Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin nopeasti pudottaa painoa? 160/67!

Vierailija
20.01.2014 |

Olen lihonut vuoden aikana 52-kiloisesta tähän 67 kiloon. Nyt tarvitsisin jonkun superdieetin, -15kg pitäisi saada pois! Inhoan itseäni tämän takia! Olen laiska urheilemaan ja napostelen. Tsemppiä teiltä kaipaisin ja vinkkejä!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta se napostelu ja ala liikkua. syö pieniä terveellisiä aterioita 3 h välein ja juo paljon vettä, vihreetä teetä yms diureettia. ja lähde vaikka juoksu- tai ripeälle kävelylenkille. nopeasti se ei tapahdu, mutta vois käydä vaikka elämäntaparemontista.

Vierailija
2/16 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö paljon. Lopeta kaikki välipalat, syö kolme kertaa päivässä tavallista ruokaa, mutta puolet siitä mitä normaalisti. Ei rasvaa eikä sokeria. Juo paljon vettä ja vihreää teetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 13:42"]

Älä syö paljon. Lopeta kaikki välipalat, syö kolme kertaa päivässä tavallista ruokaa, mutta puolet siitä mitä normaalisti. Ei rasvaa eikä sokeria. Juo paljon vettä ja vihreää teetä.

[/quote]

Ai meinaat, että pelkällä proteiinilla pärjää? Kyllä rasvaa tarvitaan. Kolme ateriaa päivässä riittää, mutta aterioiden tulee olla täyspainoisia. Paljon kasviksia, sopivasti proteiinia ja rasvaa. Näkyvää rasvaa ei välttämättä tarvii, jos ruoka-aineet ovat täysrasvaisia. Kevyt-juttuja ei kannata käyttää.

Vierailija
4/16 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin laihduttamisen Nutrilettilla. Sillä pääsi nopeasti alkuun ja opin suurin piirtein oikeat annoskoot. Söin ensin kaksi 3 vrk:n aloituspakkausta ja siirryin sitten pussikeittoihin (Nutrilettin Chicken soup), koska koin aloituspakkauksen ruoat liian makeiksi. Joskus kyllä saatoin korvata yhden keittopussin vaikka patukalla tai pirtelöllä. 

Ruoka oli kieltämättä tosi tylsää, mutta ainakaan ei tullut syötyä "herkuttelumielessä". Ruokaa ei myöskään tarvinnut koko ajan ajatella, koska sen valmistamiseen ei mennyt aikaa.

Nyt olen siirtynyt pikkuhiljaa tavalliseen ruokaan, mutta olen jättänyt kokonaan sokerin ja vehnän pois. Saatan myös silloin tällöin korvata aterian Nutrilett-keitolla.

Vierailija
5/16 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/16 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä noilla mitoilla sitä nopeasti pois saa... Eikä kannata yrittääkään, yritys todennäköisesti johtaa vain tempoiluun kitukuurien ja ahmimisten välillä, eikä tuloksena ole pysyvää painonpudotusta.

paljon järkevämpää olisi tyytyä rauhalliseen, noin puolen kilon viikkotahdin painonpudotukseen. Siihen pääset aika pienillä muutoksilla ruokavalioon todennäkösiesti. Lopetat sen napostelun aterioiden välillä, lisäät kasvisten määrää aterioilla, katsot vähän kuinka paljon juot energiapitoisia juomia (alkoholi, mehut, limsat, maito), tarkistat annoskokoja...

Vierailija
7/16 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vähähiilihydraattista dieettiä. Lopeta leivän ja leivoksien syöminen ja huomaat nopeasti turvotuksen laskevan :)

Vierailija
8/16 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääset käymään Virossa, osta Figura-teetä. Se on erittäin tehokasta.

Vierailija
9/16 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 13:55"]

Kokeile vähähiilihydraattista dieettiä. Lopeta leivän ja leivoksien syöminen ja huomaat nopeasti turvotuksen laskevan :)

[/quote]

Turha näitä on neuvoo, ne rupee syömään pelkkää munaa ja pekonia ja sit valittaa kun on huono olo ja karppaus ei sovi. :) :)

Vierailija
10/16 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nyt Jutan superdieetillä. Koita sitä! http://www.rasvanpoltto.info/dieetti/jutta-gustafsberg-dieetti/

Vierailija
11/16 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Lisää vaan!

Vierailija
12/16 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä syömistä radikaalisti ja syö nesteenpoistolääkkeitä, kyllä lähtee kilot tippumaan!

Vierailija
13/16 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5:2-dieetillä laihdutin samoista lukemista 51 kiloon. Tosin ei sekään nopea keino ollut 0.5-1 kg/vko on ihan hyvä tahti. Nyt painonlasku on loppunut ja ylläpidän samalla dieetillä painoani. 

Vierailija
14/16 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 160cm ja 65kg ja ihan tyytyväinen itteeni :D Mieskin tykkää kun on vähän enemmän persettä. Opettele mieluummin hyväksymään ittes. Ei olla vaan enää yläasteella.

Vierailija
15/16 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tuo 5:2 dieetti on?

15, minä olen rakenteeltani siro ja tämä 67 näkyy minussa selluliittina, roikkuvana perseenä ja uimarenkaana. En osaa olla tyytyväinen kun näytän ylipainoiselta enkä mahdu vaatteisiini. :/

Vierailija
16/16 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahtena päivänä viikossa kalorimäärä rajoitetaan naisilla alle 500 ja miehillä 600. Muutoin saa syödä normaalisti kohtuuden rajoissa. Googlaamalla löydät artikkeleita ja kirjastosta opuksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan