Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan koskaan käynyt juoppokämpässä?

Vierailija
23.07.2006 |

Millaista siellä oli? Oliko niin paskaista kuin voisin kuvitella?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai jossain yleisessä ryypiskelypaikassa jossa epämääräinen joukko viettää jatkuvasti aikaansa ryyppäillen?

mä olen kaupungilla kodinhoitajana ja käyn välillä aika persoonallisissa kämpissä, myös niiden tyyppien luona joita näkee istumassa puistossa/kaupan edessä ainaiset pullot kädessä ja likaiset vaatteet päällä parin kolmen samanlaiset kaverin kanssa. elävät kyllä aika sotkuisesti.

Vierailija
2/10 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä haju, seinät keltaset tervasta, lattia täynnä pullonkorkkeja, jotka oli kovettuneet jonkun paskan kanssa kivaksi seokseksi lattiaan, sähköt poikkastu paloturvallisuussyistä, keittiön lattia osittain mädäntynyt, vessanpönttö mustan lietteen peitossa, ei suihkua..

Kiinteistönvälittäjän mukaan sosiaaliviranomaiset oli vienyt tän miehen hoitolaitokseen. Oli ihanassa puutaloyhtiössä ja hyvät laajennusmahdollisuudet, mut kaikki olis pitänyt repiä hirteen asti auki. Tarjottiin 53 tonnia mutta ei saatu..onneksi. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin ihan siistiä ja joissakin ei voisi ottaa edes kenkiä jalasta. Kauhea haju ollut kyllä ihan jokaisessa.

Vierailija
4/10 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juoppoa sellaista?

Vierailija
5/10 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös kissoja, se kissanpaskan ja kusen haju oli järkyttävää! Pulloja siellä täällä ja tupakantumppeja, ihme ettei koko läävä palanut. Verta myös seinillä niiden iltojen muistoina kun isä " käsitteli" äitiä.

Yök. Tulipa taas ahdistava olo.

Vierailija
6/10 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ollaan asuttu. Ei nojailla verisiin kohtiin. Paitsi itse äsken...

Vierailija
7/10 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainoastaan kissan kusi haisi, nykyään ihan ok kunnossa kämppä kun kissa annettiin pois. Itse isäni häpee asuntoaan.

Vierailija
8/10 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni naapurissa. Hän sanoi, että käypä katsomassa tuolla. Menimme sisälle ja siellä oli aivan hirveä siivo. Tiskipöytä ja keittion pöytä olivat täynnä kaikenlaista roinaa, huomasi ettei niitä oltu käyetty aikoihin. paperilautasella oli joku vanha kananluu ja kuivunutta ruokaa. Vaatteita ja kaikkea roinaa oli kasoittain joka puolella, koko asunto näytti kaaokselta. Surullista oli, että kaksi pientä tyttöä ( 4 ja 5 v.?) piilotteli jossain makuuhuoneen tapaisessa meitä, äitinsä oli jossain naapurissa juopottelemassa ukkojen kanssa. Ystäväni sanoi minulle, että soittaa siitä sosiaaliviranomaisille. Vieläkin mietin niitä raukkoja tyttöjä :(

Vierailija
9/10 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä oli myös kissoja, se kissanpaskan ja kusen haju oli järkyttävää! Pulloja siellä täällä ja tupakantumppeja, ihme ettei koko läävä palanut. Verta myös seinillä niiden iltojen muistoina kun isä " käsitteli" äitiä.

Yök. Tulipa taas ahdistava olo.

Vierailija
10/10 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä elämäni on yksinkertaisesti ihanaa, upea mies ja 2 kpl ihania lapsia :) Töitä olen joutunut tekemään itseni sekä muistojeni kanssa, mutta olen onnistunut. Lapsillemme on ainakin taattu turvallinen lapsuus!

t:8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi