Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahin loukkaus, jonka miehenne teille tehnyt/sanonut?

Vierailija
21.01.2014 |

Tästä on jo aikaa 20v.

Olin yövuorossa töissä, seuraavana päivänä äitini soitti ja sanoi, että hänellä tärkeää asiaa ja tulee käymään meillä.

Mies oli edellisenä tietämättäni käynyt paikallisessa lähipubissa, sieltä oli taksillä kännipäissään mennyt vanhempieni luokse ja soittanut äitini avaamaan alaoven rappuun (isäni oli silloin jossakin työmatkalla).

Äiti avasi oven ja mies tarjoutui naimaan äitiäni. Äiti hakkui uko siellä rapussa pystyyn.

Mies oli sitten kotona kun äitini tuli asiaa kertomaan, oli hiukan nolona ja pyyteli anteeksi. Silloin teki mieli vetäistä turpaan ja kunnolla, vieläkin asia muistissa ja en kyllä täysillä pysty häneen luottamaan, koska kännipäissään oli valmis naimaan jopa äitiäni:(

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla naidessamme sanoi, että hänen exsällään on tiukempi pilu kuin minulla...

Vierailija
22/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla naidessamme sanoi, että hänen exsällään on tiukempi pilu kuin minulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahin loukkaus: sanoi, että jos eroan hän vie lapset pikaiseen houstaan ja muuttaa ulkomaille- valitettvasti en anna ikinä anteeksi ja ero tulee

Vierailija
27/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 19:23"]

Tässä muutamia irtonaisia lauseita menneiltä parilta vuodelta:

"Joku kerta mä vielä tapan sut, vitun idiootti kusipää"

"En yhtään ihmettele että perhemurhia tapahtuu"

"Joku muu mies olisi jo tappanut sut"

"Hyppää parvekkeelta alas"

"Mä heitän sun lemmikin parvekkeelta alas"

"Sä tuut olee niin yksin ja kuolee yksin kuten äitiskin"

"Sä vaan makaat päivästä toiseet etkä ole vuosiin tehnyt mitään, vitun luuseri" (valhe, olen tehnyt hyvin paljon)

"Hyi vittu, sulla on niin rumat hampaat"

"Kukaan ei huoli tollasta säälittävää paskaa"

"Mä häivyn enkä enää ikinä palaa"

"Heti kun löydän kenet tahansa niin jätän sut"

"Vitun idiootti" "Vitun kusipää" "Vitun pelle" ja niin edelleen. 

Mies on haukkunut kaiken minulle tärkeän. Heitellyt tavaroita, välittämättä siitä että rikkoo minulle tärkeitä perintöesineitä. Haukkunut sukuni. Kironnut kaiken minulle tärkeän pahimmin mitä ikinä keksii. En viitsi edes ajatella kaikkea. Osittain tilanteet ovat tietenkin vuorovaikutuksellisia ja provosoituja, mutten koskaan puhu tuolla tavoin. Kun mies saa kohtauksen, sitä ei saa loppumaan, millään, vaan mies syytää mitä suuhun tulee ja huutaa samalla "TURPA KIINNI, oma vika kun taas aiheutit tämän!", ja kun pyydän kertomaan miten aiheutin tällä kertaa niin kiroaa ja haukkuu eikä koskaan kerro. Jälkeenpäin syyttää väsymystä ja minua. Äärimmäisen harvoin ja lievästi ottaa vastuuta puheistaan. On myös ollut lievästi väkivaltainen, mutta sekin on täysin muiden tai minun vikani. Ja osittain koen näin olevankin, koska osaan olla ärsyttävä, mutten paha samoin kuin hän. 

Voisin toki kirjoittaa vähintään yhtä paljon hyvin asioita hänestä, ja minusta saisi varmasti myös kammottavia listoja aikaiseksi. Mutta viime aikoina näitä räjähdyksiä häneltä on tapahtunut paljon täysin mitättömästi. En koskaan unohda, mitä hän on sanonut. Muistan kaiken, ja ne hiertävät välejä sopuisassakin arjessa minun puoleltani. 

[/quote]

ettehän vaan tee lapsia!?! Kenenkään ei pitäisi joutua kuuntelemaan tuommoista, ja lapsille varsinkin todella sairas/vahingoittava koti olisi...

Vierailija
28/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli alkuraskaudessa keskenmeno, kun odotin kolmatta lastamme. Tulin ultrasta ja kerroin asian, mies ei tukenut mitenkään, ja syytti mua, että olen keksinyt jutun. Viikon päästä menin vielä uudestaan ultraan, tilanne tarkastettiin. Mies ei edelleenkään uskonut. Seuraavana aamuna menin sairaalaan kaavintaan, kerroin miehelle, mutta hän ei reagoinut mitenkään, luuli vieläkin, että keksin jutun. Kun tuli ruinaamisen jälkeen hakemaan mut sairaalasta, tajusi viimein, että oli oikeasti keskenmeno. Mua loukkasi ja loukkaa edelleenkin, kuinka mies saattoi epäillä mun keksineen asian. En ole koskaan valehdellut missään pienemmässäkään asiassa eli mitään syytä epäilyille ei pitänyt olla. Nyt vuosia tapahtuneen jälkeenkin mies sanoi kerran, että kun asia tuli puheeksi, että mä olin keksinyt vastaavia juttuja ennenkin :O Mä olen aivan ihmeissäni, epäilen, että hänen exänsä on keksinyt jutun, kun olivat nuoria, kun ei mitenkään sovi mun käytökseen nuo jutut. 

Mua tosiaan loukkasi se, ettei mies silloin uskonut mua ja edelleen heittää tuollaisia kommentteja. Keskenmenon jälkeen olin vielä tosi herkässä tilassa ja olisin tosiaan tarvinnut tukea enkä ihmeellisiä epäilyjä.

Vierailija
29/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ei ole sanonut/tehnyt mitään loukkaavaa mutta exä kylläkin.

Minut yritettiin raiskata kun olin vielä yhdessä exän kanssa. Exä syyllisti minua asiasta jo heti hakiessaan minua sairaalasta kotiin (piti käydä tikattavana ja näyttämässä vammoja noin muutoinkin). Myöhemmin hän syytti, että kostan asian hänelle (en kyennyt seksiin enkä halunnut, että minuun kosketaan).

Mitään tukea en häneltä saanut hetkellä, jona olisin sitä eniten kaivannut. Se kaatoikin sitten lopulta suhteen. Minä muutin pois ja luultavasti se on järkevin teko mitä olen koskan tehnyt.

Vierailija
30/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin hyvin "säilynyt" 3 lapsen äiti, ainoa "kompleksini" (josta en oikeasti ennen edes kärsinyt, mitä nyt joskus mainitsin miehelleni) on imetyksistä veltostuneet rinnat.

Mies petti minua nuoremman, lapsettoman naisen kanssa, jolla silikonirinnat(!).

Sen jälkeen minulle ymmärrettävästi kehittyi paha ulkonäkökompleksi.

Vierailija
31/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja paras ystäväni päättivät paneskella "aviosängyssämme" sillä välin, kun nukuin päiväunia vierashuoneessa seinän takana. Äijä kehtasi vielä ottaa mut illalla. Säkällä sain tästä kuulla 2pv myöhemmin. Paras ystävä ja aviomies? Hienoa.

Vierailija
32/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon samanlaisia kuin tuon pitkän viestin kirjoittajalla (tosin siis ex-mies, lasteni isä kyseessä). Toisaalta minäkin pärjäsin aika hyvin keskinäisessä vittuilussa. Joitakin exän suusta tulleita mm.

" Hullu koira.", "Harjaa nyt ne hampaas ettei mätäne suuhun.", "Mä tapan sut.". Joitakin minun suusta tulleita mm. "Mä pystyn tappamaan ihmisen.", "Mä vihaan sua."    Erosta tulee tänä vuonna 5 vuotta. 2 lasta.

Vierailija
33/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 32 tässä vielä: aivan identtisiä ja omasta entisestä elämästäni tulleita nuo pitkän viestin kirjoittajan lauseet. Tsemppiä!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
34/34 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän