Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te naiset jotka pidätte sitomisesta!

Sitoja
18.10.2020 |

Niin, että mikä siinä kiihottaa? Onko kyse alistamisesta ja/tai hyväksikäytön nauttimisesta. Vähän outo tilanne minulle kun nyt olen tavannut tällaisen naisen ja tuntuu vähän oudolta olla sidotun naisen kanssa yhdynnässä. Tulee sellainen olo, että olisin vähän niin kuin varkaissa. Daamini nauttii myös pienestä kivusta sekä siitä, että haukun häntä huoraksi ja lutkaksi ja että puhun muutenkin rivoja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla vain sidottuna, mutta en nauti kivusta enkä siitä että sanottaisiin lutkaksi.

Sidottuna oleminen on minulle sitä, että toinen päättää siitä miten paljon nautin, milloin saan orgasmin ja montako orgasmia saan. En pääse pois. Minun on pakko nauttia.

Olen itse miellyttäjätyyppiä ja jos en ole sidottuna olen helposti se joka haluaa vain toisen nauttivan ja tuottaa toiselle nautintoa ja helposti karkaan alta/yltä pois.

Sidottuna minua voi myös kiusata monta kertaa lähelle huippua, mutta sitten lopettaa ja jättää vähän kärsimään... niin monta kertaa että minun on pakko kerjätä että saisin tulla. Ja kun viimein tulen on orgasmi tajunnanräjäyttävä.

Vierailija
2/5 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet sidottuna...siis missä asennossa?

-AP-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet sidottuna...siis missä asennossa?

-AP-

Olen ollut x-asennossa, tai jalat yhdessä kiinni jalkopäässä ja ranteet yhdessä päätypäässä sängyllä. Joskus on ollut pylly pystyssä vasen käsi ja jalka yhdessä, oikea kösu ja jslks yhdessä ja ranteet ja nilkat molemmat kiinni jalkopäässä. Se on tosi irstas asento. Ranteista kiinni roikkumassa leuanvetotangossa oviaukossa. Tuolissa olen ollut kiinni myös.

Pöytä vielä kokematta.

Vierailija
4/5 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidottuna olemisessa kiihottaa se avuttomuuden tunne, kun ei tiedä tuleeko keppiä vai kieltä. Parasta jos on vielä silmät peitettynä, ettei näe mitä on tulossa. Itse tykkään kivusta tietyissä rajoissa, ja niiden rajojen koettelu tuntuu sidottuna vielä astetta jännemmältä. Olla toisen vallassa ja käytettävänä.

Vierailija
5/5 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä kun tulen tavallaan hyväksikäytetyksi ja se kiihottaa kovasti. Meillä on turvasanakin kun pidän myös kivusta ja tuntuu siltä, että kynnys kasvaa koko ajan ja tämä vähän pelottaakin. Tosin mies joka minut sitoo....on järkevä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan