Kuinka pystyy lopettamaan kännissä polttamisen?
Oon 18 ja oon polttanut jo monta vuotta...no kuitenkin pystyin lopettamaan polttamisen muuten mutta kännissä on aina pakko saada ja poltan ihan liikaa..pari askia usein menee illas..enkä oikeen tiedä mitä sille voisi tehdäkkään?
Kommentit (7)
Sama ongelma täällä, tosin ikää 27 ja tupakkahistoriaa 8 v. En ole koskaan polttanut selvinpäin säännöllisesti, mutta humalassa menee kesällä aski ja talvella seurasta sekä säästä riippuen 0-5 illassa. Joskus olen ollut koko illan polttamatta, jos olen ollut tupakoimattomassa seurassa asunnossa ilman partsia. Sosiaalinen tapa näyttäisi mulla olevan siis.
Kun äitini sairastui rintasyöpään, viihdekäyttö loppui omalta osaltani siihen. Olin sitä ennen tupakoinut 7 vuotta aina alkoholin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:01"]
Lopeta juominen. DAAH.
[/quote] Oon ollut juomatta :D mutta haluan kyllä juoda että mielummin sen polttamisen yrittäisin lopettaa
Ota nyt talvella joku kesätakki mukaan. Baareissa kun täytyy mennä ulos polttelemaan, niin eipä sinne kauheasti tarkene mennä hönössä tupakkaa kiskomaan, jos on joku kesärytky päällä.
Mulla myös auttaa se, että poltan tupakan vain max. puoliväliin. Eihän sekään nyt terveellistä ole, mutta askin sijaan tulee poltettua vain puolikas.
Lopeta juominen. DAAH.