kuinka moni harrasti tänään lapsensa kanssa talviliikuntaa?
Kommentit (21)
-33 ulkopuolella, jotta sisällä on sohvalta liikuttu jääkaapille, ei sen enempää. Hieno ilma todellakin, ikkunasta katsottuna. :)
Meillä on juostu kilpaa vessaan. Vatsatauti iski.
Tuo on tosi tehokasta liikuntaa. Paino putoaa väkisinki.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 17:47"]
Meillä on juostu kilpaa vessaan. Vatsatauti iski.
[/quote]
Minäkin kävin lasten kanssa luistelemassa, -13 pakkasta. Tunteroinen oli ok, kauemmin ei tarennu.
Luistelemassa tuli käytyä ja kivaa oli:)
Kuulostatpas patistelevalta. Sinänsä kyllä harrastin.
oltiin tuttavilla kylässä 35 asteen pakkanen ei houkutellut ulos
Lapsi luistelemassa (14v), minä en.
Mies luisteli lapsen kanssa ja minä odottelin kahviossa ja kävin välillä ottamassa valokuvia. Olen kuumeessa ja vähäinenkin liikkuminen otti voimille. Mutta ihan mukavaa meillä oli. :)
En ulkoile lapseni kanssa, teini ei suostu eikä ollut kyllä kotonakaan koko viikonloppuna.. Koiran kanssa olin kyllä tunnin.
Luistelin pojan kanssa, itse ensi kertaa 20v, luistimet olivat vuodelta 1980. Vähänkö oli vaikeaa aluksi ja täytyy myöntää lopuksikin:)
No ei nyt varsinaista talviliikuntaa, mutta oltiin taaperon kanssa vaunulenkillä ja samalla reissulla vielä puistossa. Kivaa oli ja ilma tosiaan mitä hienoin! pakkasta -16, ei paleltu kun oli reilusti villaa ja toppaa päällä koko perheellä.
Itse löhösin kotona kun lapsen kaverin äiti vei tenavat pulkkamäkeen. Nöyrä kiitos!
Tänään pulkkailtiin ja eilen luisteltiin, hieno ulkoiluviikonloppu!
Kävelin teinin kanssa 5km, pakkasta -18C.
Eilen ja tänään ollaan oltu luistelemassa lähellä olevalla järvellä. Tänään oltiin kävelymatkan kanssa yli kolme tuntia sillä reissulla, eilen hieman alle. Lapset 7, 10 ja 12 vuotiaat.
Tehtiin jäälyhtyjä (eilen laitettu jäätymään).
Luisteltiin tuossa viereisn järven jäällä eilen ja tänään pari tuntia molempina päivinä. -12-15 astetta. Lapsi oli niin innostunut, ettei halunnut pois millään.
Asumme pk-seudulla ja järven rannalla. Ylellistä!
Minä, luistelin. Kaunis sää, mutta vähän liian kylmä, kun oli viidentoista pakkasasteen kylmemmällä puolella.