Milloin olet viimeeksi syönyt ja milloin syöt seuraavaksi?
Saako suolistosi levähtää/puhdistautua tarpeeksi?
Kommentit (30)
Söin äsken rahkan, seuraavaksi syön jogurtin 12-13 välissä. Sen jälkee syön sitten kunnon ruoan illalla.
Mä olen vähän sellainen nakertaja, syön pieniä annoksia mutta usein. Yritän usein syödä isompia annoksia mutta tulee vain huono olo
06 syöty ruisleipäsiivu kinkulla ja juustolla, tomaatti ja pieni jugurtti (yleensä en syö jugurttia)
10.30 söin siemenkeksin ja omenan kun on niin nälkä
11.30 syön gruusialaista kaalilaatikkoa koska olen iltapäivän liikenteessä eikä saisi tulla nälkä
16 jälkeen laitan päivällistä, possua rosmariinikermakastikkeessa ja hapankaalia
18 juon iltakahvin ja sen kanssa keksin tai pienen pullan (tämä on enemmän tapa kuin tarve)
20 teen marjasmoothien.
Tiedän kyllä että pitäisi saada lisää proteiinia tuonne aamupäivään. Normaalipainoisena pysyn näinkin
n60v
heräsin tunti sitten ja nyt syön aamupuuroa. Muutaman tunnin päästä lounas.
Eilen illalla kahdeksan aikaan. Ja seuraavaksi syön tunnin kahden sisään.
Söin n. klo 10 banaanin sekä palan mansikkakakkua, vähän myöhäisempi aamupala, kun ei vielä herätessä klo 06 ollut nälkä.
Seuraavan kerran syödään taaperon päiväunien jälkeen eli n. klo 15 tai jos silloin ei vielä ole nälkä, niin käydään ensin ulkoilemassa ja sitten ruoka onkin vasta n. klo 17.
Syödään tosiaan vain 3 kertaa päivässä, joten on aika hyvin joustoa kellonajoissa.
Söin viimeksi eilen noin klo 19. Seuraavaksi syön 12.30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin puoli 1 päivällä, k onSyön seuraavaksi klo 10 huomenna aamulla.
Meni ruokaa ja pullaa ja kahvia. Ei ole nälkä ollenkaan.
Suolet saavat puolestani pitää vaikka vapaapäivän.Olet varmaan mies. Naisille ei suositella tuollaisia ateriavälejä.
Miksei suositella? Olen jo vuosia syönyt ns.pätkäpaastoillen; tänään aamiaislounas klo 14, päivällis/illallinen klo 20.
Ja huomenna syön taas joskus puolenpäivän jälkeen...
Aamulla (ja pitkin päivää) juon vettä, joskus kahvia/teetä.Sotkee hormoonitoiminnan
Kuinka kivikauden ihmiset ylipäänsä kykenivät lisääntymään, kun eivät luultavimmin syöneet kahden tunnin välein? Jos kerran pätkäpaastoilu niin merkittävästi vaikuttaa hormonitoimintaan.
Söin aamupalaa vähän kahdeksan jälkeen aamulla ja lounasta syön varmaan puolen päivän maissa
Mulla on aina ollut kolmen kunnon ruuan tahti. Aamiainen n.klo 7.30, lounas n.klo 13 ja päivällinen n.klo 19. Lisäksi töistä tultua juon kahvin ja syön hedelmän.
Eilen aamiainen: jugurttia, marjoja, kurpitsan siemeniä morttelissa hienonnettuna, pala moniviljaleipää, päällä juustoa ja tomaattia, maitokahvi ja omaa omenamehua, mandariini.
Eilen lounas: kasvissosekeitto, kaksi palaa ruisleipää juustolla ja tomaatilla, jälkkäriksi banaani ja kahvi
Eilen päivällinen: kaksi perunaa, suippokaalia paistettuna, kaksi silakkapihviä. Jälkkäriksi mustikkarahka ja espresso.
Söin kahdeksan maissa. SYön seuraavan kerran, kun tulee nälkä. Ehkä yhden , kahden maissa.