Siis ei tällaista voi käydä :D :D
Latasin itselleni Tinder- applikaation. (En jaksa selittää syvemmin sen toimintaperiaatetta, mutta se on sellainen hauska deittisovellus, joka ottaa kuvat ja tiedot fb.stä ja seuloo lähellä olevia potentiaalisia ihmisiä, joita sitten klikataan jatkoon ja ei jatkoon, lähinnä jos kuva ja fb-tykkäykset matchaa. Käyttäjäkunta on tosi nuorta, 20-25-v paljon mutta mun ikäisiäkin löytyy ja hiukan vanhempiakin. Olen siinä vähän päälle 30-v). Eilen tuli piippaus että "sinä ja XXX olette Tinder-pari" Eli minä ja mies josta oon tykännyt, on tykännyt myös musta ja meistä on tullut "pari". Parin tunnin päästä mies laittoi mulle viestiä. Mä vastasin ja jotenki aloin ihmetellä miten tää mies on niin tutun näköinen..Ja sitten tajusin: Hän on tyttäreni päiväkotikaverin isä :D Olemme törmänneet välillä ihan ohimennen lähikaupassa ja päiväkodissa. Mies tuskin tunnistaa mua koska emme ole koskaan jutelleet.
Siis kuinka noloa! Viimeisimmän tiedon perusteella tämä mies on naimisissa. Jos on eronnut, fine, voisi olla kiinnostava tapaus.
Mitäs nyt? Mua naurattaa ihan hirveesti tän tilanteen absurduis:)
Kommentit (9)
Yh. Naimisissa oleva vonkaaja. Hyi! Muistutapa mistä tunnet hänet... Voi mennä pupu pöksyyn...
No mitäs ihmeellistä tossa on. Eikö toi ole sen palvelun idea, jos se kerran ihmisiä lähialueelta etsii. Silloinhan on mahdollista, että sattuu tuttuja?
Olen sopinut treffit teininä veljeni kanssa chatissa. Menin siis sovittuna aikana sovittuun paikkaan ja tuskailin kun broidi kökki siellä. Sitten tajusin että oltiin sovittu treffit! Voiko olla nolompaa?
Ihan asia linjalla juteltiin chatissa, mutta voi että!
Niin...entä sitten. Pienet on piirit tässä kylässä(suomi), elämän tilanne sama, saman ikäisiä lapsia, sama paikkakunta jne. Mikä todennäköisyys, että osuu kohdille tutut kasvot?!
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 11:38"]Latasin itselleni Tinder- applikaation. (En jaksa selittää syvemmin sen toimintaperiaatetta, mutta se on sellainen hauska deittisovellus, joka ottaa kuvat ja tiedot fb.stä ja seuloo lähellä olevia potentiaalisia ihmisiä, joita sitten klikataan jatkoon ja ei jatkoon, lähinnä jos kuva ja fb-tykkäykset matchaa. Käyttäjäkunta on tosi nuorta, 20-25-v paljon mutta mun ikäisiäkin löytyy ja hiukan vanhempiakin. Olen siinä vähän päälle 30-v). Eilen tuli piippaus että "sinä ja XXX olette Tinder-pari" Eli minä ja mies josta oon tykännyt, on tykännyt myös musta ja meistä on tullut "pari". Parin tunnin päästä mies laittoi mulle viestiä. Mä vastasin ja jotenki aloin ihmetellä miten tää mies on niin tutun näköinen..Ja sitten tajusin: Hän on tyttäreni päiväkotikaverin isä :D Olemme törmänneet välillä ihan ohimennen lähikaupassa ja päiväkodissa. Mies tuskin tunnistaa mua koska emme ole koskaan jutelleet.
Siis kuinka noloa! Viimeisimmän tiedon perusteella tämä mies on naimisissa. Jos on eronnut, fine, voisi olla kiinnostava tapaus.
Absurduis?
[/quote
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 11:38"]Latasin itselleni Tinder- applikaation. (En jaksa selittää syvemmin sen toimintaperiaatetta, mutta se on sellainen hauska deittisovellus, joka ottaa kuvat ja tiedot fb.stä ja seuloo lähellä olevia potentiaalisia ihmisiä, joita sitten klikataan jatkoon ja ei jatkoon, lähinnä jos kuva ja fb-tykkäykset matchaa. Käyttäjäkunta on tosi nuorta, 20-25-v paljon mutta mun ikäisiäkin löytyy ja hiukan vanhempiakin. Olen siinä vähän päälle 30-v). Eilen tuli piippaus että "sinä ja XXX olette Tinder-pari" Eli minä ja mies josta oon tykännyt, on tykännyt myös musta ja meistä on tullut "pari". Parin tunnin päästä mies laittoi mulle viestiä. Mä vastasin ja jotenki aloin ihmetellä miten tää mies on niin tutun näköinen..Ja sitten tajusin: Hän on tyttäreni päiväkotikaverin isä :D Olemme törmänneet välillä ihan ohimennen lähikaupassa ja päiväkodissa. Mies tuskin tunnistaa mua koska emme ole koskaan jutelleet.
Absurduis?
[/quote
[/quote]
Sori, oli kaksi kirjainta vaihtanut nopeasti kirjoitellessa paikkaa :) Absurdius, tietysti eikä Absurduis. Happy now?
ap
No äkkiäkös näpyttelet sille, että "kaunis päivä tänään, oletkos sinkku? ;) "
Absurduis?
[/quote
[/quote]
Sori, oli kaksi kirjainta vaihtanut nopeasti kirjoitellessa paikkaa :) Absurdius, tietysti eikä Absurduis. Happy now?
ap
[/quote]
En oikeastaan ole. Sinun olisi pitänyt av:n sääntöjen mukaan vetää hernarit pilkun viilaamisestani eikä suhtautua siihen noin ystävällisesti. Pilalle meni tämä provosointiyritykseni.
Ei tuossa mitään noloa ole. Mies on myös deittisovelluksen käyttäjä joten hänelläkin on haku päällä, aiinakin jossain mielessä. Hyvin voit ainakin sen verran tutustua paremmin että tiedät onko vapailla markkinoilla vaiko muuten vain viehätysvoimaansa testailemassa.