Veemäisen ihmisen tunnistaa kasvoista
Mä näen heti kasvoista onko tyyppi veemäinen. Oon miettinyt mikä se piirre on? Vaikka tälläinen ihminen kuinka hymyilisi niin se näkyy. En oo koskaan erehtynyt. Tunnistatko sä kasvoista tän piirteen?
Kommentit (31)
Tuollaisia piirteitä ei ole olemassakaan. Ihmiset tutkitusti keksivät omasta päästään, että heidän mielestään miellyttävän näköisellä ihmisellä on myös hyviä luonteenpiirteitä ja muuta positiivista, ennen kuin edes tuntevat koko henkilöä. Vastaavasti jos pitää jonkun piirteitä epämiellyttävinä, liitetään tähän henkilöön jo ennakkoon myös negatiivisia luonteenpiirteitä.
Puhetyyli, äänensävy, mikroilmeet, liikehdintä ja eleet sen sijaan kertovat jotain ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
"Tälläinen" = tämänläinen
😂😂😂 Tyhmyys on ainakin helposti nähtävissä ihmisen jutuista.
Sehän kuuluu kirjoittaa tämänlAinen, ei äätä enää tuohon viimeiseen :D
Höpö höpö taas.
Jos et pidä jonkun ulkonäöstä vaikkapa siksi, että hän on kaunis, luonnehdit hänet vmäiseksi ihan perusteetta.
Ihmisen luonne paljastuu vasta puheista ja käytöksestä.
Miten ap luulet että metsä vastaa kun sinne huutelet. Vastaako se sinulle suukoin ja sydämin, vai jollain muulla tavalla? Ja kuinka monta heistä sinä päädyt tuomitsemaan veemäiseksi, vain koska olet ollut sitä itse?
Vai eikö asia koskekaan sinua? :D
Jokainen on joskus pahalla päällä ja siitä johtuen jopa huono käytöksinenkin.
Aivan normaalia näyttää kaikkia tunteita.
Armollisuutta tarvitaan itseä ja muita kohtaan.
❤️
Niin. Kyllä koira koiran tuntee. Kauheus on katsojan silmässä. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. 😁
Juu ja veemäiset korostavat esim ryyppäilyn ja sekoilun normaaliutta. Vanhempina veemäiset ajattelevat, että nuorten varsinkin kuuluu sekoilla tai heistä ei kasva normaaleja. Vanhempien on helpompi jatkaa omaa sekoiluaan myös, kun kasvattaa lapsetkin samoille huonoille tavoille.
Joidenkin normaali on vähemmän veemäistä. Veemäisyys alkaa paistaa naamasta, jos elää veemäisesti.
Meissä jokaisessa, myös sinussa AP, on jotain veemäisiä piirteitä. Jos sinä päätät jo ensi silmäyksellä, että tapaamasi henkilö on veemäinen, käyttäydyt häntä kohtaan veemäisesti, joko tiedostaen tai tiedostamattasi. Siitä seuraa, että tämä veemäiseksi "huomaamasi" henkilö käyttäytyy sinua kohtaan veemäisesti. Tai ainakin sinä tulkitset hänen käyttäytymisensä siten, että se näyttäytyy sinulle veemäisyytenä.
Minua aina luullaan v-mäiseksi kunnes avaan suuni ja minuun tutustutaan. Olen monta kertaa kuullut, että ihmiset olettavat minun olevan ylimielinen ja inhottava pelkän ulkonäköni perusteella, mutta sitten olenkin yllätyksellisesti todella mukava. Vähän kyseenalainen kohteliaisuus, mutta minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin periaatteellisesti veemäisiä ihmisiä ei ole. On vain ihmisiä jotka ovat jääneet vaille rakkautta ja hyväksyntää, hylättyjä, kaltoin kohdeltuja. Kokemukset muokkaavat jokaista.
No todellakin näin ja kun olet heille mukava niin v..tuilu senkun lisääntyy. Itse olen huomannut että napakka vastaus ilkeilyyn tepsii paljon paremmin kuin hiljaisuus tai vessassa yksin itkeminen.
Asiaan, joistakin se näkyy heti. Tietty ilme tai silmät kertoo. Mutta onhan niitä enkelikasvoisia ilkimyksiäkin.
Kokeilepa seuraavaksi olla veemäiselle ihmiselle etäisen kohtelias, jopa hiukan ylikohtelias.
Alapurenta