Ilmaiset etsivät (nm) raportoivat
Meillä on nyt siis "keikka" tiedossa. Valitettavasti emme voi ja halua kertoa tarkalleen millaisissa olosuhteissa varjostaminen tapahtuu, mutta alue on tarkasti "rajattu", helppo varjostaa ja kyseessä on viikonloppuun ajoittuva peliporukan "happening".
Varjostettavasta sen verran, että hän on mies, yli 25 mutta alle 40. Sen enempää emme hänestä vielä tiedä emmekä sopimuksen mukaan kerro. Tapaamme toimeksiantajan alkavalla viikolla ja omat matkajärjestelyt ovat jo niin pitkällä, että varaus onnistui, sitä ei voi edes perua, joten jos tämä on feikki, mitä emme usko, niin saamme ainakin yhteisen viikonlopun kahdestaan.
Raportoimme seuraavaksi torstai-perjantain aikana, kun tapaaminen on selvä ja on jotain uutta kerrottavaa. Siihen asti näkemiin!
Kommentit (110)
Uskon teitä kyllä..you couldn't make this shit up..
Terv.
Mr Marple
Äänestystulos on rekisteröity 2-0, kiitos, ja kello on jo niin paljln, et liityn seuraan ja palataan aamulla viisaampana aiheseen.
... No niin, laitetaan veieä tämä.
ei tarvnut kuin sanoa et kello on jo paljon ja meillä on hytti parisängylllä, jos alkaa väsytään. Eivät edes humaneet, et jäin jälkeen. Ei sinne kuiteskaan enemp mahdu ja on mulla tää ovikortti. Melskatkoon nyt aikansa, eikä tartte aamulla sanoa, et olin sit häirisemässä. Hyvää toi varnasti tekee, jokainen nöytti niin innokkaalta. Lempaan ne sit ulos sieltä hytteihinsä nukkumaan.
Kuulostaa, että vaimolle haluttiin saada piristystä elämään ja toteutettiin fantasia tällä tavalla. Ihan kiva toteutus :)
Siis käsitinkö oikein viimeiset känteet? Vaimo ehkä lähti nussimaan niitä kohteita ja kavereita, ja tää m-etsivä kännissä lähettelee tänne varsin sekavia viestejä? :D Siistiä!
Voih, kiinnostavasti alkanut ketju lässähti känniörvellykseksi. Eihän tästä saa edes mitään selvää. AP, kun heräät, kerro kuulumiset selkeällä suomen kielellä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 03:11"]
Teidän olisi pitänyt pitäytyä objektiivisen tarkkailijan roolissa subjektiivisen toimijan sijaan, nyt tutkimustuloksenne ei ole enää validi.
[/quote]
Ap tässä huomenta vaan. Ei nyt oikein saa nukuttua, melkoista jysäriä pukkaa ja vaimo se vaan nukkuu, väsys pikkuinen tietty.
En nyt jaksa ihan kaikille vastailla, mut tämä 11:n toista peukun arvoinen puolustelu ihmetyttää!? Ei kukaan iskenyt kohdetta, ihan itse päätti tuohon ryhtyä ja paljaalla nussi. Sinne meni eikä kukaan tainnu kysyä ees ehkäisyn suhteen. Sellaisia veijareita, toivottavasti ovat nyt tyytyväisiä ja saavat paljon puolustekua osakseen. Vaimon kanssa mun on vielä juteltava, kun tää tuosta herää, mutta en mä häntä syytä. Ite taisin melkolailla yllyttää koko hommaan, mutta turhan helpolla lähti. Enkä tarvii siitäkään moraalisaarnoja, on nyt sit koettu tuollainenkin juttu eikä ketään tietääkseni sattunut. Aamupesulla pitää varmaan pian käydä ja ottaa burana, tuoksuu täällä nyt sellaiset aromit, että olisi uusille lakanoillekin tarvetta.
pöh, mä luulin että tää on hyväkin juttu... niin olikin aisankannattaja ukko ja horo akka. No toivottavasti saitte bond-seikkailunne :D
Ok, nyt meni uskottavuus.
Et ap taida olla ollenkaan sama henkilö, joka kirjoitti ne aiemmat etsiväketjut? Ehkä alkup. etsivät eivät ole saaneet vieläkään keikkaa ja ap päätti toimia sijaisena.
Harmi, olisi kiva seurata tällaista toimintaa netin kautta. Voisin vaikka ilmoittaa oman mieheni varjostettavaksi, mutta olen sataprosenttisen varma, että hän ei petä. Tulisi tylsä ilta varjostajille.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 10:32"]
Ok, nyt meni uskottavuus.
Et ap taida olla ollenkaan sama henkilö, joka kirjoitti ne aiemmat etsiväketjut? Ehkä alkup. etsivät eivät ole saaneet vieläkään keikkaa ja ap päätti toimia sijaisena.
Harmi, olisi kiva seurata tällaista toimintaa netin kautta. Voisin vaikka ilmoittaa oman mieheni varjostettavaksi, mutta olen sataprosenttisen varma, että hän ei petä. Tulisi tylsä ilta varjostajille.
[/quote]
Et sit kuitenkaan uskalla kokeilla oikeesti? Tuolla jossain oli niille ap-etsiville sähköposti-osoite, laita viesti menemään niin katsotaan oletko "ihan varma"? :D
No voi hitto. Minä niin toivoin, että tämä olisi ollut kiinnostava "varjostusseikkailu". Niin tällaista höpöhöpöä. Keksi parempi.
Eilen illalla alkoi muuten TPS:n faniristeily. Liekö jostain pelaajasta kyse kun isompi miesporukka tässä aiheena?
Ap tässä taas. Heräillään paraikaa, turkinpippurit eivät oikein tähän krapulaan auta. Lähdetään seuraavaksi "aamupalalle", tai ainakin katsomaan mitä voisi löytyä ja palataan sitten hyttiin huilaamaan. Olen myös lukenut yhden aamulla toimeksiantajalta tulleen sähköpostin, johon odotan vielä vastausta. Ei ollenkaan kiva temppu meitä kohtaan, jos tuo vihjailu pitää paikkaansa. Toki osasimme odottaa, että toimeksianto voisi olla feikki, mutta voi tässä olla sellaista jälkiperoista suuttumusta meitä kohtaan, kun kerran tälläisestä edes vihjaillaan. Melkolailla raukkamaista toimintaa kuitenkin, me emme kuitenkaan toimineet aktiivisesti ja mikäli vastapuoli tiesi meistä, niin osallisena on kuitenkin enemmän kuin yksi ihminen ja todella noloa, jos asia on tuolla useamman tiedossa. Ymmärrättekö ollenkaan mitä olette tehneet!
Hei AP! Tässä toimeksiantajanne. :)
Turha katsoa sähköposteja. En vastaa enää sinne. Jos haluat, voimme keskustella täällä. Pitää myös paikkaansa, että jekutimme hieman teitä, mutta tätä te selvästi kaipasitte. :) Pojatkin olivat tyytyväisiä, eihän kanneta kaunaa? :)
PS. Tämä oli tosiaan kivaa niin kauan kuin sitä kesti. :) Älkääkä toiste ryhtykö sellaiseen, johon teistä ei ole. Jotkut yrittävät tienata tällä elantonsa eikä tämä ole ollenkaan niin helppoa kuin voisi luulla. Vaimoasi voisimme toki toistekin käyttää, oli niin omistautunut asialleen! ;)
Nojust, antaa mennä vaan. Teidän salapoliisihommat kusi jo ajat sitte, pilatkaa samalla vielä parisuhteenne.