Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai kamala mitä lukemaa vaaka näytti.

Vierailija
19.01.2014 |

Siis oikeesti.... 83,5kg. Hyi! Olen toki huomannut että vaatteet ja etenkin housut kiristää, mutta en voinut kuvitella että tilanne noin paha.

Nyt pitäisi tiputtaa 13,5 kg mutta ri kertakaikkiaan ole mitään motivaatiota saati henkisyä voimaa.

Mistä voimia tiputtaa tuo määrä???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ruokapäiväkirjaa. Sieltä sitten tiputtelet pikkuhiljaa pois kaikkea mikä lihottaa ja lisäät terveellisempiä vaihtoehtoja.

Kun sen itse kirjoittaa ja näkee listattuna, se auttaa motivoitumaan. Kuuntele kehoasi.

Vierailija
2/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et nyt ala jotain tekemään niin kohta se on 93 ja sitten 103.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha. Siis sun nykyinen paino ja tuo 13kg:n pudotus - mieti niitä, joilla pudotettavaa on monta kymmentä kiloa. Etene etapeissa ja älä ota liian kovaa tavoitetta. Esim. puoli vuotta on sopiva aika tiputtaa noi kilot. Tsemppiä!

Vierailija
4/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tasan mikä mun ruokavaliossa on pielessä. Karkit, keksit ja muut herkut. Annoskoot ok. Kasviksia voisi olla enemmän, samoin hedelmiä.

Kyllä tämä pudotettava määrä on aika iso kun ei kertakaikkiaan jaksaisi, siis henkisesti.

Ap

Vierailija
5/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä olet? Mullakin näyttää vaaka 79,6 kg.. :/

Vierailija
6/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole motivaatiota eikä henkisesti jaksa, niin ei siitä mitään tule. Turha siis ajatella mitään laihduttamisia, tavoitteenasi voisi olla, että et liho tuosta enempää. Ja sitten myöhemmin kun motivaatio ja henkiset voimat riitää, niin se varsinainen laihdutus.

Vierailija
7/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta on 179 cm. Ja kyllä se nyt vaan on pakko saada se paino pois. Tää henkinen jaksamattomuus ei lopu ihan heti.

Ap

Vierailija
8/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni myös ekaa kertaa 80kg rikki. Paino on noussut syksyn aikana 4-5kg, vaikka olen yrittänyt laihduttaa koko ajan. Siis yrittänyt, mutta sortunut aina vaan syömään. Itse asiassa paino on tänä "laihdutus"aikana noussut paljon enemmän ja nopeammin kuin aikaisemmin.

Vierailija
9/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutan neljän viikon dieetti pysäyttämään mässäilysi. Katso ohjeet jo tänään netistä (google) ja huomenna haet kaupasta tarvittavat aineet. Aloitat vaikka iltapalasta, mutta aloita jo huomenna, niin se on äkimmin ohi :) Tuo painonpudotus ei ole paha, kesään mennessä pääset tavoitteeseesi, usko itseesi! Ja käy vaikka av:lta hakemassa tsemppiä jos usko hiipuu.