Pieni penis isolla miehellä?
Onko yleistä että pitkällä miehellä on pieni penis?
Kommentit (39)
185cm 96kg kengänkoko 46. Sen mitat 16cm/4.5cm. Näyttää kyllä pieneltä omasta näkövinkkelistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha vitsi: Kun luoja loi miehen, unohtui ensin penis. Naiset valittivat, että jotain nyt miehiltä puuttuu kun naiset haluaisivat seksiä.
No, luojamme huomasi virheensä ja kutsui miehet koolle ja käski mennä kaapista ottamaan itse kullekin oman. No, ylhäällä kaapissa olivat pienimmät ja siitä alaspäin isommat. Näin sitten kävi, että pitkillä miehillä on pieni ja lyhyillä iso :)
Tämä tarinahan on tosi :)
Pitää ainakin itsellä paikkansa 167cm/70kg ja 19,7 / 15cm.
Ja se kengän numero oli?
42.
180 cm, 97 kg, kenkä 44, 18 cm pitkä ja kuulemma riittävän paksu on ollut
Vierailija kirjoitti:
180 cm, 97 kg, kenkä 44, 18 cm pitkä ja kuulemma riittävän paksu on ollut
Noin tunnin-kahden kuluessa tästä se on taas vaimon sisällä riittävän kauan, että hän saa orgasmin ja kertoo että se on juuri hyvän kokoinen :)
Suurilla naisilla on pieni pimppi ja pienillä kauhea räpsä. Oikein suuri kun osuu kapeaan pyllyyn, niin se tulee reunoilta yli ja näyttää nahkahameelta.
Aivan sama. Oman kullin pituus on aina riittänyt. Se tarkoitus kun kuitenkin on minun tyydyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha vitsi: Kun luoja loi miehen, unohtui ensin penis. Naiset valittivat, että jotain nyt miehiltä puuttuu kun naiset haluaisivat seksiä.
No, luojamme huomasi virheensä ja kutsui miehet koolle ja käski mennä kaapista ottamaan itse kullekin oman. No, ylhäällä kaapissa olivat pienimmät ja siitä alaspäin isommat. Näin sitten kävi, että pitkillä miehillä on pieni ja lyhyillä iso :)
Tämä tarinahan on tosi :)
Pitää ainakin itsellä paikkansa 167cm/70kg ja 19,7 / 15cm.
Ja millin tarkkuudella mitattu...👍
Vierailija kirjoitti:
Ei se 10cm seisoessaan olevan vehje ole iso minkään kokoisella miehellä. Ap
Oliskin 10cm, vaan kun on 8,5cm.
Ei oikein flaksaa.
En ole koskaan nähnyt pientä miestä, jolla olisi suuri penis. Pakko uskoa, että kaikki penikset ovat pieniä, näin naiset vakuuttavat.
Jännä juttu että tähänkin ketjuun kirjoitti se 0,001 osuus miehistä joilla noin isot parrut
183/87 ja 18cm sekä ympärys 13.5cm. Omasta kulmasta ei näytä pieneltä, eikä suurelta. Tietysti paksumpi saisi olla. Omasta mielestä. Ei toisen puoliskon.
177cm, 70 kg eli mahaton niin kyllä +16 cm /15cm jo näyttääkin riittävältä.
Ei oo pieniä, naisella on vaan isot kädet.
Olen tapaillut miestä, joka 196 cm pitkä, penis juhlakunnossa 7 cm, löysänä 1.5 cm:n kurttukasa. Miehellä painoa 130 kg ja iso maha. Ymmärrätte varmaan, ettei ihna joka asennossa onnistu.
Onko se syy jättää muuten kiva mies?
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut miestä, joka 196 cm pitkä, penis juhlakunnossa 7 cm, löysänä 1.5 cm:n kurttukasa. Miehellä painoa 130 kg ja iso maha. Ymmärrätte varmaan, ettei ihna joka asennossa onnistu.
Onko se syy jättää muuten kiva mies?
Ei ole.
42 on yleisin miesten kengän koko Suomessa, että kyllä niitä pieniä jalkoja myös pitkiltä miehiltäkin löytyy. Ja kullissa ei edelleenkään ole luita.
Pienet miehet ja suuret naiset on tyhmiä. Miehillä pieneen päähän ei mahdu kunnon aivoja ja naisilla on ontto pää muutenkin ja isoilla naisilla entistä ontompi. Käytän tässä samaa logiikkaa kun ketjun muutkin älykääpiöt.
Ja se kengän numero oli?