Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen teini tyttö

Vierailija
19.10.2020 |

Ja vihaan olla teini-ikäinen! Tää on niin vaikeeta, keho muuttuu, lantio levenee, painoa tulee helpommin joka paikkaan, rinnat kasvaa, karvoja kasvaa joka paikkaan, alapää vuotaa verta joka hemmetin kuukausi, finnejä on ympäri kroppaa, mielialat vaihtelee hetkessä jos olet juuri mukavalla tuulella niin 5min päästä olet raivoissasi ja sen jälkeen itket miten vaikeaa elämä on. Mieli on kuin vuoristorata.
Odotan niin kovasti sitä että täytän 20+ vuotta!!!
Olkaa kiitollisia te naiset jotka olette jo selättäneet teini vuodet sitä minäkin odotan!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ymmärrän ap teini-ikä oli todella vaikeaa aikaa itselleni. Onneksi ei enää tarvi elää niitä vuosia

N29

Vierailija
2/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein ikinä pitänyt teini-ikäisiä viehättävänä. Mun mielestä sillon tyttöjen keho muuttuu liikaa ja alkaa menkat ja kaikki semmoset vähän vierasta ja liian ällöttävää minulle

M22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myrskyisää aikaa. Olin itse hyvin kapinallinen ja villi, nykyään lauhkea keski-ikäinen täti.

Vierailija
4/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vuodet menee nopeasti vaikka nyt ei siltä tunnu. Kannattaa muistaa nauttia joka päivästä. Teininä elämä on yhtä koettelemusta.

Vierailija
5/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt 20v vaikka olen vielä nuori niin olen kuitenkin nuori aikuinen ja teini vuodet selätetty olen aikas iloinen ja helpottunut :)

Vierailija
6/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jonka kannattaa opetella yhdyssanat.

Vierailija
7/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 65-vuotias ja muistan kuinka ihanaa oli teini-ikäisenä. Kaikki oli uutta, eikä elämä ollut vielä kovettunut, joten pienetkin ilot tuntuivat suurilta. Muistan tanssireissut, konvat ja keikat kavereitten kanssa, oman huoneen tuottaman ilon, jännitykset ihastusten kanssa, oi se oli ihanaa aikaa.

Vierailija
8/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kultaa muistot, sanotaan. Omasta teini-iästä on jo aikaa ja muistelen helposti noita vuosia ihan myönteisesti. Kunnes löysin ja luin silloin kirjoittamiani päiväkirjoja: Oli se aikamoista ja ahdistavaakin aikaa. Kapinoin, lintsasin jopa muutaman viikon koulusta erään nolon tapahtuman vuoksi, kärsin unettomuudesta, olin ujo, menestyin huonosti koulussa, kun energia meni minuus-asioihin, olin ihastunut milloin mihinkin poikaan. Toki mukavaakin alkoi olla, varsinkin sen jälkeen, kun täytin 17 vuotta.

Kuitenkin minusta tuli ihan hyvin menestynyt, työstään innostunut ihminen. Jatko-pinnoissakin pärjäsin riittävän hyvin.

Vierailija
9/9 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 65-vuotias ja muistan kuinka ihanaa oli teini-ikäisenä. Kaikki oli uutta, eikä elämä ollut vielä kovettunut, joten pienetkin ilot tuntuivat suurilta. Muistan tanssireissut, konvat ja keikat kavereitten kanssa, oman huoneen tuottaman ilon, jännitykset ihastusten kanssa, oi se oli ihanaa aikaa.

Oli kovettunut. Silloin. Ei enää.

Pentti 65v