Tykkääkö kukaan Oltermanin cheddarjuustosta?
Mä ostin joulun hujakoilla sitä ja Oltermanin tavallista juustoa. Cheddarissa ei ollut mitään makua, se tavallinen maistui paljon paremmalle. Ihmettelen oikein tosissaan hehkutusta siitä juustosta, meillä ei ainakaan erehdytä toiste siihen. Tavallinen arkijuustokin on parempaa.
Kommentit (7)
Mun mielestä Cheddar maistui ensin happamalle ja kovalle. Sitä piti syödä monta päivää ennen kuin se alkoi maistua ok:lle. Olen kuitenkin myös vahvempien juustojen ystävä.
Sanoisinko, että on hyvää ja ostaisin toistekin? En.
Se oli ihan hirveää. Meillä kesti kauan, että saatiin se kulutettua. Ei viitsinyt roskiinkaan heittää. Mureni höylätessä, oli kovaa, puisevaa ja ylisuolaista.
Minä ja mies tykätään, lapset ei. Mutta meidän lapset ei myöskään syö mm. Edamia, Arkijuustoa eikä suurta osaa näistä pyöreistä keltaisista kermajuustoista m.l. Oltermanni. Yksi merkki niistä kelpaa, mutta en suin surminkaan muista mikä... Sen sijaan syövät mielellään monia homejuustoja sekä (yäk) näitä "muovijuustoja" eli Aamupala tms.
Meillä on vähän erikoisia lapsia, en näe mitään punaista lankaa noiden tykkäämisissä... =0)
Mutta siis, Oltermanni Cheddar, tykkäsin.
Joo hyvää oli, tosin ei mun mielestä kyllä cheddaria nähnytkään.. :)
Enpä ole viitsinyt ostaa niin monesti lukenut täältä että se on pahaa.
Olen ennakkoluuloinen. Kun sitä mainostetaan,. että "maistuu koko perheelle", olen olettanut että se ei maistu millekään enkä ole sitä ostanut. Tietty voimakkuus kuitenkin kuuluu cheddariin ja kaupassamme on oikeitakin, brittiläisiä cheddareita.
En ole kuullut vielä keneltäkään kuka sitä on maistanut, että olisi kehunut. Tykkään oltermannista ja tykkään cheddarista. Oltermanni Cheddar ei maistu kummaltakaan. Suuri pettymys.