Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä asuntomessujen taloista?
23.07.2006 |
Mitä mieltä olette niistä? Minusta kovin sokkeloisia. Oikein upeitä sinkulle tai esim kahdelle aikuiselle, mutta ei lapsiperheille. Yhden ainoan talon löysin mikä oli mieleeni, kohde 34.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla