Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskooko jotkut oikeasti kosmetiikkamarkkinoinnin lupauksiin?

Vierailija
20.01.2014 |

Jotenkin vaan aina, kun näkee kosmetiikkamainoksia, niin tulee mieleen miten älytöntä soopaa niissä suolletaan. Toimivatko ne mainonnan keinot kuitenkin joihinkin, ehkä jotenkin alitajuisesti tms?

Huvittavimpia juttuja ovat esim. ripsivärien lupaukset (ja sitten mainoksissa joku malli jumalattomissa tekoripsissä) tai se, miten tietyillä tuotemerkeillä on se luonnollisuus valttina ja sitten jokaiseen tuotteeseen laitetaan jotain "lakkaa" tai "mustikkaa" tai "ravitsevaa piharatamon juuriuutetta" tai mitä nyt milloinkin, ja sen kyllä tajuaa jokainen että sitä piharatamouutetta on siinä tuotteessa korkeintaan just nimeksi, että voidaan sanoa sellaista siinä olevan.

Ja jatkuvasti tulee jotakin uusia ja mullistavia innovaatioita, että saadaan myytyä (kun siitä edellisestä ihmetuotteesta on jo kuluttajat huomanneet että ei se tainnutkaan niin erikoista olla).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin ennen, mutta en enää. Se 68.42% tuuheampi-juttu piti tarkastaa ja lopputulos oli yli 73% :(. En usko enää mihinkään kun meni ihan överiksi. Ja kyllä käytin ohjeen mukaan!

Vierailija
2/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon käyttäjien arvosteluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 19:34"]

Uskon käyttäjien arvosteluihin.

[/quote]

Joo, tuo onkin ihan hyödyllistä ja se on ihan oma juttunsa.

Mua vaan oikein ärsyttää tuo kosmetiikan markkinointi kun tulee sellainen olo, että naisia pidetään ihan hel-ve-tin tyhminä.

Vierailija
4/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ourvanity.com/images/Madonna-with-and-without-photoshop.jpg Tämä on maailman paras kauneudenhoitotuote!

Vierailija
5/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu hammasharjojen kanssa.Joka vuosi tulee myyntiin uusi ja mullistava keksintö joka maksaa tuplana muihin verrattuna.

Toisaalta esim. huulipunista ostan aina sitä jonka mainitaan olevan kosteuttava, ne sopii yleensä paremmin kuiville huulille.

Vierailija
6/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 19:41"]

Ihan sama juttu hammasharjojen kanssa.Joka vuosi tulee myyntiin uusi ja mullistava keksintö joka maksaa tuplana muihin verrattuna.

[/quote]

Joo! Olen naureskellut tuolle ihan samalle jutulle :D Miten ihmeessä jotain simppeliä käsikäyttöistä hammasharjaa voi vuosikymmenestä toiseen kehittää koko ajan paremmaksi ja teknisemmäksi... Aina vaan tulee niitä käänteentekeviä uudistuksia.

ap

Vierailija
7/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri. Humpuukia. Koomista se on,kun joku esim Jane Fonda mainostaa jotain Anti Age Lifting voidetta.  Ja kehuu miten hyvä on ja rypyt poissa jne.

Ja mainoksessa oleva julkkis on tunnetta siitä miten on käynyt plastiikkakirurgilla. Vie kyllä uskottavuutta itse tuotteesta.

Vierailija
8/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 19:47"]

Enpä juuri. Humpuukia. Koomista se on,kun joku esim Jane Fonda mainostaa jotain Anti Age Lifting voidetta.  Ja kehuu miten hyvä on ja rypyt poissa jne.

Ja mainoksessa oleva julkkis on tunnetta siitä miten on käynyt plastiikkakirurgilla. Vie kyllä uskottavuutta itse tuotteesta.

[/quote]

Joo ja joku Eva Longoria iiiihan varmasti värjää hiuksensa jollain Lorealin kotiväreillä.

Vierailija
9/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoinnissa käytettävät termit ovat myös aika ärsyttäviä. Kuten vaikkapa joku shampoo, joka "ravitsee hiuksia juuresta latvaan". Mitä "ravintoa" ja miten käyttää kuollut solukko...?

ap

Vierailija
10/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mukana muutamassa nettipaneelissa, joissa mm. arvioidaan mainoksia. On aika hauskaa päästä sanomaan suorat sanat katsojia aliarvioivista mainoksista.

Vierailija
11/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onneksi löytänyt jo parhaat ihonhoitotuotteet jotka minulle sopii niin ei tarvitse kokeilla mitään uutta ja ihmeellistä. Ja nekin ovat edullisia. Ei mitään lorealin 30€ purkkeja.

ihan simppeleillä perus voiteilla kyllä pärjää.

Vierailija
12/12 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti-ilmiöitä on kanssa. Esimerkiksi tällä hetkellä öljy on kuuminta hottia. Öljyä tungetaan hiuksiin, naamaan, vartaloon, hyvä ettei silmiin ja suuhunkin.