Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni sanoo minua pikkumaiseksi..

Vierailija
19.01.2014 |

Mieheni sanoo minua pikkumaiseksi kun huomautan hänen lapsiaan (siinä missä omianikin) esimerkiksi siitä että kädet pestään ennen ruokapöytään tuloa ja että ruoka sydään suukiinni eikä maiskuttaen. Myös samaa tuhahtelua mieheni puolelta kuulen kun pyydän hänen lapsiaan korjaamaan omat tavaransa / astiansa sinne minne ne kuuluvatkin. Tulee väkisin sellainen olo että meidän perheessä on nykyisin hänen lasten säännöt (eletään kuin pellossa) ja minun lasten säännöt (siivoat omat jälkesi ja käyttäydyt siivosti). Alkaa olla vitutuskäyrä niin korkealla että pakkaan kohta kimpsut ja kampsut ja muutan omaan kotiini, pysyypähän koti edes jollain tavalla ihmisasumuksena eikä minun tarvitse koko aika olla siivoamassa toisten jälkiä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta vain pois lastesi kanssa. Jos noin pienistä asioista tulee kähinää, niin miten sitten kun lapset kokeilevat rajojaan ihan kunnolla teini-ikäisenä? Ja eivät sinun pyyntösi ole kuin normaaleja juttuja, joita jokainen vanhempi voi lapsiltaan pyytää ja olettaa heidän asian myös joskus tajuavan.

Jos mies ja hänen lapsensa eivät ole normaaleista käytöstavoista kiinnostuneita, niin tuskinpa muissakaan jutuissa asiat yhteen mukavasti menevät. Lähtisin siis pois ennenkuin olisin siinä suossa ihan kaulaani myöten. Kuuntele itseäsi, se on paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla