Veemäisen ihmisen tunnistaa kasvoista
Mä näen heti kasvoista onko tyyppi veemäinen. Oon miettinyt mikä se piirre on? Vaikka tälläinen ihminen kuinka hymyilisi niin se näkyy. En oo koskaan erehtynyt. Tunnistatko sä kasvoista tän piirteen?
Kommentit (31)
Just joo. Taas aivopierut lehahtelevat.
Silmät.
Minäkin näen.
Ihminen voi hymyillä, mutta jos silmät eivät hymyile, se on teennäistä.
Ilo, suru, luottavaisuus, pahuus, kateus jne. kaikki paljastuu silmistä.
Veemäisen ihmisen tunnistaa siitä että hän aina miettii kuinka viallisia kaikki muut ovat!
Mukavat ihmiset miettii mukavia asioita. Ei tuollaisia kun sinä ap, tuleppa asenteinesi lähelleni niin näet veemäiset kasvot jotka toivovat että sinä häivyt.
Rypyt tulevat vanhemmiten kohtiin, joista ilkeys paljastuu, kun niitä harjoittaa päivittäin.
Totta se on.
Mutta en tiedä minäkään mikä se piirre on.
Olen huomannut saman, mutta ei se ulkonäöstä johdu. Se johtuu siittä miten he katsovat muita ihmisiä.
Se, että silmän iiriksen yläpuolella näkyy valkuaista. Sellainen tappisilmä.
Joo, minäkin tunnistan myös. Olen sossussa töissä ja pystyn pelkän pärstäkertoimen perusteella sanomaan kuka on veemäinen. Tämä auttaa päätöksenteossa sillä periaatteessa en veemäiselle ihmisille mitään tukia myönnä.
Noin periaatteellisesti veemäisiä ihmisiä ei ole. On vain ihmisiä jotka ovat jääneet vaille rakkautta ja hyväksyntää, hylättyjä, kaltoin kohdeltuja. Kokemukset muokkaavat jokaista.
Mites sitten tosi rumat ihmiset? Heitähän kaikki katsovat oksua pidätellen?
Vierailija kirjoitti:
Noin periaatteellisesti veemäisiä ihmisiä ei ole. On vain ihmisiä jotka ovat jääneet vaille rakkautta ja hyväksyntää, hylättyjä, kaltoin kohdeltuja. Kokemukset muokkaavat jokaista.
No todellakin näin ja kun olet heille mukava niin v..tuilu senkun lisääntyy. Itse olen huomannut että napakka vastaus ilkeilyyn tepsii paljon paremmin kuin hiljaisuus tai vessassa yksin itkeminen.
Asiaan, joistakin se näkyy heti. Tietty ilme tai silmät kertoo. Mutta onhan niitä enkelikasvoisia ilkimyksiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä en sitten koe tarvetta olla kovin veemäinen, vaikka elämäni on ollut lapsuudessa karu? Minulla on enemmänkin tarvetta ymmärtää ja tukea toista ihmistä. Mielestäni kurjat kokemukset eivät anna oikeutusta, ainakaan aikuisiällä.
Ei suinkaan aina.
Vaimoni tutustui vihaisen oloiseen ihmiseen, ja ihminen osoittautui ihan tavalliseksi.
Tämä henkilö kärsii siitä, että hänen tulkitaan olevan huonotuulinen/aggressiivinen, vaikka ei sitä olisi.
Jotain poikkeavaa kasvojen motoriikassa.
Minulla on suun ympärillä voimakkaat juonteet, jotka on tulleet hymyilystä. Silti näitä nasolabiaalijuonteita aina esim. kirjallisuudessa kuvaillaan katkeriksi ja suupieliä kireiksi. Että miten sitten lienee.
Nenä ja leuka ottavat yhteen. Olen huomannut että tämä ilmiö paljastaa haastavan luonteen.
Katsokaa tarkkaan Petteri Orpon kasvoja kun mies "yrittää" hymyillä. Onko nämä kaikki läheltä turkua olevat kansanedustajat samanlaisia änkyröitä?
"Tälläinen" = tämänläinen
😂😂😂 Tyhmyys on ainakin helposti nähtävissä ihmisen jutuista.
Miten tulkitset aivohalvauksen saaneen kasvoja ja silmiä. Tai jos on joku sairaus tai lääkitys.
Mikähän tämä piirre on?