Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset hämmästelevät yksityiselämääni, olenko sitten oikeasti muka niin outo?

Vierailija
19.01.2014 |

Ihan kuin elämässä olisi ihmisten mielestä jokin tietty kaava, jonka mukaan kaikkien kuuluisi elää. En pidä itseäni ja miestäni mitenkään kummallisena parina, mutta selän takana on mussutettu ja ihmetelty. Mies on minua järrrrkyttävät 15 vuotta vanhempi ja ulkomaalainen, täysin sujuvasti suomea puhuva ja yli 20 vuotta täällä asunut, tavallinen työssä käyvä kaveri. Olen kivannäköinen ja miesseuraa ei olisi vaikea löytää, mutta oma mieheni on minulle sitä mitä haluan. Miksi ihmiset puuttuvat toisten asioihin? Olen saannut kuulla, että saisin helposti paremmankin ja mitä oikein miehessä näen. Suhdettani siis ihmetellään.

Ilmeisesti miesmakuni on siis tällä hetkellä vääränlainen ja elän vääränlaista elämää, kun kuulemma sellainen oikeanlainenkin tapa olisi olemassa. Kellään samanlaisia kokemuksia? En minä vaan kehtaa kommentoida kavereiden miehiä ja suhteita, eihän se minulle kuulu!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:59"]Et kai aloittaja ole näitä jotka kuvittelevat kaikkia kiinnostavan sinun elämäsi koska se on jotain aivan ainutlaatuista?

Ei ihmisiä oikeesti jaksa kiinnostaa, ja jos joku omaa elämäänsä tyrkyttää "kukaan ei ymmärrä kun olen niin outo" on helpompi myötäillä ja olla sen enempää välittämättä. Omassakin elämässä on jokaisella vaikka mitä, kaikki eivät vaan kerro asioitaan muille.

[/quote]

Minä tosiaan kuvittelin, että ihmisiä ei kiinnosta, mutta kuvittelin väärin. En edes puhu yksityisasioistani juuri ihmisten kanssa, joten en todellakaan tyrkytä elämääni missään kellekään. Itse asiassa minusta saa nyhtää tietoja elämästänijos jotain haluaa tietää.

Ap

Vierailija
2/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnostaisi, mutta monia palstalaisia tuntuu aihe kiinnostavan useista aloituksista päätellen.

Jokainen valitsee puolisonsa sen mukaan, mistä pitää toisessa henkilössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään olet tuntenut miehen ja kauanko teillä on ollut suhde?

Vierailija
4/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä melkein puolitoista vuotta.

Ap

Vierailija
5/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti syynä on se että mies on ulkomaalainen, rasisteja on Suomi valitettavasti pullollaan. Etenkin jos miehesi on lähi-idästä, Afrikasta tai virolainen tai venäläinen se nostattaa heti vihaa. Monilla ihmisillä on todella pahoja ennakkoluuloja "vierasmaalaisia" kohtaan, aivan kuten vaikkapa niillä natsien jälkeläisillä joille isoisät ovat aina kertoneet että juutalaisviha oli oikein. Tietenkään kaikki eivät näin käyttäydy mutta niin se vaan on yhä tämän päivän Suomessa ei ulkomaalaisia aina hyväksytä, etenkään jos ulkomaalainen on mies ja ulkomaalaisuus näkyy, tai jos nainen on venäläinen ja sen myös ääneen kuluttaa niin ainakin pienemmillä paikkakunnalla siitä saa kuulla. Usein tuntuu että elämä ulkomaalaisen kumppanin kanssa voisi olla helpompaa Ruotsissa tai muissa maissa.

Vierailija
6/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:12"]

Ihan kuin elämässä olisi ihmisten mielestä jokin tietty kaava, jonka mukaan kaikkien kuuluisi elää. En pidä itseäni ja miestäni mitenkään kummallisena parina, mutta selän takana on mussutettu ja ihmetelty. Mies on minua järrrrkyttävät 15 vuotta vanhempi ja ulkomaalainen, täysin sujuvasti suomea puhuva ja yli 20 vuotta täällä asunut, tavallinen työssä käyvä kaveri. Olen kivannäköinen ja miesseuraa ei olisi vaikea löytää, mutta oma mieheni on minulle sitä mitä haluan. Miksi ihmiset puuttuvat toisten asioihin? Olen saannut kuulla, että saisin helposti paremmankin ja mitä oikein miehessä näen. Suhdettani siis ihmetellään.

Ilmeisesti miesmakuni on siis tällä hetkellä vääränlainen ja elän vääränlaista elämää, kun kuulemma sellainen oikeanlainenkin tapa olisi olemassa. Kellään samanlaisia kokemuksia? En minä vaan kehtaa kommentoida kavereiden miehiä ja suhteita, eihän se minulle kuulu!

[/quote]Itsellä oli 15 nuorempi ulkomaalainen. En tiedä mitä ihmiset sanoivat takanapäin, edessäpäin ei sanottu pahaa. olen niin omantieni kulkija että vähät välitän mitä muut sanovat. En asu missään tuppukylässä vaan stadissa.

Vierailija
7/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoista vuotta, eivätkä kaverisi ole miestä tavannut...ilmankos puhuvat mitä sylki suuhun tuo. Onko mies sinun ainoa ystävä?

Vierailija
8/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi egyptiläinen?

Vierailija
9/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole egyptiläinen. Ja kyllä miehen kanssa vietän suurimman osan ajasta tai yksin. Kavereita näen joka päivä töissä ja yhtä kaveria ehkä kerran kolmessa kuukaudessa.

Ap

Vierailija
10/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi somali?

Vierailija
11/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole somali vaan eurooppalainen!

Ap

Vierailija
12/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä yksi rassukka tulee vinkumaan tähän ketjuun, että ketään ei kiinnosta? Älä sitten vastaile tai lue sellaisia ketjuja, jotka eivät sinua kiinnosta, elämä on juuri niin vaikeaa tai yksinkertaista, kun siitä haluaa tehdä. 

Esittele ap se miehesi kavereillesi. Jos tyypissä ei ole mitään hämärää, käy töissä ja on kunnollinen mies, niin anna arvostelujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. On minullakin hieman ennakkoluuloja muslimitaustaisia miehiä kohtaan (muutama aika räikeä tapaus on saanut minut varpailleni), mutta silti pyrin suhtautumaan uusiin ihmisiin aina samalla tavalla.

Vierailija
13/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on noinkin kauan asunut Suomessa, puhuu suomenkieltä ja käy töissä, niin ei luulisi että kenelläkään olisi sellaista ihmistä vastaan mitään.

Varsinkin jos muutenkin käyttäytyy kunnolla, ei pyri alistamaan sinua eikä  myöskään ole käännyttänyt sinua omaan uskontoonsa. Oletan näin.

Sittenhän voit antaa niitten vaan mussuttaa ja ihmetellä.

Vierailija
14/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit kettuilivat aikaisemmin kun olin sinkku, että olen niin nirso ja mikä minussa on vikana, kun kukaan ei kelpaa (joka ei ole totta). Nyt sitten kun on mies, niin se onkin vääränlainen.

Ap

Vierailija
15/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea elämääsi, älä välitä muiden mussutuksesta! Pääasia, että olet onnellinen ja tyytyväinen elämääsi.

Vierailija
16/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoossa on tuollaista, muuta pois. 

Vierailija
17/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi olisin Porvoosta? Kyllä tämä on ihan minun oikeaa elämääni.

Ap

Vierailija
18/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:18"]

Varsinkin jos muutenkin käyttäytyy kunnolla, ei pyri alistamaan sinua eikä  myöskään ole käännyttänyt sinua omaan uskontoonsa.

[/quote]

Hahahah :D Newsflash: maahanmuuttajia/ulkomaalaisia on muitakin kuin islaminuskoisia. Siinä sitä olisikin jos esim. ruotsalainen mies olisi käännyttämässä suomalaista "omaan uskoonsa".

Vierailija
19/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhe. Miehen perhe kotimaassa ovat kyllä muslimeja. Ei kuitenkaan ole mistään Lähi-Idästä ja itse ei ole uskovainen.

Ap

Vierailija
20/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehellä on perhe kotimaassa ja sinut Suomessa? Kyllä minäkin kaverinasin vähän olisin ihmeissäni, että miksi suostut tuohon.