Tange Teezer
Mitä mieltä ootte kyseisestä harjasta ? Repiikö se hiuksia ? Saako sillä takut suoriksi ? Kertokaa mielipiteitänne !
Kommentit (26)
Aivan loistava hankinta sain joululahjaksi.
En enää läytä muita harjoja. Mullakin hieno (ohut), liukas mutta takkuuntuva, hieman luonnontaipuisa hiuslaatu.
Kyllä lähtee takut hyvin, kiharatukkaisen pelastus. Itsellä on suorat hiukset, mutta käytän välillä Tangle Teezeriä silti. Hiuksia irtoaa mielestäni ihan yhtä paljon kuin normiharjalla harjatessa, mutta käyttö on kuitenkin ehkä vähän miellyttävämpää.
Meillä on 2 tangle teaseriä, sellainen kukkamalli (harja kukanmallisessa purkissa, johon saa hiuslenksuja) ja sitten sellainen soikeahko perusmalli. Perusmalli sopii käteeni paremmin, mutta molemmat ovat todella hyviä. Mun tytöllä on ristiselkään asti hiukset ja hän saa ne helposti itse harjattua (hänen hiuksiaan kun pitää harjata tosi usein, jos haluaa pitää ne selvinä & auki). Suosittelen!
Ei se musta niin vallankumouksellinen ole kuin monet antaa ymmärtää. Sain joululahjaksi. On se hellävarainen ja harjaa hyvin esim. märät hiukset, mutta onnistuu repiminen siltäkin.
Tangle eli takku. Juu, meillä käytetään nykyään vain noita.
Minä ostin tuon, kun minulla on kaksi paksuhiuksista tyttölasta. Eipä tuo meillä kyllä toimi. :( Ihan samalla lailla saa takkuja kiskoa, ja joskus lapset jopa pyytävät, että harjataan mielummin tavallisella harjalla. Itse koitin omiin hiuksiini (pitkät ja paksut) ja harjaaminen tosiaan oli paljon hankalampaa ja työläämpää kuin tavallisella harjalla!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:29"]Minä ostin tuon, kun minulla on kaksi paksuhiuksista tyttölasta. Eipä tuo meillä kyllä toimi. :( Ihan samalla lailla saa takkuja kiskoa, ja joskus lapset jopa pyytävät, että harjataan mielummin tavallisella harjalla. Itse koitin omiin hiuksiini (pitkät ja paksut) ja harjaaminen tosiaan oli paljon hankalampaa ja työläämpää kuin tavallisella harjalla!
[/quote]
Tätä kyllä vähän ihmettelen... Meilläkin paksu tukka, tytöllä ja mulla, ja hyvin toimii! Täytyy tietty harjata useamman kerran takkujen kohdalla, mutta yhtään ei satu! Harjataan aina ensin tangle teezerillä takut auki ja sitten viimeistellään tavallisella harjalla. Itse käytän lähinnä märkään tukkaan, tyttö käyttää aina TT:tä ensin.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:26"]
Ei se musta niin vallankumouksellinen ole kuin monet antaa ymmärtää. Sain joululahjaksi. On se hellävarainen ja harjaa hyvin esim. märät hiukset, mutta onnistuu repiminen siltäkin.
[/quote]
Moni ihminen harjaa märkää tukkaa väärin (raastaen). Etenkin pitkä tukka pitää harjata niin, että ensin selvittää latvat ja vasta sitten aloittaa harjaamisen juuresta/koko pituudelta. Tangle teaserin mahtavuus on minusta kampausten teossa. Saa helposti sileän pinnan hiusmassaan esim. sileää ponnaria varten. Jos ei halua sellaista rönttöversiota :-D
Takut aukeavat kyllä paljon helpommin ja nopeammin kuin tavallisella harjalla. Tavallisella harjalla tuli monesti itku mutta enää ei. Yleensä mies joutui avaamaan suurimmat takut, kun itse en vain pystynyt.
Meillä ollut nyt käytössä pari vuotta ja etenkin lapsilla hyvä, mutta oletteko huomannut, että tuleeko haarahiuksia enemmän kuin ennen? Musta tuntuu, että mun hiukset haaroittuu tosi herkästi tuon kanssa.
Minulla paksu, kihartuva pitkä tukka jossa yksittäiset hiukset ovat ohuita mutta niitä on todella runsaasti. Tangle teaser ei toimi minulla ollenkaan niin hyvin kuin tyttäreni pitkässä suorassa tukassa jossa hiukset ovat jämäkkää ja paksua laatua.
Omat hiukseni ovat pitkät, ja eivät takkuunnu helposti, ovat aika sileät. Itseläni ei pysy se harja kädessä, vaikeaa harjata sillä omia pitkiä hiuksiaan. Hiuksia tuntuu lähtevän yhtä paljon kuin normaalilla harjalla, mutta tangle teezeriä käyttäessä ne putoavat lattialle, eivätkä jää harjaan kiinni, ja inhoan sitä hiusten noukkimista lattialta. Ikinä en harjaa hiuksia kosteinakaan, joten minulle tuo oli vikaostos. San vielä toisenkin joululahjaksi joltain, nyt niitä on kaksi kaapissa lojumassa :(
Toimii hyvin mun tytön paksussa, suorassa, jämäkässä, takkuuntuvassa tukassa.
Minäkään en enää muita käytä. Mulla on ohutta, taipuisaa hiusta paljon ja kosteahkona harjaan. Olisi ihan mahdotonta saada hiukset selviksi TT.lläkään, joten lisäksi käytän Paul Mitchellin The Conditioner-hiuksiinjätettävää hoitoainetta. Näitä kahta ilman en voi olla! Alussa se varrettomuus häiritsi ja harja lenteli lattialle, mutta noeåasti siihen tottuu.
Mulla on kaksi tyttöä. Toisella on pitkät, paksut ja suorahkot hiukset. Toisella puolipitkät, paksut ja luonnonkiharat. Kumpikin tykkää tangle teezeristä ja pitää sitä maailman parhaana harjana. Itselläni ohuet luonnonkiharat enkä ainakaan märkiä hiuksia tykkää harjata.
Itselläni ollut käytössä nyt n. 3 kk ja täytyy sanoa, että toimii erinomaisesti ainakin minun tukassani. Minulla menee hiukset todella takkuisiksi kun ne kastuvat ja tuo Teezer kyllä selvittää hiukset paljon hellemmim ja helpommin kuin mikään toinen kokeilemani harja. Kannattaa siis ehdottomasti kokeilla.
Ihan huikea tuote, ollut meillä jo 2v. Tytölläni 5v ohut ja helposti takkuuntuva tukka, pelkkää itkua olisi harjaus ilman tätä tuotetta!
Mulla on myös oma harja.