Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen syntymäpäivä ja ex puolisoineen

Vierailija
19.01.2014 |

Eromme ei ollut riitaisa, päinvastoin erosimme ystävinä. Nyt lapsella on synttärit tulossa ja juhlat pidetään kotonamme. Juhliin tulee minun sukulaisiani ja lapsi halusi kutsua tietysti myös isänsä, tämän uuden tyttöystävän sekä isänsä sukulaisia. No, exän sukulaiset eivät tule paikalle. Exä ilmoitti, että naisystävänsä ei halua tulla ja hän kieltää exääni tulemasta.

Minä en ymmärrä. Eikö isä saa tulla oman lapsensa synttäreille? Mitä pahaa siinä on? Lapsi kyllä pettyy ja paljon. Minulla ei ole ongelmaa pyytää exä luoksemme. Tiedän, että hänellä on uusi nainen ja siksi myös hänet on kutsuttu. Nainen näkee meidän lasta aina, kun lapsi on isällään. Eli tämä johtuu minusta, koska kieltää exääni tulemasta myös.

Kumma juttu, tällaisiakö me naiset olemme?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurjaa! Käske exääsi miehistymään, onko hänelle se uusi nainen tärkeämpi kuin oma tytär?? Typerää että tytölle tulee paha mieli aikuisten ihmisten älyttömyyksien takia..

Vierailija
2/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin kiukuttelun, jos uutta naista ei olisi kutsuttu, muttakun on...niin..niinmikä on ongelma hänellä? Ei voi ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa miehesi helmen uudeksi puolisokseen löytänyt... mutta etpä sinä tuolle asialle paljon mitään voi, asia on heidän välisensä. Kerro kuitenkin, että lapsi pettyi asiasta.

Vierailija
4/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun isän naisystävä ei tule koskaan lasten synttäreille, jos mun äiti on siellä.

ja näyttää vitun pitkää nenää, jos isäni tulee juhlille. Heille pitäisi aina olla omat juhlat järjestämässä. 

Vierailija
5/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he haluavat pitää juhlat keskenään? Ehkä ovat suunnitelleet jotain spesiaalia eivätkä tahdo perua?

Vierailija
6/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään. Pelkääkö hän jotain? Kun erosimme exän kanssa sovimme, että mitkään vanhat kaunat jne ei mene lapsen edelle. Automaattisesti kutsuin exän puolisoineen, koska lapsi haluaa. Näinkö se sitten menee, exän nykyinen päättää asioista ja lapsi pettyy? En koskaan ole ymmärtänyt tällaisia ihmisiä. Jos ottaa miehen/naisen jolla on lapsi, niin vähän nyt järkeä. Synttärit on vain kerran vuodessa, pitääkö nekin pilata?

Ap

Vierailija
7/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kertoi, että hän ei saa tulla. Kyllä moitin häntä, että lapsi pettyy ja odotti heidän tuloaan. Yritän ymmärtää, jos se nainen ei halua nähdä minua ja sukulaisiani. Mutta miksei exä saa tulla, edes kääntymässä?

Ap

Vierailija
8/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa tuommoinen. Meillä on samanlainen tilanne, olen exän kanssa hyvissä väleissä ja olisin halunnut jo lastenkin takia tutustua hänen uuteen kumppaniinsa, mutta tämä uusi nainen ei halua olla minun kanssani missään tekemisissä. Tämän takia en esim. päässyt kummilapseni rippijuhliin... oli siis exän suvun juhlat, joten minuthan siitä piti jättää ulkopuolelle sitten. Kummilapsi siitä sitten suuttui vanhemmilleen. Kaikki tämä yhden ihmisen takia :(

Vierailija
9/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, exäsi taitaa olla tossun alla. En ikinä voisi käyttäytyä noin, koen suurta myötähäpeää!

Vierailija
10/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin miehelläni on lapsia edellisestä avioliitosta. Tiedostin tämän ennen kuin aloimme seurustella. Olen miehen exän kanssa ihan hyvissä väleissä. Turha ruveta sotajalle näissä asioissa, ainoot ketkä kärsii on lapset. En ymmärrä, mikseivät naiset ymmärrä, että mies on jaettava jos hänellä on lapsia.

Vierailija
11/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exällä olisi vähänkään selkärankaa, hän tulisi käymään edes joksikin aikaa yksin. Mököttäköön uusi naisystävä sitten kotona, jos niin haluaa.

Vierailija
12/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa se ex pitäisi sitten omat juhlat sille teidän tyttärelle? Jonne siis myös exän suku voisi tulla, olisihan se nyt kiva että esim. miehen vanhemmat voivat juhlia lapsenlapsensa synttäreitä. 

Vierailija
13/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehesi osallistuu lapsenne syntyväpäiville. Mustasukkainen uusi naisystävä tulkoon tai jättäköön tulematta. Ei ero tarkoita vanhemmuuden loppumista ja hyvin voivat ex-puolisot vanhempina lastensa syntymäpäiviä juhlistaa. Teiläkin on tulossa vielä useita lasten merkkitapahtumia, rippijuhlat, mahd. yo-juhlat, häät jne... meinaako nykyinen avokas kietää niissäkin isän osallistumisen...

Vierailija
14/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se sun ex ei halua tulla eikä keksi muutakaan pätevää syytä jättää väliin?

Mun ex-miesystävä teki näin. Eli ei välttämättäedes kertonut synttäreistä tms minulle, ei vaan halunnut mennä ja sanoi että minä kiellän. Jälkeenpäin kun kuulin pidin tekoa todella törkeänä. Erosimme muista syistä, ja nämä jutut ovat vain vahvistaneet päätöstä.

Vierailija
15/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:24"]

Tosi kurjaa tuommoinen. Meillä on samanlainen tilanne, olen exän kanssa hyvissä väleissä ja olisin halunnut jo lastenkin takia tutustua hänen uuteen kumppaniinsa, mutta tämä uusi nainen ei halua olla minun kanssani missään tekemisissä. Tämän takia en esim. päässyt kummilapseni rippijuhliin... oli siis exän suvun juhlat, joten minuthan siitä piti jättää ulkopuolelle sitten. Kummilapsi siitä sitten suuttui vanhemmilleen. Kaikki tämä yhden ihmisen takia :(

[/quote]

Siis kummilapsen vanhemmat eivät kutsuneet sinua ex-miehesi pyynnöstä? Vai sen exän uuden naisen?

Vierailija
16/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että exäsi järjestää omat synttärit johon kutsuu omaa sukuaan. Miksi ei järjestäisi,miksi vain sinun järjestämät synttärit vois olla ne ainoat ja oikeat?

Vierailija
17/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä liikaa murehdi toisen perheen asioista. Mut jätettiin ja se tuli shokkina, mutta nyt asia on ok. Ex ei ole koskaan meillä lasten synttäreillä. Heillä järjestetään ihan omat juhlat, tai isä tekee jotain erikoista syntymäpäiväsankarin kanssa ja toinen jää nykyisen vaimon kanssa kaksin kotiin.

Teidän perheen asiat ovat teidän perheen asioita ja niihin ei ex.n asiat enää kuulu. Ja ex saa itse selittää miksei tule synttäreille ja ensi vuonna olet tässä asiassa viisaampi ettekä enää kutsu ex.ää.

Vierailija
18/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te kaikki saitte tiedon et lapsi on tyttö?

Vierailija
19/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:24"]

[/quote]

Siis kummilapsen vanhemmat eivät kutsuneet sinua ex-miehesi pyynnöstä? Vai sen exän uuden naisen?

[/quote]

Heillä oli tiedossa, että tämä uusi nainen ei halua olla minun kanssa tekemisissä ja siksi minua ei kutsuttu. Kun vaihtoehto olisi ollut että kummilapsen äiti ei olisi sitten kutsunut exääni, siis omaa veljeään. Ymmärsin tämän kyllä ihan täysin. En tiedä ymmärtääkö kukaan muu, vähän sekava selitys :D

Vierailija
20/20 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:15"]

Mistä te kaikki saitte tiedon et lapsi on tyttö?

[/quote]

No kun av:lla pojat ovat täysin arvottomia, vain tytöt ovat jotain. Eihän sellaisille epätoivotuille poikalapsille mitään juhlia järjestetä, joten kyseinen lapsi on tietysti tyttö. MOT

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi