Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

selkäleikkaus kokemuksia

Vierailija
19.01.2014 |

Kahden lapsen äiti olen ja pian menossa selkäleikaukseeen. Preskraalivälissä 2 kuluumaa ja massiivinen prolapsi. Kokemuksia??

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssana!

Vierailija
2/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyydän miljoonasti anteeksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa leikattiin välilevytyrä. Sama?

Vierailija
4/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! En oikein tiedä mtn koko leikkauksesta. Kirurgi vain soitti ja sanoi ajan tulevan sitten postissa :o Sanoi, ettei kauaa tarvitse sairaalassa olla? Millainen vointi sinulla oli leikkauksen jälkeen?

Vierailija
5/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:20"]Jep! En oikein tiedä mtn koko leikkauksesta. Kirurgi vain soitti ja sanoi ajan tulevan sitten postissa :o Sanoi, ettei kauaa tarvitse sairaalassa olla? Millainen vointi sinulla oli leikkauksen jälkeen?

[/quote]

Ensin oksetti, mutta nestettä ei annettu.

Lepäsin. Söin särkylääkettä ja kyllä se siitä.

Vierailija
6/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ehkä selviän hengissä :) jännittää jo aika paljon.... toisaalta odotan kipujen loppumista. Ihmeellinen tunne jalassa koko ajan. Lapsetkin odottavat koska pystyn taas tekemään kaikkea!

Vierailija
7/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaselässä? Hyvin se menee.

Vierailija
8/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole paha, liikkuminen aloitetaan vähitellen ja kivut jää yleensä leikkauspöydälle.

Vierailija
9/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan alimmassa välissä on. On ilmeisesti niin suuri, että vaarana tulla joku stenoosi? Ilmeisesti selkäydin ahtauma? <- onkohan tuokin yhdyssana ;)

Vierailija
10/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun diagnoosi oli spinaalistenoosi.

Nyt jalassa myös oireita.

Miten sulla oireillut?

6

Vierailija
11/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v sitten meni jalat alta ja aika ajoin kipuillut, diagnisoitu kuitenkin vain yliliikkuva selkä ja olen ajatellut välillä kipujen johtuvan siitä.

N.4kk sitten alkoi vasempaan jalkaan tulemaan outoa tunnetta, ihan kuin veri olisi ollut yhtäkkiä tulikuumaa. Vähän niinkuin olisi polvesta varpaisiin kaatunut kuumaa nestettä. Selkä kuvattiin noiden oireiden perusteella ja diagnoosi tuli yllätyksenä. Sen jlk ollut välillä todella kovaa issias tyyppistä kipua.

Kauan istuminen teettää paineen tunnetta ja särkyä. Ja tosiaan tuo kuumotus. Kiputila vaihtelee, välillä niin kipeä, että häiritsee untakin ja mikään asento ei ole hyvä. Välillä oireeton.

Miten sulla? Mitä sille tehdään?

Vierailija
12/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo vielä kuvattu alaselkää. Mutta mulla jalka

kuin jäässä, lyö painetta sääreen päin.

Istuminen vaikeaa. Aamulla en pääse ylös

Multa siis leikattiin niskasta se prolapsi.

6

Vierailija
13/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös niskassa hermojuurta painava protruusio, joka vaivannut rutinana, särkynä ja polttona. Välillä repinyt sormiin asti, eikä sille tehdä mitään.... 6kk nyt vaivannut. :/

Vierailija
14/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:56"]Mulla myös niskassa hermojuurta painava protruusio, joka vaivannut rutinana, särkynä ja polttona. Välillä repinyt sormiin asti, eikä sille tehdä mitään.... 6kk nyt vaivannut. :/

[/quote]

Magn.kuvaus? Se voi olla tyrä.

Vierailija
15/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kuvattiin. 3/4 välissä joku protruusio, mutta vaivaa , vaikka ei pitäis olla paha juttu kuulemma... särkee aina vaan :/ !

Vierailija
16/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:16"]Juu kuvattiin. 3/4 välissä joku protruusio, mutta vaivaa , vaikka ei pitäis olla paha juttu kuulemma... särkee aina vaan :/ !

[/quote]

Eikö voi leikata?

Vierailija
17/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti eivät lähde leikkaamaan, mutta otan kyllä asian vielä puheeksi. Olen 26vuotias ja 2 alle kouluikäistä lasta, enhän mä voi tälläiseksi kipuilijaksi jäädä :/ !!!

Vierailija
18/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota puheeksi.