Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleekohan rillimukeja rilleillä vielä myyntiin?

Vierailija
21.01.2014 |

Kävin paikallisissa kaupoissa ja osasta olivat rillimukit loppuneet kokonaan, osassa oli vielä ilman rillejä.

Mietin, että pitääkö ostaa ilman rillejä, koska tykkään kyseisestä mukista, vai onkohan vielä mahdollisuus saada se muki niillä rilleillä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule pitkään aikaan,meiltä löytyy rillimuki,mitä tarjoat?

Vierailija
2/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassahan on sanottu, että mukeja tulee myyntiin koko vuoden 2014 ajan. Ja niistä osa on koko ajan rillimukeja. Ihan hyvin voit siis odottaa vaikka joulukuulle mukin oston kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma helmikuussa tulee seuraava erä.

Vierailija
4/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei saa millään ilveelläkään ostamaan keneltäkään hamstraajalta rillimukia. Ei tulis mieleenkään. Niitä olis riittänyt kaikille halukkaille, jos jotkut idiootit eivät olisi niitä vieneet mukitolkulla myytäväksi. Toivottavasti ostit tosi monta eikä kukaan halua ostaa niitä sulta ylihintaan!

Vierailija
5/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bonganut monesta kaupasta lapun, jossa ilmoitetaan, että rillimukeja tulee myyntiin kun ne "tavalliset" mukit on ensin myyty loppuun.. Näin siis täällä itä-suomessa, en tiedä onko yleinenkin käytäntö

Vierailija
6/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Odottelen siis. Ehkä hintakin laskee jossain vaiheessa normaaliin.

ap

Vierailija
7/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanu ku 28kpl kerättyy ^^^^ terkuin satu^^^^^

Vierailija
8/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukeista joka kuudes on rillimuki. Eli ne viisi rillitöntä mukia täytyy myydä alta pois tai lopputuloksena on iso läjä rillittömiä. Ei kaupat tilaa lisää tuotetta jota on hyllyt jo täynnä..

Vierailija
9/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvinki olla ett hinta nousee kohtpuolii lähelle sataa

Vierailija
10/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos niin käy, että jäävät kauppoihin myymättä, niin hinnat varmasti laskevat jossain vaiheessa. Normimuumimukit kun kuitenkin maksavat sen 10-15 euroa. Sitten mäkin viittin ostaa rillittömän mukin ja jos hyvä tuuri käy ja löydän rilleillä, niin pulitan siitä sen 25 euroa.

ap

Vierailija
11/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rillittömät tulee olemaan muuten tulevaisuudessa arvokkaampia, koska ihmiset ostaa ne nyt käyttömukeiksi ja rillilliset säästöön. Rillittömät rikkoontuu ajan saatossa ja loppujen lopuksi ne on harvinaisempia kuin rillilliset. Ei siis kannata ostaa kalliilla rillillistä, vaan kaupasta se rillitön.

Vierailija
12/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

salli mun nauraa :D

Vierailija
13/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.huuto.net/kohteet/tove-100v-rillimuki-muumi-arabia-juhlamuki/296679132

Tuolla joku maksanut 90 euroa.

Ehkä kannattaa vaan itse piirtää rillit mukiin :P

Vierailija
14/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut kaikki muumi-mukini käyttöön. Eniten maksoin siitä Stockan juhlamukista ja vuosikausia kerännyt noita.

Mä en ajattele jälleenmyyntiarvoa, joten sen takia ärsyttää nuo ihmiset, jotka ostaneet 15 minuutissa kaupan tyhjäksi rillimukeista. No, huutonettiäkin kun katsoo, niin eihän siellä ole kuin muutama mistä huudetaan ja nimimerkitkin sitä luokkaa, että kuinkakohan moni on oikeasti edes olemassa vai ovatkohan vain myyjän virityksiä...

Mulle kelpaa hyvin se rillitönkin, jos käy niin etten törmää rilleihin. 

Sitä paitsi mä myös luulen, että tämä oli vaan Arabian myyntikikka eikä kukaan tule maksamaan mitään ylimääräistä tulevaisuudessa noista rillillisistä mukeista. Niitä on niin paljon, että eivät olekaan enää mitään harvinaisuuksia.

ap

Vierailija
15/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain telkkariohjelmassa Iittalan edustaa sanoi että niitä mukeja valmistetaan koko vuosi samalla kaavalla eli joka kuudennessa on ne rillit.

Vierailija
16/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vuoden päästä Halpa-Hallista saa kympillä, ostan sitten.

Vierailija
17/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 19:20"]

Ok. Odottelen siis. Ehkä hintakin laskee jossain vaiheessa normaaliin.

ap

[/quote]

Normaaliin? Kyseessä on erikismuki, jonka hinta vähittäismyynnissä ei tule muuttumaan.

Vierailija
18/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintataso ei tule tippumaan alle 60e

Vierailija
19/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis koko vuonna,vrt.stockan muki

Vierailija
20/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta jos noista uusista mukeista, ilman rillejä pyydetään 25 euroa eikä kukaan niitä osta, niin tuskin pitävät vuoden loppuun saakka noilla hinnoilla. Mieti nyt, suurin osa odottaa saavansa mukin rilleillä, eli kukaan ei osta niitä tavallisia tarpeeksi. Kaupat eivät voi ottaa lisää mukeja, koska edellisetkin ovat myymättä. Pakkohan heidän on hintoja laskea, ainakin siihen saakka, kunnes saavat taas rillittömiä, että myynti pysyy hyvänä.