Milloin olet viimeeksi syönyt ja milloin syöt seuraavaksi?
Saako suolistosi levähtää/puhdistautua tarpeeksi?
Kommentit (30)
Söin puoli 1 päivällä, Syön seuraavaksi klo 10 huomenna aamulla.
Meni ruokaa ja pullaa ja kahvia. Ei ole nälkä ollenkaan.
Suolet saavat puolestani pitää vaikka vapaapäivän.
Söin kuuden aikaan ja seuraavan kerran syön joskus aamulla.
Minulle on aina ongelma kun pitäisi verikokeeseen mennä aamulla, ja sanotaan että paastokoe. Normaalisti kun pätkäpaastoan, syön viimeisen kerran päivällä n klo 15.
On kuulemma liian pitkä paasto, pitäisi olla syöty illalla klo 20-22 välillä, jos aamu kasilta on verikoe.
Naurettava ”paasto”.
Klo.20 söin kaks omenaa ja ihan kohta syön subwayn leivän, kun mies tuo töistä tullessaan :D yleensä syön kyllä niin, että on muutama tunti aterioiden välillä.
Söin klo 18:30 ja seuraava ruoka on varmaan lounas, n klo 10:30.
Söin kuudelta Kokkikartanon makaronilaatikon ja kauravälipalan. En taida syödä enää tänään mitään, ei ole nälkä. Syön seuraavan kerran aamupalan huomenna klo 8 maissa. Olin viime viikolla lomalla ja söin koko viikon ihan liikaa, nyt ei tee mieli mässäillä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan mies. Naisille ei suositella tuollaisia ateriavälejä.
Soin tunti sitten kauraleipää ja sitten aamulla jotain
Syön aina vain kerran päivässä, illalla kun tulen kotiin töistä ja töiden jatkoilta. Tänään se oli klo 19 ja huomenna se on mitä tahansa välillä 16–24. Näin olen elänyt viimeiset noin 20 vuotta eli sen kun olen itse asiasta saanut päättää.
Juon kyllä pitkin päivää, kahvia ja energiajuomia.
Tänään nyt en ainakaan ole syönyt. Olen juonut vain kaffetta. Nytkin juon.
-Sinkkiş
Vierailija kirjoitti:
Syön aina vain kerran päivässä, illalla kun tulen kotiin töistä ja töiden jatkoilta. Tänään se oli klo 19 ja huomenna se on mitä tahansa välillä 16–24. Näin olen elänyt viimeiset noin 20 vuotta eli sen kun olen itse asiasta saanut päättää.
Miten saat syötyä kerralla kaikki päivän kalorit?! Hirveä urakka varmaan!
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut? One Meal a Day on ihan varteenotettava elämäntapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin puoli 1 päivällä, k onSyön seuraavaksi klo 10 huomenna aamulla.
Suolet saavat puolestani pitää vaikka vapaapäivän.Olet varmaan mies. Naisille ei suositella tuollaisia ateriavälejä.
Miksei suositella? Olen jo vuosia syönyt ns.pätkäpaastoillen; tänään aamiaislounas klo 14, päivällis/illallinen klo 20.
Ja huomenna syön taas joskus puolenpäivän jälkeen...
Aamulla (ja pitkin päivää) juon vettä, joskus kahvia/teetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin puoli 1 päivällä, k onSyön seuraavaksi klo 10 huomenna aamulla.
Suolet saavat puolestani pitää vaikka vapaapäivän.Olet varmaan mies. Naisille ei suositella tuollaisia ateriavälejä.
Miksei suositella? Olen jo vuosia syönyt ns.pätkäpaastoillen; tänään aamiaislounas klo 14, päivällis/illallinen klo 20.
Ja huomenna syön taas joskus puolenpäivän jälkeen...
Aamulla (ja pitkin päivää) juon vettä, joskus kahvia/teetä.
Sotkee hormoonitoiminnan
Viimeviikolla olin lähes koko viikon syömättä. Join vain vettä ja kahvia. Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä heräsin vihdoin klo 4 nälkään! En ollut syönyt 5 päivään mitään yöllä sitten Söin pienen pihvin ja desin valkosipuli perunoita. Sunnuntaina söin salaatin
Nyt treenipäivänä söin aamulla ruisleivän ja kovan kananmunan. Päivällä keittoa 3 dl, välipalana rasvattoman rahkan ja banaanin. Illalliseksi salaatin, ja kaksi ruisleipää. Onneksi pystyy taas syömään. Huomenna taas treeneihin niin varmaan taas nälkä!
Ihan hirveää kun ei viikkoon maistu mikään. Kaikki vain yököttää, paitsi kahvi.
Klo 19 maissa kanapastaa, parsakaalia ja banaanin. Seuraavaksi aamupuuro kun jaksan nousta aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Söin päivällistä kello 19, ja seuraavaksi syön huomenna lounaan n. klo 12.
Muuten samalla tyylillä paitsi aamuisin marjoja, ettei kahvi polta mahaan reikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saat syötyä kerralla kaikki päivän kalorit?! Hirveä urakka varmaan!
Mikrokeiton ja raejuustopurkin söin, jälkkäriksi proteiinivanukas. Ei mielestäni mikään jäätävä urakka? En laske mitään kaloreita.
Ja on muuten ihan paskapuheita nuo edellä mainitut hormonihäiriöt. Taitaa hormonitoiminta häiriintyä alipainosta, ei mistään syömisväleistä. Esimerkiksi itse olen normaalipainoinen, 167/65, joten ei ole ollut mitään ongelmia tällä saralla – menkat on tulleet suunnilleen kellontarkasti koko hedelmällisen ikäni ja olen kerran ollut raskaanakin. Vaikka syön vain kerran päivässä.
Söin päivällistä kello 19, ja seuraavaksi syön huomenna lounaan n. klo 12.