Yksi viesti, yksi salaisuus
Aloitan: oon nakannut sekajätteeseen elämäni aikana hirveästi käyttökelpoisia tavaroita kun en ole jaksanut nähdä vaivaa hankkiutuakseni niistä oikeaoppisesti eroon
Kommentit (44)
Olen läheisriippuvainen. Ajattelen seksiä todella usein. Kuvittelen miehiä alasti ja mietin millaista seksi heidän kanssaan olisi. Haaveilen myös kunnon seksiorgioista. Ajatus laukalla aina kun on vähänkään tylsää
Juon joskus viikollakin lasin kaksi viiniä. Koska en haluaisi tuntea mitään, ja olen ahdistunut ja tuntuu etten selviä mistään, mutta käyn töissä ja esitän että kaikki sujuu hienosti. Olen salasuhteessa varatun miehen kanssa, toivon että hän on liitossaan onneton ja mies jättäisi suhteen vuoksemme. En ymmärrä miten ei olla jääty kiinni tai kukaan ei huomaa mitään.
Olin yläasteikäisenä ihastunut parhaaseen kaveriini, tajusin tämän vasta myöhemmällä iällä. En ole kuullut hänestä vuosikausiin. Olemme molemmat miehiä ja tästä huolimatta pidän itseäni enimmäkseen hetrona. En ole kertonut bi-suuntautumisestani kenellekään enkä voisi ikinä kuvitella seurustelevani miehen kanssa.
oon ollut pilvessä töissä, meni ihan hyvin