Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako pcos karvankasvua kasvoissa mitenkään hillittyä?

Vierailija
20.01.2014 |

Kokemuksia?

Mulla todettu pcos v. 2010, sen jälkeen yhdistelmä e-pillerit ja Metformiini lääkitys, karvoja (tai on enemmänkin vaaleaa hentoista haituvaa) ei ollut nimeksikään. Nyt vauvanyritys menossa, pudotettuja kiloja takana 35, painoindeksi vielä lievän ylipainon puolella, ye-pillerit lopetin 3 kk sitten... ja naamassa taas vaaleaa haituvaa, ja paljon! Huulen yläpuolella, leuassa, ohimoilta lähtee kunnon pulsongit.

Pelkään että pcos lähtenyt taas jylläämään oikein kunnolla kun lopetin ehkäisyn. Kierto pysynyt ainakin toistaiseksi vielä tasaisena ja ovulaationkin tunnistan kivuista. Ruokavalioni on aika tiukka ollut jo puolisen vuotta, jätin valkoiset jauhot, riisit, sokerit, pastat ja perunat pois ja olo on hyvä ja paino tippuu edelleen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minulla ei ole tietääkseni edes pcos:aa eikä mitään muutakaan, mutta olen aina ollut tuommoinen karvanaama. Minä vaan ajelen sitten joka kolmas päivä ne karvat pois partaterällä, ei mitään ongelmaa. Onneksi ne minullakin tosiaan on vaaleita, joten ei ihan pieni "sänki" haittaa mitään, ei ole pakko joka päivä ajella. 

Vierailija
2/3 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valitettavasti tummaa karvaa naamassa. Kyllästyin nyppimiseen ja sheivaamiseen ja hoidatan nyt karvojani sähköepilaatiolla (olikohan oikea termi?). Siinä karvan juureen työnnetään ohut neula, karva saa sähköä (tämä sattuu) ja kosmetologi poimii karvan pois pinseteillä. Tämä toimii sekä tummiin että vaaleisiin karvoihin, mutta vaatii ainakin mulla useita hoitokertoja. Karvan juuren pitäisi tuhoutua ko. hoidolla. Laser ei mulla auttanut pysyvästi eikä se taida auttaa ap:n ongelmana oleviin vaaleisiin karvoihiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi