Vinkki teille kolmikymppisille sinkuille, joilla on vaikeuksia löytää lapsettomia treffikumppaneita
Kannattaa ehdottomasti väljentää hakukriteereitä niin, että mukana on myös parikymppisiä sinkkuja. mukaan Parikymppisiä sinkkuja on monta kertaa enemmän kuin kolmikymppisiä, ja lapsettomia on siinä porukassa vielä paljon todennäköisemmin.
Itse olen 34 mies, enkä ole koskaan edes harkinnut lapsia hankkineen naisen kanssa seurustelua. Tyttöystäväni on 22 ja lapseton. Jos olisin etsinyt kumppania vain +/- 5 vuoden ikähaitarilla, emme olisi koskaan tavanneet.
Kommentit (62)
En hirveästi elvistelisi jos olisin ap. Eräällä kaverilla oli parikymppinen opiskelijamuija. Voitte vaan arvata katosiko eukko kuin pieru saharaan kun sai opinnot päätökseen ja vakkari työn. Ei ollu enää tarvetta nelikymppiselle ukolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta kun se parikymppinen rupeaa hyvin todennäköisesti haluamaan lapsia 10 v sisällä ja sitten ollaankin sinkkuja nelikymppisiä.
Vapaaehtoinen lapsettomuus on yleisempää nuorempien keskuudessa, eikä mielipide tutkimusten mukaan yleensä muutu vanhemmitenkaan. Ota vela kumppaniksi, niin olet aika turvassa.
Mutta jos tuo on se toteutuva skenaario, sitten sinulla on kuitenkin ollut kymmenen vuoden onnellinen suhde. Ei kuulosta kauhean pahalta minusta. Olen tuosta syystä jo kerran eronnut, eikä harmita yhtään. Suhde ei ole epäonnsitunut vain siksi, että se joskus loppuu.
Minusta olisi aika pimeää todeta että kaikki meni hyvin jos jouduimme eroamaan vastoin tahtoamme lapsiasian vuoksi.
Uteliaisuudesta: miksi se mies (tässä tapauksessa nimenomaan mies) on vielä kolmekymppisenä sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Uteliaisuudesta: miksi se mies (tässä tapauksessa nimenomaan mies) on vielä kolmekymppisenä sinkku?
Miten niin vielä? Useimmat eroavat jossain kohtaa elämäänsä, jotkut jopa monesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero jos kemiat kohtaa
Jännä kyllä se ikä on "vain numero" vain niinpäin, että mies on vanhempi.
Itse olen aina ollut kallellaan itseäni reilusti vanhempiin miehiin. Niin kauan kuin kohdalleni sattui se jumalainen 10 vuotta nuorempi mies. Kyllä siinä hiljaa mielessään sai mennä itseensä ja oppia, että se nuorempikaan ei ole poissuljettu vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Uusimpien tutkimusten mukaan alle 25-vuotiaan aivot ovat vielä kovin kehittyvässä vaiheessa, eli saattaa neitokainen pistää sinut pihalle tuon iän saavutettuaan, ja miksi ihmeessä sinä seurustelet lapsen kanssa?
Hei, I*kis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin kyllä vela-naisia piisaa aina reilusti +30v.
En ole sitä mieltä että olisi vaikeaa löytää naista, jolla ei ole haarahedelmää.
Minustakaan se ei ole vaikeaa, etenkään isoissa kaupungeissa. Pienemmillä paikkakunnilla voi olla enemmän tarvetta laajentaa ikähaitaria.
Missä kaikissa isoissa kaupungeissa olet nettideittaillut?
Helsingissä, Tampereella ja Amsterdamissa.
Kauanko siitä on, kun deittailit Tampereella?
Viisi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta kun se parikymppinen rupeaa hyvin todennäköisesti haluamaan lapsia 10 v sisällä ja sitten ollaankin sinkkuja nelikymppisiä.
Vapaaehtoinen lapsettomuus on yleisempää nuorempien keskuudessa, eikä mielipide tutkimusten mukaan yleensä muutu vanhemmitenkaan. Ota vela kumppaniksi, niin olet aika turvassa.
Mutta jos tuo on se toteutuva skenaario, sitten sinulla on kuitenkin ollut kymmenen vuoden onnellinen suhde. Ei kuulosta kauhean pahalta minusta. Olen tuosta syystä jo kerran eronnut, eikä harmita yhtään. Suhde ei ole epäonnsitunut vain siksi, että se joskus loppuu.
Minusta olisi aika pimeää todeta että kaikki meni hyvin jos jouduimme eroamaan vastoin tahtoamme lapsiasian vuoksi.
Koskaan ei tiedä, mitä tulevaisuus tuo. Minä arvioin suhteen onnistumista vain sen mukaan, onko siinä hyvä olla. Pituus olisi minusta aika outo kriteeri. Monet vuosikymmenen mittaiset suhteet ovat aika keskinkertaisia tai jopa huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sitä mieltä että olisi vaikeaa löytää naista, jolla ei ole haarahedelmää.
Minustakaan se ei ole vaikeaa, etenkään isoissa kaupungeissa. Pienemmillä paikkakunnilla voi olla enemmän tarvetta laajentaa ikähaitaria.
Viisi vuotta.
Meno on muuttunut vähän noista ajoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisi vuotta.
Lapsettomien sinkkujen määrä on vähentynyt Tampereella viidessä vuodessa? Kerro lisää.
Vierailija kirjoitti:
En hirveästi elvistelisi jos olisin ap. Eräällä kaverilla oli parikymppinen opiskelijamuija. Voitte vaan arvata katosiko eukko kuin pieru saharaan kun sai opinnot päätökseen ja vakkari työn. Ei ollu enää tarvetta nelikymppiselle ukolle.
Niin mitä sitten? Eikö se ole vain hyvä asia kun pääsee eroon.
Voipahan ottaa uuden nuoremman opiskelijanaisen.
Hopeaketut vanhenee, mutta opiskelijanaiset pysyvät aina saman ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisi vuotta.
Lapsettomien sinkkujen määrä on vähentynyt Tampereella viidessä vuodessa? Kerro lisää.
Tinderin algoritmi on muuttunut, Suomi24 Treffit on muuttunut, Happypancake on muuttunut ja Okcupid on muuttunut, kaikki huonompaan suuntaan. Niin ja Iskuri on pilattu aivan totaalisesti.
Ihan validi pointti niitä foorumeja ajatellen joissa kumpikin valikoi ennen kuin yhteys syntyy, tavallaan turhaa itse ennakolta määritellä että en edes noita katso jos kuitenkin suhde alkaakseen vaatii että kumpikin tykkää. Itse olen ottanut asenteen että jos joku minua lähestyy niin varmaan siihen on joku syy, siinä tapauksessa en ala keskustella iästä vaan siitä mitä ollaan etsimässä yms. Tosin parikymppiset ei herätä mitään kiinnostusta, enemmän kyseessä on uskaltaa laittaa +- 5 v kuin vain +5 v ja toteutuneet hyvät treffit on osunut sinne -5v:n puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Uusimpien tutkimusten mukaan alle 25-vuotiaan aivot ovat vielä kovin kehittyvässä vaiheessa, eli saattaa neitokainen pistää sinut pihalle tuon iän saavutettuaan, ja miksi ihmeessä sinä seurustelet lapsen kanssa?
Koska ne "lapset" näyttävät ja tuntuvat niin hyvältä. Nuoruus sopii naisille.
Isosisko 30v. Hänen aviomies 34-35. Hän ei olisi jaksanut mitään 20v kakaraa.
Itse olen 25v. Miksi 30-vuotiaana haluaisin jonkun pikku kakaran vierelleni? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu kak kaa. Ap:n rakas saattaa hyvinkin olla täysin hänen lumoissaan. Niin mullekin kävi 19-vuotiaana, kun tapasin mun elämän rakkauden, joka on siis mua runsaat 20 vuotta vanhempi mies. Hän on mulle aivan kaikki kaikessa, paras ystävä, sukulaissielu ja maailman rakkain ihminen :)
Joo Danny näyttää miehille mallia eli mies voi vanhoilla päivilläänkin vielä saada 19v sinkun suhteeseen, jos vaan osaa vetää oikeista naruista. Älkää miehet aliarvioiko itseänne. Itsevarmuus on se avain ja naiset vaan pitää ottaa haltuun.
Kateeksi käy. Saman ikäinen ja huomannut että just tollaset parikybäset flirttailee joskus.
Vierailija kirjoitti:
Kateeksi käy. Saman ikäinen ja huomannut että just tollaset parikybäset flirttailee joskus.
Onhan siinä puolensa. :)