Miksei hapankorppua onnistu syömään vain yhtä?
Aina pitää hakea vähintään neljä lisää? Elämän suuria mysteereitä?
Kommentit (25)
I feel ya, sister. Juuri tuon takia en ostakaan happiksia kuin ehkä kaks kertaa vuodessa. Mä syön sen paketin melkein kerralla, korppujen päälle Oivariinia ja ruokajuomaksi kylmää maitoa.
Sokeri? Sitä onkin viipaleessa jopa 0.7g
Sanos muuta. Mutta happari on kyllä hyvää ja terveellistä. Eikä joudu heittämään kuivuneita leipiä roskikseen!
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 14:00"]
Sokeri? Sitä onkin viipaleessa jopa 0.7g
[/quote]
Katoppa hiilarimäärä. Se muuttuu sokeriksi. Huomaat sen myös jo suussa kun rupee maistuu makeelle.
No ei mun saman hiilarimäärän ranskanleipää tarvi montaa syödä, tai mitä muuta leipää tahansa. Näkkäriäkin riittää vaan yksi, mutta hapankorppuja ei?
Koska hapankorpun makuelämys koukuttaa. Ensin kiva rouskutus, miellyttävä happaman maku sulaa suussa. Se on nautintoelämys vailla vertaa. Yksi ei riitä, sitä pitää saada lisää.
Alko tekemään mieli hapankorppuja. Eikä vaan yhtä, pitää saada monta!
Happari. Heh.. Meillä ne on hapiksia. Mutta ilmiö on niin tuttu, otat yhden ja kohta huomaat syöväsi jo kuudetta.
Taidanpa mennä tekemään Yhden hapankorppuleivän. Voita ja juustoa, nam!
Ei ne terveellisiä ole kun ne on paistettu kovassa lämmössä. Nehän on melkein mustia
Mä haen hiilaripöhnän kyllä muilla tuotteilla kun hapankorpulla. hapankorpussa koukuttaa just se happamuuden ja voin yhdistelmä.
nim. paketti kerrallaan
Olen aina inhonnut hapankorppuja. Viimeksi olen tainnut syödä 80-luvulla.
Paketillinen menee, sitten on mahassa pahoja henkiä.
Vierailija kirjoitti:
I feel ya, sister. Juuri tuon takia en ostakaan happiksia kuin ehkä kaks kertaa vuodessa. Mä syön sen paketin melkein kerralla, korppujen päälle Oivariinia ja ruokajuomaksi kylmää maitoa.
😋😋😋
Syön päivittäin 1 hapankorpun iltapalaksi. Hyvin pystyy
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään mysteeri, sokeri koukuttaa.
hapankorppu siis,ei kahvisokerikorppu tms sipsi.
Vierailija kirjoitti:
sama. pakko himmailla kerran vuoteen, sitten annan mennä,menköön niin paljon kuin sielu sietää. mutta jonkun kovan juuston kanssa jota höyläilen,mutta joo sellaisenaankin keijun kanssa. niin ja hampaat ,,niitähän säälin. tykkään myös kahvikanelisokerikorpuistakin.
Ei mikään mysteeri, sokeri koukuttaa.