Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on 20-vuotiaan ja 25-vuotiaan ulkonäössä?

Vierailija
21.01.2014 |

Vai onko sitä? Jos siis puhutaan samasta ihmisestä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson omia kuviani 20v ja 25v en näe mitään eroa kasvoilla. Myöskään nyt 28v:nä en näytä mitenkään erilaiselta... :)

Vierailija
2/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v on paremmaan näköinen, ainakin minä olin. Paranin parenemista n. 40v asti ja nyt olen useamman vuoden pysynyt samanlaisena. Tiedän, että lähivuosina on tulossa romahdus ulkonäön suhteen (rasva vähenee vääjäämättä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 12:50"]

Kun katson omia kuviani 20v ja 25v en näe mitään eroa kasvoilla. Myöskään nyt 28v:nä en näytä mitenkään erilaiselta... :)

[/quote]

katso ja vertaa kuvia 10v päästä niin huomaat, että nainen kaunistuu vanhetessaan.

Vierailija
4/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatetyyli taitaa monilla muuttua hieman aikuisemmaksi. Lisäksi monet lopettavat liikunnan, jonka takia tulee vähän kiloja. Toisaalta taas pyöreys kasvoissa saattaa vähentyä. Mitään ryppyjä ei normaalilla 25 -v pitäisi olla.

Vierailija
5/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen alkaa jo hieman rupsahtaa 25 vuotiaana.

Vierailija
6/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 13:12"]

[/quote]

Ainakaan minun kohdalla tuo ei pitänyt paikkaansa.

Vierailija
7/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kasvoissa ei muuta eroa näy kuin että nykyään osaan meikata vähän paremmin --> näytän pikkaisen paremmalta.

Vierailija
8/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 13:12"]

[/quote]

Jos nainen alkaa rupsahtaa niin sitten alkaa mieskin! Ärsyttävää naisten parjaamista taas.

Vierailija
9/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaalla on jo otsarypyt ja roikkuva naama. Ei sillä, ei 20-vuotiaskaan enää mikään kovin sileä ole ja se vanheneminen alkaa siinä 20-vuotiaana. Suomessa vaan pitkitetään teini-ikää pukeutumalla teinivaatteisiin ja taantumalla henkisesti, niin kyllähän sitä sitten antaa nuoremman vaikutelman.

Vierailija
10/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 13:17"]

25-vuotiaalla on jo otsarypyt ja roikkuva naama. Ei sillä, ei 20-vuotiaskaan enää mikään kovin sileä ole ja se vanheneminen alkaa siinä 20-vuotiaana. Suomessa vaan pitkitetään teini-ikää pukeutumalla teinivaatteisiin ja taantumalla henkisesti, niin kyllähän sitä sitten antaa nuoremman vaikutelman.

[/quote]

Mitä ihmettä? Aikamoinen narkkari/alkkis saa olla jos on 25-vuotiaana roikkuva naama... ja että jos jopa 20-vuotiaana on jo ikääntymisen merkkejä. :D Ite näytin 20-vuotiaana n. 16-vuotiaalta ja vieläkin olen aika baby face vaikka ikää mittarissa just sen 26. :D

Vierailija
11/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niiiiin erilainen tyyli nyt 26-vuotiaana kuin 20-vuotiaana, että on tosi vaikea verrata. 20-vuotiaana pukeuduin muodikkaasti ja trendikkäästi, meikkasin, blondasin hiuksia ja kävin säännöllisesti kampaajalla.

Nykyisin en meikkaa, minulla on luonnollisen värinen rastatukka ja pukeudun boheemisti arvostaen mukavuutta. Varmaan monen mielestä olen nykyisin paljon rupsahtaneemman ja rumemman näköinen, mutta en osaa itse verrata. Olen eri näköinen, mutta en tiedä olenko paremman vai huonomman näköinen. Kai tuokin on vähän makuasia ja riippuu katsojasta. Ainakin nykyinen tyylini miellyttää omaa silmääni enemmän kuin se pintaliito-tyyli.

Vierailija
12/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset ovat kauniita..

Vierailija
13/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kasvoilta varmasti hyvin samannäköisiä, etenkin jos ei ole tullut lisää kiloja, ollut unettomuutta/stressiä jne. Tyyli niin hiuksissa, meikissä kuin vaatteissakin vaikuttaa monella ulkonäköön tietty. Olen nyt 25v ja mietin itseäni ja ikätovereitani. Itselläbi on ollut sekä positiivisia että negatiivisia muutoksia. Olin 20v samanpainoinen, mutta rankka ja kostea opiskelijaelämä vaikutti kasvoihini: kuvissa näytän hieman pöhöttyneeeltä niin kasvoista kuin vartalostakin. Nykyisin kasvoni ovat kapeammat, mutta työstressi on aiheuttanut minulle pienet silmäpussit ja väsyneet silmät. Kroppani taas on paremmassa kunnossa ja tyylini parempi.

Vierailija
14/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaat ovat usein rumia. 25-vuotiaat taas upea kroppaisia.

Vierailija
15/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen muuttunut aikuisemman näköiseksi. Vielä 20 vuotiaana oli kovin goottihenkinen. Aina pitkät hameet, pitsiä ja nyörityksiä. Meikki oli vahva, usein sekä tummaksi meikatut silmät että punaista huulipunaa. Täytän tämän vuoden kesäkuussa ja kun vertaan itseäni kuviin, joissa olen 20 -vuotias, ovat kasvoni selkeästi kapeammat ja silmäni näyttävät hiukan suuremmilta. Olen myös 8 kiloa kevyempi kuin 20 vuotiaana. Rintani ovat nyt hiukan pienemmät ja sopusuhtaisemmat muuhun vartaloon nähden kuin tuolloin. 20 -vuotiaana kyllä myös korostin niitä ja pidin todella avonaisia kaula-aukkoja. Osaan nyt meikata kauniimmin ja kasvoihini paremmin sopivalla tavalla. Silmämeikki on yhä arkenakin tumma mutta huolellisemmin tehty. Huulissa käytän vain huulirasvaa. Minulla on nyt myös vuoden sisällä ilmestyneet ensimmäiset, vielä melko huomaamattomat naururypyt silmieni alle. Vaatetukseni on edelleen pääasiassa mustaa ja välillä harmaata mutta siihen on tullut väriä asusteiden kautta. Mekot ja hameet eivät enää ulotu nilkkoihin, vaan hiukan polvien yläpuolelle. Housuja en edelleenkään käytä. Näytän myös iloisemmalta ja mielestäni kauniimmalta kuin 20 -vuotiaana. 

Vierailija
16/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä useimmilla 20 v on vielä vähän lapsenpyöreyttä, joka on hävinnyt siihen 25 mennessä :) muuta eroa ei juuri olekaan.

Vierailija
17/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen kiloa.

Vierailija
18/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä puoli on se, että pikkuhousuista pitää katsoa, etteivät paina näkyvää rajaa peppuun. Muuten kroppa aika samanlainen mutta vaatii nykyään jo ylläpitoa. Kasvot ovat kaunistuneet ja aikuistuneet. Näppylät on historiaa ja ryppyjä ei vielä näy. Kasvojeni jylhähkö luusto ennustaa kaunista tulevaisuutta (sopii vanhallekin naiselle) jos paino pysyy samana ja jatkan ihonhoitoa.

Vierailija
19/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 jatkaa: olen siis nyt 25

Vierailija
20/20 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22 ja minustakin vanhemmat naiset (yli 30v) on kauniimpia! Varsinkin jos osaa korostaa itsessään kauniita piirteitä ja vanhenee kauniisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä