Mitä juttuja et kehtaa enää tehdä/ostaa/käyttää (kiitos tämän palstan)?
wt:tä, noloa, junttia.. jep jep
Ja ihan varmasti jokaiselta löytyy joku juttu, jonka on hankkinut/myynyt/jättänyt ostamatta/tai varta vasten ostanut tämän palstan vaikutteiden myötä tai kenties joku harrastus/tekeminen, jonka on lopettanut/aloittanut.
Kommentit (54)
En keksi mitään sellaista.
Sen sijaan paria palstan haukkumaketjua seurattuani sallin itseni muuttaa sisustustamme enemmän maalaisromanttiseen suuntaan. Jos se on palstan mukaan "hirveää paskaa" niin pakkohan sen on olla oikeasti ihan kivan näköistä?
Siis että jotkut tuntemattomat kirjoittelijat sanelisivat tekemisiäni? Ei todellakaan ei.
Hei haloo ap, oletko jättänyt jotain itse ostamatta tämän palstan vuoksi? Ei kai tämä hallitse elämääsi? Tää on niin sairas palsta että älä enää palaa tänne, tekee sinut hulluksi, kuinkahan monen muun tehnyt jo? :) Kertoo aloituksen kirjoittajasta jo sen että on mennyt ihan sekaisin :D
Olen karsinut kiroilua ja ilkeää nimittelyä entisestään, kun olen täältä havainnut kuinka äärettömän tyhmän vaikutuksen se tekee.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 08:52"]
Olen karsinut kiroilua ja ilkeää nimittelyä entisestään, kun olen täältä havainnut kuinka äärettömän tyhmän vaikutuksen se tekee.
[/quote]
Tämä oli hyvä! Antaisin useammankin yläpeukun, jos niin voisi tehdä.
on montakin juttua. Ekana tulee mieleen se että vasta palstalta opin että Q sanotaa kuu, eikä guu. Ja mulla oli sentään äidinkieli aina 10.
monta asiaa on sellaisia, että todella hyvä että olen ihmetellyt niitä täällä tekemällä aiheesta avauksen, enkä oikeassa elämässä. Tietämättömyyttäni olisin loukannut ehkä ystäviäni, mutta palsta on onneksi pelastanut ja valistanut.
Kyllä palsta on vaikuttanut minuun sen verran, että ostin lapselleni Emmaljungat, koska ne on niin wt:t, rumat, isot jne. Ostin lapselleni myös Reiman haalarit, koska nekin on niin rumia kuulemma. Myös kuomat löytyvät (ne halvemmat). Olohuoneesta löytyy lastulevy hyllyjä ja kaiken lisäksi pyökin värisiä ;)
Kotini on totaalinen wt:n pesä. Ja olemme hyvin toimeentulevia, pk-seudulla hyvällä alueella, isossa omakotitalossa asuva perhe. Olisi rahaa sisustaa kalliisti ja ostaa Molon haalareita, mutta mielummin ostan Ikeaa ja Reimaa. Autokin on vanha Toyota.
Tää nyt oli tälläinen humoristinen aloitus, jota te ette näköjään ymmärtänyt edes.
-ap-
Ihanaa pintaliitoa!
Ei voisi enempää kiinnostaa mitä ostat, enkä anna omiin tottumuksiini vaikuttaa mitä muut siitä ajattelee. Lapset kasvatan samalla periaatteella, vaikka jo pieni lapsi osaa sanoa: tahdon, kun Matillakin on ja tahdon mennä, kun Mattikin menee.
Lisään: Tämä ei toimi myöskään perse-edellä-puuhun- toimintana. Että hommaan jotain "kiusallakin" koska täällä joku arvostellaan.
Maalaisromanttisuudesta innoistuneen kirjoituksesta näen sen jota itsekin puollan: hänellä on oma mielipide ja on sen takana, muttei mene kauppaan juuri siksi että ostaa sitä -koska sitä mollataan, kuten ap puhui jostain Emmaljummasta.. Öh, okei. Miksi ei voisi vaan ostaa jotain josta itse pitää; kuin ostaa koska sitä kaikki muut haukkuu? Eiköhän Emmeljummista eräät ihan PIDÄ, koska siksi niitä on kaupoissa valittavana!
10
En kehdannut lähteä kuntosalille, vaikka kausikortin maksoin.
t. Läski
en uskalla kertoa enää olevani lähihoitaja. kerron kysyttäessä toisen koulutukseni vaikka teenkin lähihoitajan työtä.
Eipä kyllä löydy mitään sellaista, mitä olisin jättänyt ostamatta siksi, että jonkun muun mielestä se saattaisi olla noloa/tyhmää/junttia/tms. Itsellenihän minä niitä tavaroita ostan, en kenellekään muulle.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 09:00"]
on montakin juttua. Ekana tulee mieleen se että vasta palstalta opin että Q sanotaa kuu, eikä guu. Ja mulla oli sentään äidinkieli aina 10.
monta asiaa on sellaisia, että todella hyvä että olen ihmetellyt niitä täällä tekemällä aiheesta avauksen, enkä oikeassa elämässä. Tietämättömyyttäni olisin loukannut ehkä ystäviäni, mutta palsta on onneksi pelastanut ja valistanut.
[/quote]
Mistä ihmeestä olit saanut päähäsi että lausuttaisiin guu? Olen itse korjannut tämän virheellisen luulon useammaltakin ihmiseltä ja aina ihmetellyt asiaa.
EI tossa aloituksessa ollut mitään humoristista, siinä oli ihan selkee kysymys.
En oikein ymmärtänyt että tähän olis kuulunu vastata noin kuin sinä annoit esimerkin että mitä olen ostanut että olen wt/juntti...
Olen oppinut täällä sen että suomalainen luonne on aika vittumainen. Jos tämä palsta on läpileikkaus suomalaisisten luonteestä niin se on aika negatiivinen. Jos joku harva iloitsee jostakin niin sitä pitää lyödä alas ja nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 09:39"]
Olen oppinut täällä sen että suomalainen luonne on aika vittumainen. Jos tämä palsta on läpileikkaus suomalaisisten luonteestä niin se on aika negatiivinen. Jos joku harva iloitsee jostakin niin sitä pitää lyödä alas ja nopeasti.
[/quote]
Ei ole edustava otanta kansasta. Toivottavasti.
Sanotaanpa näin, että av-palsta tulee esimerkiksi silloin mieleen, kun päästän lapset (nuorempi 4v) omalle pihallemme keskenään leikkimään, ja mietin katsovatko naapurit pahalla silmällä.
Uimahallissa valitsen nurkkasuihkun, johon ei näe niin helposti saunasta tai muualta, ettei kukaan pääsisi kyttäämään, kuuraanko alapääni oikein.
Muistin lähimpiä tuttuja ja sukulaisia anteeksipyydellen joulukortilla, jossa oli lasten kuva, ja korostin sen olevan viimeinen laatuaan.
Käydessäni lasten kanssa ruokakaupassa suoraan päiväkodista hakiessa, tiedostan voimakkaammin sen nolon tosiasian, että lapset ovat haalareissa eivätkä muodikkaissa kauppavaatteissa.
Olen myös ymmärtänyt, että ekaluokkalainen ei kaikkien mielestä saisi pitää kurahanskoja tai kurahousuja kotipihalla märällä kurasäällä leikkiessään, joten koen ristiriitaisia tunteita pyytäessäni omaani varustautumaan ulos asianmukaisesti.
Eli en ole varsinaisesti muuttanut käytöstäni, mutta tiedostan nyt paremmin ympäristön paheksunnan asioista, joista en aikaisemmin ymmärtänyt kenenkään paheksuvan minua ;)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 10:12"]
Sanotaanpa näin, että av-palsta tulee esimerkiksi silloin mieleen, kun päästän lapset (nuorempi 4v) omalle pihallemme keskenään leikkimään, ja mietin katsovatko naapurit pahalla silmällä.
Uimahallissa valitsen nurkkasuihkun, johon ei näe niin helposti saunasta tai muualta, ettei kukaan pääsisi kyttäämään, kuuraanko alapääni oikein.
Muistin lähimpiä tuttuja ja sukulaisia anteeksipyydellen joulukortilla, jossa oli lasten kuva, ja korostin sen olevan viimeinen laatuaan.
Käydessäni lasten kanssa ruokakaupassa suoraan päiväkodista hakiessa, tiedostan voimakkaammin sen nolon tosiasian, että lapset ovat haalareissa eivätkä muodikkaissa kauppavaatteissa.
Olen myös ymmärtänyt, että ekaluokkalainen ei kaikkien mielestä saisi pitää kurahanskoja tai kurahousuja kotipihalla märällä kurasäällä leikkiessään, joten koen ristiriitaisia tunteita pyytäessäni omaani varustautumaan ulos asianmukaisesti.
Eli en ole varsinaisesti muuttanut käytöstäni, mutta tiedostan nyt paremmin ympäristön paheksunnan asioista, joista en aikaisemmin ymmärtänyt kenenkään paheksuvan minua ;)
[/quote]
Juuri näin! Sama juttu mullakin!
Heh, no ei kyllä löydy!