Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee aina kauheilla väriyhdistelmillä ulos mm. kauppaan

Vierailija
19.10.2020 |

äskenkin vaaleanruskeat housut ja vihreä neulepaita, värit purevat toisiaan pahasti. Häntä ei kiinnosta yhtään mikä voisi näyttää hyvältä ja jos olemme menossa yhdessä ulos niin minun pitää aina sanoa, että laita nyt joku toinen paita noiden housujen kanssa. Ei minkäänlaista värisilmää (ei ole värisokea) tai tajua muodeista. Oletteko muut antaneet vain olla vai onko mies ottanut vinkkejä vastaan? Meillä aina sellainen "mitä sen väliä" kinastelu miehen vaatteista.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mies ja en suostu pitämään ylläni muuta kuin valkoista, mustaa, harmaata ja tumman sinistä (navy blue).

Vierailija
2/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on hetero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen juttu, että aikuinen ihminen saa ihan itse päättää miten pukeutuu. Jos sinulla on ongelma miehesi pukeutumistyylistä, ainoa mitä voit tehdä, on oman suhtautumistavan muuttaminen.

Vierailija
4/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskeekä miehellesi vaatekaupassa jokin värien kaipuu? Minun mieheni ostaa vain mustaa, joskus ripauksen harmaata tai viininpunaista, koska ei jaksa yhdistellä värikkäitä vaatteita.

Itse aina hurahdan ostamaan liian värikkäitä vaatteita, ja sitten olen pulassa (tai hipin näköinen) kun ei löydy takkiin ja hameeseen sopivia puhtaita sukkahousuja.

Vierailija
5/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinulla ongelmia, kun ihmisiä kaatuu.

Vierailija
6/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea ja vihreä. Ihan luonnolliset värit. Ekana tuli mieleen mänty.

Vierailija
7/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lukee, ettei vihreä ja ruskea sointuisi yhteen?

Vierailija
8/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on limenvihreä paita ja pinkit tai oranssit farkut?

Vierailija
9/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä lukee, ettei vihreä ja ruskea sointuisi yhteen?

Ihan hyvä yhdistelmä, jos miehen värit ovat oikeat.

Vierailija
10/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea ja vihreä kuuloistaisivat äkkiseltään ihan hyvältä yhdessä, ja etenkin miehellä. Onkohan nyt kuitenkin niin, että sun tyylitaju on surkea?

Vierailija
11/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis nainen niin kysyisin hänen mielipidettä, tietenkin pukeutuisin jossain määrin miten hän haluaa.

Vierailija
12/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos värit riitelee on ainakin turvassa lappalaisilta metsästäjiltä. Ehkä.

Vierailija
13/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ihminen haluaa kontrolloida muitten tekemisiä ja pukeutumisia. Sillä ei ole tasan MITÄÄN VÄLIÄ minkäväriset vaatteet kullakin on päällään. Hanki elämä jumankavita soikoon.

Vierailija
14/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä nyt on? Sääliksi käy miestä, jolla on joku justiina vaimona. :/

Vierailija
15/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on sun isoin ongelma, onnittelut, sulla ei oo ongelmia 

Vierailija
16/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sama minkä värisiä vaatteita mieheni pitää. Toivoisin vaan, että harvemmin lähtisi kaupungille likaisissa työvaatteissa. Muuten huolehtii hyvin hygieniastaan. Ajattelen kuitenkin, että hän ei ole holhouksen alainen, joten on itse vastuussa pukeutumisestaan.

Vierailija
17/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin ap virheellisesti kuvittelisi elämäntehtäväkseen muiden kontrolloinnin, rajoittamisen ja nälvimisen. Aloituksesta tulee vaikutelma, että hän vain makaa sohvalla, näprää tietokonettaan/puhelintaan ja suoltaa kakkaa eetteriin ja siinä sivussa nalkuttaa miehelleen.

Miksi et elä omaa elämääsi ja anna muiden olla ihan rauhassa? Muilla on oikeus olla sellaisia kuin he ovat. Makuasioissa ei ole mitään absoluuttista, yhtä ainoaa totuutta edes.

Vierailija
18/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos värit riitelee on ainakin turvassa lappalaisilta metsästäjiltä. Ehkä.

Ainakin yläosaan kannattaa pukea kirkkaita oranssia, keltaista ja punaista.

Vierailija
19/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehellesi myyty kaupassa vai mikä on ongelma?

Vierailija
20/23 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Mun mies on paras mies maailmassa ja kelpaa sellaisenaan kyllä, mutta hänen tyylinsä on ylirento, sama missä ollaan. En halua muuttaa häntä muuksi, mutta toisaalta olisi kiva nähdä hänet ihan perus smart casual -vaatteissa joskus. Olen yrittänyt kannustaa kokeilemaan uusia tyylejä, mutta hän on perusmies eikä vaatteet kiinnosta. Itse pukeudun mielelläni tyylikkäästi, joten olemme välillä hieman hassu pari, kun toinen menee rentoreiskana ja itse kipitän villakangastakissa ja koroissa vierellä. Ehkä opposites attract?

Olisko miehillä vinkkejä, miten tällaiseen voisi kannustavalla tavalla saada muutosta? Mun kokemus on, ettei monet miehet osaa pukeutua ja saattavat ottaa neuvot hyvin vastaan. Sitten on nämä mun ja ap:n miesten kaltaiset jääräpäät...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä