Muita, jotka rakastavat sitsejä?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 20:31"]
Mun tytar jaejesti sellaiset kavereilleen varmaan 6-7 kertaa opiskeluaukoina. Rakasti juhlien suunnittelua, ruokien ja herkkujen tekoa:) Oppinut kotona:) Monilla opiskelukavereilla ei ollut mitaan kokemusta illallisista!
[/quote]
Sun tyttökö myös tarjoili? Sitsit on juhlatilassa, ei jossain kotona nyyttärisysteemillä.
[/quote]
En puhu nyt mistään nyyttäreistä vaan 3-4 ruokalajin illallisista:) Heillä oli aina joitain porukkaan kuulumattomia kavereita tarjoilemassa, parhaimmillaan 60 hengelle. Ihan pöytiin tarjoilu, iltapuvut tytöillä jne.
[/quote]
Jos ruoka on syötäessä vielä lämmintä, niin toastit/laulunjohtajat eivät ole hoitaneet tehtäväänsä kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 22:39"]
Miten te osaatte laulaa niitä lauluja?
[/quote]
Niitä oppii, kun osallistuu.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 22:39"]
Miten te osaatte laulaa niitä lauluja?
[/quote]
Niitä oppii, kun osallistuu.
[/quote]
Ja lauluvihoista!
Sipsijutut olivat huvittavia. Kiitos!
Saatoin ehkä nauraa Parpekue-herjallekin... :D
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 19:46"]
Kuulostaa kammottavalta. Oikein nousee niskavillat pystyyn pelkästä ajatuksesta. En pysty edes kuvittelemaan karmeampaa tapaa viettää iltaa. Ennemmin seisoisin vaikka räntäsateessa. Loskakasassa. Sandaalit jalassa.
[/quote]
Kannattaa kokeilla ensin molempia vaihtoehtoja ja tehdä päätös vasta sitten ;)
No höh! Kuulostaa hauskoilta tilaisuuksilta! Miksiköhän mun yliopistossa/tiedekunnassa ei järjestetty sitsejä?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 19:15"]
Haloo se kirjotetaan siPsejä. Joo rakastan, sour creamit lemppareita. Lapsetkin (3,4v) syö mielellää
[/quote]
FACEPALM x 8
[/quote] Mina luulin etta tarkoittaa zitseja.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 19:47"]
Mä en saanut ainakaan mitään irti meidän ainejärjestön sitseistä. Se humalahakuinen örveltäminen ei ollut mun juttu ja ne sitsit meni samalla kaavalla kuin lukion bileet. Olin kuvitellut, että yliopistossa meno olis vähän sivistyneempää...
[/quote]
Teillä on ollut kyllä erikoisia lukion bileitä sitten, jos niitä sitseihin voi verrata.