Kysely: miksi valitset illalla television puolison ja seksin sijaan?
Tätä on tullut taas viimeiset 5 viikkoa mietittyä. Vaimoa ei seksi kiinnosta, mutta televisio kyllä. Minun on tätä äärimmäisen vaikea ymmärtää.
Kommentit (21)
Ei ole puolisoa, niin helppo valinta.
Mieheni on turvottanut itsensä roskaruoalla ja oluella. Ei tee kotona riittävästi. Valittaa ja makoilee sohvalla. En ole näiden seikkojen vuoksi enää kiinnostunut miehestäni seksuaalisessa mielessä. Pidän häntä negatiivisena ja laiskana vastuunpakoilijana.
Koska nuoriso luuhaa koko ajan kotona eikä ole rauhaa seksille kuin aikaisin aamulla.
Suurempi nautinto. Helppous, laiskuus. Mukavampi olo.
Enhän valitse. Joka ilta on pantu.
Kun lapset on nukahtaneet n 22.30 olen niin poikki etten jaksa seksiä ajatellakaan. Televisio sen sijaan on helppo napsauttaa päälle.
Minä kyllä panisin vaikka kaksi kertaa päivässä jos mies vaan antaisi.
Tämä on mielenkiintoinen probleema. Vaimoa ei niin paljon huvita että viitsisi alkaa. Sinulla ei taas ole laillisia perusteita edes vongata.
Tässä ollaan umpikujassa nähdäkseni.
Koska huitaisin tumppuun jo päivällä, kun tulit jo töistä. Koska oma käsi on parempi.
Veikkaan, että syyni kenties se yleisin: kun enin kiima on 20 vuoden jälkeen laantunut, vaatii seksifiilikseen pääseminen sen verran vaivaa ja aikaa ettei siihen jaksa iltamyöhällä enää ryhtyä.
Seksi ei yleensä kiinnosta jos ei se ole tyydyttävää. Huomioitko häntä tarpeeksi seksin aikana?
Vierailija kirjoitti:
Kunpa mieheni vastaisi tähän.
Väsyttää ja lepo tuntuu kiinnostavammalta.
Vaimosta huokuu negatiivinen aura ja suusta tulee raskasta valituspuhetta läpi päivän. Illalla olen jo täysin kyllästynyt tähän hänen ympärillään leijuvaan mustaan pilveen.
Eipä vain kiinnosta niin paljon että jaksaisin yrittää sytyttää itseäni ja riskeerata yöunet.
No kun ei ees ehdi orgasmia saamaan kun mies pitää runkkualustana
Vierailija kirjoitti:
Eipä vain kiinnosta niin paljon että jaksaisin yrittää sytyttää itseäni ja riskeerata yöunet.
Nus-sittuna nukut paremmin?
Kyllä minä seksiin ryhdyn, jos mies haluaa.
Koska en ole enää vuosiin saanut orgasmia siitä, että mies itsekkäästi panee pari minuuttia, en ole itse aloitteellinen.
Niin makaa kuin petaa, sanotaan - ja se pätee tässä asiassa oikein hyvin. Pitkäänköhän mies jaksaisi olla kiinnostunut seksistä, jos nainen lähtisi aina muihin hommiin ennen kuin hän ehtii saavuttaa orgasmia? Ei varmaan montaa viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nus-sittuna nukut paremmin?
Hypoteettisesti kyllä, jos mies osaisi tyydyttää vaimonsa.
Katso peiliin.