Voisitko sinä mies seurustella itseäsi 10v nuoremman fiksun naisen kanssa?
Kommentit (27)
Voisin vuoden päästä niin rikosta ei synny vahingossakaan. Jos myös kemiatkin pelaa niin voisin.
Voisin, mutta jos nainen on fiksu, niin hän ei seurustele minun kanssani.
Mieluiten 10-14 vuotta nuoremman kanssa.
M37
Vierailija kirjoitti:
En voi, kun vaimo ei tykkää.
Juu, voisi minunkin rouvani vähän mustis olla :-D
No minä seurustelen 11v nuoremman. 7. vuosi menossa.
Alkaa olla vähän siinä riskirajoilla. Jos alan seurustelemaan niin tavoitteena on saada lapsia. Sanotaan 15v niin sitten ok.
En usko, varmaan niin erilaiset elämät kuitenkin.
M38
Kaksikymppisenä ehdoton ei, kolmekymppisenä todennäköisesti ei, sittemmin ei ole jaksanut ikäkysymystä pohtia, nuoremmat pääasiassa välttelee, tai no melkein kaikki naiset, joten ihan teoreettinen kysymys kannaltani.
Kai nyt jokainen mies tahtoo ennemmin itseään vähintään 10v nuoremman kumppanin. Ei kukaan halua katsella ryppyistä vanhaa akkaa ja naisethan tunnetusti rupsahtaa paljon ennen miehiä. Miehet on komeita ja ikäistään nuoremman näköisiä vielä 60-vuotiaana kun taas saman ikäluokan nainen näyttää useimmiten 80-vuotiaalta.
Voisin, olen reilusti ylipainoinen, pitkäaikaistyötön, poltan ja alkoholista tykkään, en juuri liiku vaan röhnötän sohvalla munia rapsutellen, kaljaa kitaten, kiinnostaako?
En sulje pois sitä mahdollisuutta, jos on myös kypsä, mutta itse olen kyllä aina pitänyt huomattavasti vanhemmista naisista, taitaa olla jopa jonkinlainen fetissi kyseessä.
Kylläpä vaan, olen seurustellutkin, oli 22 -v nuorempi. Sitten vanhemmasta päästä kumppani oli 13 v vanhempi. Oli hyvät veet kummallakin.
Vaikka 20 vuotta nuoremman. Toisaalta, nainen ei voi olla kovin fiksu, jos minut tahtoo. Mutta ei se haittaisi, en minäkään ole.
M44
Vaimoni on yli 10 nuorempi, pitkään oltu yhdessä, yhteisiä lapsia.
Jos jostain syystä pitäisi alkaa uudestaan seurustelemaan, niin ottaisin mielellään 25 - 35v naisen, eli 10 - 20v nuoremman. Tietysti kertoisin etten tee enää lapsia lisää, eli jos se ok ja muuten kaikki sopii yhteen.
Olen aina päässyt juttuun kaikenikäisten naisten kanssa, joten tuskin olisi kovin suuri ongelma.
Kyllä. Katselen usein 7 vuotta nuorempia
No juu mutta olen oikein tyytyväinen nykyiseen neljä vuotta nuorempaan.
Kyllä nuo 13-vuotiaat on aika lapsia vielä mun mielestä...
Tässä on oltu 31v naimisissa 13v nuoremman vaimon kanssa ja lapsetkin ovat jo aikuisia. Ei viitsi alkaa enää vanhempaan naiseen vaihtaa.
Eikä sen puoleen nuorempaankaan. Tuli aikanaan luvattua papin edessä rakastaa kuolemaan asti.
En voi, kun vaimo ei tykkää.