Miehellä AINA VAIKEAA!
Minulla on tosi rasittava poikaystävä. Olemme olleet vasta 2kk yhdessä ja olen huomannut että hänellä on jatkuvasti jotain ongelmaa ja vaikeutta, josta narisee. Suurin osa meidän yhteisestä ajasta menee hänen ongelmistaan puhumiseen. "Ongelmia" on esim seuraavat asiat:
- Olen kipeä, vali, vali vali vali
- Kylläpä väsyttää, kun en mennyt ajoissa nukkumaan ja heräsin aamulla jopa kasilta (minä herään joka aamu töihin klo 5..)
- Voi ei söin liikaa ja nyt on morkkis ja mahaakin sattuu
- Onkohan minulla syöpä kun oksetti vähän hetki sitten
- Töissä on niin vaikeaa, vali vali vali
- Olen ollut sisällä koko päivän ja nyt on huono ja outo olo
- Kerroin kaverille että seurustelen kanssasi ja hän ei edes onnitellut. Ehkä kaverini ei tykkää sinusta, se olisi kamalaa!
- Äitini ei tiedä että olet vasta 20v, enkä uskalla kertoa sitä sille (en tajua mitä ihmeellistä tässäkään on)
Ärsyttää, ettei aikuinen ihminen (28v) osaa pitää huolta itsestään ja on noin itsekeskeinen. Minun pitäisi koko ajan huolehtia että hän syö hyvää ruokaa ja nukkuu normaaliin aikaan ja käy ulkona ja kaikkea. Lisäksi ärsyttää että miettii liikaa mitä frendit ja porukat sanoo jostain normijutuista. Mun mielest meidän asiat on meidän asiat . Muilla tälläisiä poikaystäviä ja miten tästä karaisisi vähän itsenäisemmän vai onko toivotonta??
Kommentit (7)
2kk ja miehen piirteet tökkii. Tuollainen negatiivisuus lisäksi on yleensä enemmän ja vähemmän perusluonteessa eli se ei koskaan edes muutu, saattaa helpottaa vähän, mutta vinkuja se tulee olemaan aina.
Ja kaksi kuukautta... Mietihän tuota kahta kuukautta oikein huolella, voi tehdä aika nopeita johtopäätöksiä.
Jos 2kk jälkeen mies ärsyttää, voit kuvitella mitä se on 2v päästä. Kuulostaa tyypiltä, jolla ei oikeastaan koskaan ole hyvää päivää, aina on jokin pielessä. Ei semmoisen kanssa voi elää, vie lopulta kaiken ilon ja energian itsestä. Suosittelen lopettamaan suhteen, eihän tuollaista naukujaa vaan jaksa.
ÄLÄ ainakaan mene tekemään lasta tollasen inisijän kanssa.
Tunnen tyypin...
Kaikki, siis ihan KAIKKI mitä se sanoi, oli valittamista. Jopa siis tyyliin "niin on nälkä että näköä haittaa" tai jos oli pikkuisen pakkasta niin oli "kylmä kuin jääkarhun takapuolessa".
Lisäksi kaikki piti pilata jollain negatiivisella kommentilla. Itku pitkästä ilosta, pieru tyhjän naurannasta. Onhan tämä hyvää, mutta kamalan rasvaista.
Tuollainen ihminen on energiasyöppö. Voihan sitä kokeilla muuttaa, mutta helpommalla pääset kun toteat että tämä on nähty, teitä ei ole tehty toisillenne, kantapäät vastakkain ja jatkakaa.
Tuosta se poikii sellaisen ilmiön, että vain hänellä voi olla vaikeaa.
Jos ehdit huokaista vaikka, että olipa töissä rankka päivä, hän aloittaa: joo, mulla vasta rankka päivä olikin! Siinähän sitten kuuntelet, vaikka asia olisi ratkennut sillä että olisit saanut halauksen.
On olemassa "ihmistyyppi", jolla on aina kaikki niin kamalan vaikeaa ja hankalaa. Omalta kohdaltasi sinun pitää miettiä jaksatko olla tuollaisessa ihmissuhteessa, koska tuollainen vie valtavasti energiaa.
Toista ihmisistä et pysty muuttamaan! Älä siis missään tapauksessa ole suhteessa sillä ajatuksella, että saisit miehen muuttumaan. Jos jäät suhteeseen niin jää tietäen, että miehellä kaikki on aina vaikeaa. Olette olleet yhdessä niin vähän aikaa, että jos nyt jo tuo puoli miehessä nyppii, niin se nyppii varmasti jatkossakin - ja vielä paljon nykyistä enemmän!
Eiks kukaan osaa sanoa mitään?