezerinsä ja kaikki ovat tykänneet. Yhdellä on paljon hiuksia, mutta ohuita, kahdella paksut ja luonnonkiharaan taipuvaiset, joten sotkussa ne on välillä ihan kunnolla. Ja tähän asti hiusten harjaaminen on välillä ollut itkua ja hammasten kiristystä etenkin nuoremman kanssa, mut nyt se sujuu vähän kuin linna-shampoolla: ilman kyyneleitä.

Suosittelen kyllä

Vierailija
26/26 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:02"]

takkuharjapervo vauhdissa

[/quote]

joo. ÄLKÄÄ VASTATKO TÄLLE PERVOLLE ENÄÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä