Toivon todella, ettei kukaan joudu miehestään
Yhtä riippuvaiseksi kuin minä. Hän on tänään taas niin valtavasti ilkeillyt, etten meinaa millään jaksaa.
Kommentit (24)
Nyt täytyy muistuttaa sinua omista sanoistasi.
Kun otat eron, saat puolet firmasta ja miehen muustakin omaisuudesta, itse hankitusta ja peritystä, koska teillä ei ole avioehtoa.
Ja pärjäät näin ollen oikein hyvin omillasi. Kun mukaan lasketaan elatusapu ja kaikki yhteiskunnan tuet sairauksista kärsivälle yksinhuoltajalle, jopa erittäin hyvin.
Tämän olet täällä selittänyt moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Lihaisa pastori Kuikelo kirjoitti:
Valittaminen palstalle auttaa varmasti. Tai niin uskot.
No ei ole ketään kenelle jutellakkaan.
Se kirjoitetaan yhdellä koolla, kas näin: jutellakaan. Vastedes osaat itse.
Jos et mielestäsi pysty elämään ilman miestä, niin joudut muuttamaan omaa suhtautumistasi. Miestä et pysty muuttamaan. Miten voit itse kasvaa henkisesti riippumattomammaksi ja oppia jättämään miehen kiukuttelut omaan arvoonsa? Tuollaiset tyypit saa voimaa kohteen reaktioista.
Voit kuvitella mielessäsi ympärillesi pleksikuplan, jota ilkeät sanat ei pysty läpäisemään. Keskityt hengittämään rauhallisesti. Siirrät ajatuksesi johonkin miellyttävään joka kerran, kun sanalliset hyökkäykset alkavat. Lakkaat välittämästä.
Aluksi tämä vaatii paljon keskittymistä ja energiaa, mutta lopulta muuttuu automaattiseksi. Tiedän monen onnistuneen tässä, miksi et sinäkin voisi onnistua?