Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä asuntomessujen taloista?

Vierailija
23.07.2006 |

Mitä mieltä olette niistä? Minusta kovin sokkeloisia. Oikein upeitä sinkulle tai esim kahdelle aikuiselle, mutta ei lapsiperheille. Yhden ainoan talon löysin mikä oli mieleeni, kohde 34.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän