Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satasen lahjakortti HM:lle. Mitä ihmettä mä ostan?

Vierailija
19.01.2014 |

Mä en siis yleensä tuolla shoppaile, joten vähän apua kaipaisin. kävin jo kurkkaamassa, mutta mä en yksinkertaisesti osannut ostaa mitään. Neuleet oli jotain tekokuituisia ja trikoissakaan ei puuvillaisia ollut, ainakaan niissä, mitä mä katsoin. Ja mä käytän yleensä oikeestaan vain luonnonkuituja.

mitä ihmettä sieltä vois ostaa? Nyt olis ollut hyvä shoppailla alen aikaan, mutta en mä osannut mitään edes kokeilla :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ettei tarvitse kerralla koko satasta käyttää! Sehän on myös voimassa viisi vuotta (muistaakseni).

Vierailija
2/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta silkkipusero. Mun pars vaatehankintani syksyllä oli 100% silkkiä oleva valkoinen paita h&m:stä. Se on ihana esim villapaidan alla tms. Ihan ok laatua, vaikkei kovin paksua silkkiä olekaan. 

Muista: älä osta angroraneuletta h&m:stä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, viisi vuotta on voimassa. Tyttö sai joululahjaksi, tosin käytti jo alennusmyynneissä ilman valinnanvaikeuksia. :)

Vierailija
4/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! :)

Pitänee kurkata noita lakanoita, urheiluvaatteita, alusvaatteita, sukkiksia ja niitä perustrikoitakin. Täähän kuulostaa jo lupaavalta.

Ei riitä lahjakorttikaan, jos nuo miellyttää.

Vierailija
5/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:n sukat on ainakin hyviä. Ostin 5 vuotta sitten monta paria mustia perussukkia ja nyt vasta ovat alkaneet kulua niin paljon jalkaosiata, että on aika ostaa uusia.

Vierailija
6/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liinavaatteita, alusvaatteita, sisustusjuttuja.

Odota kesäsesonkia ja osta tytöllesi uudet kesävaatteet.

Loppujen lopuksi 100 euroa on helppo tuhlata.

Vierailija
7/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myöskin sukkia. Kovaa käyttöä kestävät. Ja jos on tarvetta, niin huiveja, hansikkaita, rihkamakoruja esim. tulevia pikkujouluja varten. Myös sukulais- tai kummilapsille voi kahmia perusvaatteita varastoon. Omistan pari trikoopaitaa sieltä, jotka ovat olleet tarpeen lenkillä ja töissä, paitapuserotkin ovat ok, jos malli sopii.

Vierailija
8/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:n t-paitarintsikat on omasta mielestäni ihan parhaita, niin mukavia ettei enää tarvi ottaa rintsikoita pois kun tulee kotiin. Nämä kyseessä http://www.hm.com/fi/product/92959?article=92959-B#article=92959-B

Vierailija
9/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että H&M käyttää lapsia tehtaissaan?

Vierailija
10/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako niitä lahjakortteja ilmaiseksi vielä jostain?

Vierailija
11/25 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 se oli SPÄMMMI!!!!

Vierailija
12/25 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:49"]

Oletko ajatellut että H&M käyttää lapsia tehtaissaan?

[/quote]

Lapsityövoimaa käytetään myös kaakaopapujen poimijoina. Lopeta suklaan syöminen.

Kaikki tuotteet, jotka on "made in köyhät kansakunnat" on osaksi teetetty lapsityöorjilla.

H&M ei ole ainoa. Ehkä osa sinunkin tavaroistasi ja vaatteistasi on tehty pienillä sormilla ja kätösillä.

Et vaan ole tietoinen kaikkien tuotteiden alkuperästä.

Vierailija
13/25 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasellahan saa puolet kaupasta. Otat siis puolet kaupasta. Jätät miesten osaston ottamatta.

Vierailija
14/25 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain myös lahjakortin Hennesille, itse en siellä yleensä kuitenkaan asioi. Ostin niitä trikoisia perustoppeja ja t-paitoja (sekä lyhyt- että pitkähihaisia) sitten vaan. Itsekään en käytä kuin luonnonkuituja ja ylipäätään Hennesin rytkyt on aika mauttomia ja kamalia usein, joten aika vaikea oli keksiä, mitä ottaisi Ja ihan eettisekologista syistäkin pyrin boikotoimaan.

Vierailija
15/25 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sukkapakkaukset on mustakin hyviä, ei kiristä eikä purista. Materiaali tuntuu mukavalta. Ja 5 pr maksaa 7,95 e muistaakseni.

Muitakin helmiä löytyy, mm. 100% cashmereneule, silkkivaatteet, tietyt trikootuotteet (olen suosinut erityisesti LOGG-mallistoa) ja osa urheiluvaatteista (tekniset materiaalit).

Alejen aikaan voi olla vaikeampi löytää niitä laatutuotteita, kun parhaat on jo viety, mutta ehkäpä uudesta kevätkuvastosta/mallistosta löytyisi jotain?

Vierailija
16/25 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä luomupuuvillaisiakin tuotteita. Neuleet voit unohtaa, ne ovat lähes kaikki keinokuituisia!

Urheilu- ja treenivaatteita ostaisin ehkä itse, jos olisi lahjakortti. Ne ovat kohtuullisen laadukkaita ja mukavia käyttää. Jaa... nyt onkin joku hm 100% puuvillaa oleva treenipaita päällä, parin vuoden takaista mallistoa ja vieläkin kelpaisi joogaan salille.

Vierailija
17/25 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteita! :)

Vierailija
18/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pellavalakanat

Vierailija
19/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteita? Urheiluvaatteita? Olisko siellä jokin kiva ulkotakki ehkä?

HM on tosiaan tekokuitua ja palovaaraa. Paitoja ja housuja tuskin löytyy, jos luonnonkuituja hakee. Mä en ainakaan ole löytänyt.

Vierailija
20/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:49"]

Osta pellavalakanat

[/quote]

komppi. Mulla on henkkamaukan pellavalakanat ja tykkään kovasti niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan