Polvikivusta kokemuksia?
Polven sisäsyrjään ilmestynyt turvonnut patti. Kyykistyminen kohta mahdotonta ja kävellessäkin jomottaa. Välillä käteen tuntuu polvi kuumalta. Mikähän vois olla, mikä avuksi? En ainakaan ole huomannut, että olisin telonut sitä...
Kommentit (15)
Googleta Bakerin kysta. Mulla juuri se, ei ole kiva vaiva ei.
Vierailija kirjoitti:
Googleta Bakerin kysta. Mulla juuri se, ei ole kiva vaiva ei.
Tuo näyttäisi olevan polven takana, mulla tuossa sisäsyrjän etuviistossa...
Paljonko ylipainoa? kuinka usein urheilet?
Lääkäriin, oletko kaatunut tai satuttanut johonkin?
Mulla nivelrikkoa, laihduta, vahvista lihaksia, ota nivelkapseleita ja kortisonia. Buranakuurikin voi helpottaa. Ensin kuitenkin lääkäriin ja rtg, ettei ole muuta.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ylipainoa? kuinka usein urheilet?
Ylipainoa noin 10-15kg, liikun päivittäin 15000-20000 askelta. Lisäksi pari kertaa vko liikuntaa, riippuen miten töiltä pääsee..
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriin, oletko kaatunut tai satuttanut johonkin?
En muistaakseni
Joku tulehdushan siinä nyt joka tapauksessa on. Aloittaisin tulehduskipulääkekuurin. Sen ne lääkäritkin sulle määräisi ensi alkuun.
Kokeile jos liikunta auttais.
Unohda ne askelmittarit ja oikeaa liikuntaa siis.
Polviin ja sorminiveliin on koskenut jo jonkun aikaa. Burana auttaa, mutta ei nyt sitäkään haluaisi jatkuvasti syödä. Parasetamolit yhtä tyhjän kanssa. Välillä sivelen kipugeeliä.
Ei ole ylipainoa.
Pyörällä ajaminen sattuu aluksi, mutta helpottaa kyllä kipua, jakkas olen aikani fillaroinut. Kävely ja kyykistyminen ovat hankalaa.
Mitenkään turvonneita nivelet eivät ole, mutta kipu on sellaista inhaa juilintaa ja vaivaa öisinkin.
Lienee nivelrikkoa?
Ei mikään liikunta auta jos polvessa nestettä. Kävisin lekurilta tod.nök tyhjentää nesteen ja laittaa kortisonia. Tiedä vaikka ois reuma tai reaktiivinen atriitti.
Ja siis toki käyn lääkärissä jos ei helpota, olisi vaan kiva saada kotihoitokeinoja ja mahdollista syytä.