Tänään tulee huoltomies käymään. Pitäisikö tarjota kahvit?
Kommentit (20)
mullaki kävi äsken huoltomies ja oli nii kiireinen, että ei siinä ois kerenny ees kysymää maistuuks "kahvi" :D
En ole huoltomiehille kahvia keitellyt, ovat aina olleet aika kiireisiä.
Vessakaappien asentajille tarjosin kahvit. Ja torttua ja pipariakin saivat kun oli joulukuu.
Ei sille välttämättä pidä mut voihan ohimennen kysyä maistuuko kahvi, eikä tarvi loukkaantua jos ei maistu, saattaa olla kiire jo seuraavaan paikkaan.
Päiväkahvit ja pipari maistuu aina :) t. huoltomies
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 12:07"]Tarjoatteko huoltomiehelle kahvia?
[/quote]
Tarjoa huora huoltomiehelle pillua ja persettä!
No en tarjoais, haluan että tekee hommansa ja lähtee niin pian kuin mahdollista. Kahvin tarjoamisesta tulee mieleen just tuo, että huoltomies saattaa luulla saavansa torttuakin.
Eikös tuo riipu ihan huoltomiehestä?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 12:07"]Tarjoatteko huoltomiehelle kahvia?
[/quote]
Tarjoa huora huoltomiehelle pillua ja persettä!
[/quote] No vaikka tarjoaisinkin niin tuskin se minusta huoraa tekisi? Oletko itse huora? -Ap
Pizzalähetille yleensä keitetään kanssa kuumat kahvit.
Mitä olette tarjonneet nuohoojalle? Yleensä olen ostanut herrasväen pikkuleipiä ja keittänyt sitten kahvit silkkiaamutakki päällä.
No minä keitin kerran rappukäytävässä siivonneelle tytölle teetä :) Raukka oli niin nuhainen. Piristi kuulemma päivää.
Tottakai tarjotaan jos vaan huoltoukolla on aikaa jäädä istuksimaan hetkeksi :) Se on kohteliasta.
Itse harrastan tätä ja jos jatkossa tarvetta huoltomiehelle niin tulevat aina mielellään, vaikka työajankin ulkopuolella jos on joku pikkuhomma. Kuulema niin mukava paikka että ei vituta tulla auttamaan :)
Vanhempana huoltomiehenä voin sanoa, että pieni kahvitauko on aina paikallaan. Ja keskustelu viehättävän naisihmisen kanssa piristää kummasti päivää.
Mun luona kävi kerran huoltomies ja mä aloitin sen kanssa seksisuhteen. :) haha!
Kiitoksia vastauksista kaikille. Sekä asiallisista, että huumorista. Oli hauskaa lukea. :) Ehkäpä tarjoan ne kahvit.Kertokaa ihmeessä kokemuksia ja varsinkin huoltomiehet, ihan mielenkiintoista olisi tietää millaisia työpäiviä teillä on! -Ap
Yhdessä vanhassa työpaikassani yksi huoltomies narahti siitä että huolsi vähän muitakin putkia :)
Ei mitään kahvia, otat suikkuliin heti.