Sunnuntaina: Mitä lautasella/lasissa/mielessä?
Itse kotiuduin yökylästä, jossa oli aika mukava ilta eilen. Tulomatkalla ostin pari siideriä. Kotona on niin hyvä olla ja nyt suihkun jälkeen istun tässä sohvalla palstailemassa.
Onneksi perjantaina tein hyvää ruokaa ja sitä piisaa pariksi päiväksi. Tein kaalilaatikkoa.
Mukavaa pyhäpäivää kaikille 😊
Kommentit (10)
Omatekoisia sämpylöitä/sitruunavettä/tulevan lomaviikon vietto, kiitos kysymästä.
Tölkissä olutta, sauna kohta lämmin ja briossisämpylät pellillä kohoamassa. Saunan jälkeen lautasella hampurilainen. Hyvä fiilis, tuleva viikko lähes kokonaan vapaata.
Just otin kuppiin Lays sipsipussin jämät perjantailta ja lasissa saunajuomanakin ollutta päärynälimpparia. Eipä erityistä mielessä, työviikkoa suunnittelin
Kauraleipää paahdettuna, päällä oivariinia ja luumumarmeladia. Juomaksi maitoa. Tämä oli jonkinlainen korvike, kun teki mieli joulutorttuja. Oli yllättävän hyvää.
Mulla oli kanasalaattia ja dietti kolaa.
Lasissa pepsiä. Ruokana Boltsi kaurapyörykköjä ja pastaa. Mielessä kauhea ahdistus ja masennus koska join viimeiset 3 iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauraleipää paahdettuna, päällä oivariinia ja luumumarmeladia. Juomaksi maitoa. Tämä oli jonkinlainen korvike, kun teki mieli joulutorttuja. Oli yllättävän hyvää.
Mä söin teininä samaa settiä, paitsi hillona mansikka. Sairaan hyvää :D
Tein pastaa, sekoitin spagettia ja gnocceja, tein myös pussiperunamuusia. Kastikkeeseen laitoin sipulia, kamalasti valkosipulia, tomaattimurskaa ja tonnikalaa, chiliä ja mustapippuria. Lisäksi keräsalaattia revittynä. Sekoitin nää lautasella. Tän kanssa join mustaa kahvia, koska kahvimaito on loppu. Kattelen BB:n sunnuntailähetystä. Oi onnea!
Kalapuikkoja, riisiä ja soijakastiketta.