Kouluihin ei haluta enää edes palkata miesopettajia
Minkä takia on ongelma vain silloin kun miehet 8vat enemmistö? Eipä koskaan nähdä ongelmana sitä, että naiset ovat opettaja töissä enemmistö ja yliopistoissa. Eikö nämä ns tasa-arvon kannattajat tajua kuinka tekopyhiä he ovat? Itse opiskelin kyseistä alaa ja en saa töitä juuri sen takia, ettå nykyään vain naisille annetaan töitä alalta. Tosi tasa-arvoista toimintaa joo. Kohta ei miehet saa tehdä mitään mitä feministit ei anna tehdä ja jatkuvasti painetaan miehiä alas ja yritetään saada heiltä oikeuksia pois.
Kommentit (16)
Höpö höpö.
Nyt on paksua puppua. Miehillehän suorastaan levitetään punainen matto.
Hyviä miesopettajia palkataan kyllä. Valitettavasti moni mies ope on ludmu ja jättää suuren osan töistään tekemättä.
Onko sinulla ap joku rikosrekisterimerkintä, joka estää tehokkaasti palkkaamisesi?
Muutenhan miesopettajat suoranaisesti kaapataan kouluihin.
Miehet ovat etuoikeutettu ryhmä jolla harvoin on ymmärrystä siitä millaista on olla sorrettu. Sitä paitsi ihan tutkimustenkin mukaan naisiin ja muunsukupuolisiin verrattuna huomattavan monilla miehillä on kyseenalaisia motiiveja mitä tulee lasten parissa työskentelyyn.
Ihan yhtä lailla kun miesvaltaisessa yhteisössä on sen enemmistön vaikea hahmottaa omaa ja vähemmistön asemaa silloin kun miehet ovat enemmistössä, niin aivan vastaavalla tavalla se ilmiö tapahtuu naistenkin tapauksessa? Ihmisiä ovat kumpikin ryhmä?
Mitä henkilökuntaan tulee: Päiväkodissa - enemmistö naisia, esikoulussa - enemmistö naisia, ala-asteella - enemmistö naisia, ylä-asteella - enemmistö naisia, lukiossa - enemmistö naisia, ja sitä rataa.
Eikös sitä ole tutkittu, että miespuoliset opettajat ovat keskimäärin tasa-arvoisia, ja joskus hyvin lievästi suosivat naispuolisia oppilaita, kun taas naispuoliset opettajat useammin suosivat naispuolisia oppilaita. Eikä tämä välttämättä edes ole tietoista käyttäytymistä, vaan alitajuista tai automaattista, järjestelmällistä.
Stereotyypit elävät osittain ja vaikuttavat myös alitajuisesti näihin asioihin. Tytöt keskimäärin enemmän tekevät mitä käsketään ja käyttäytyvät paremmin. Vaikka he eivät aina tekisi näin, niin koska heidän oletetaan tekevän näin, heitä kohdellaan kuin he käyttäytyisivät näin myös sillon kun eivät käyttäydy.
Ja tämä on vain yksi esimerkki hyvin, hyvin kapealta osa-alueelta. Tasa-arvossa on vielä paljon työtä puolin ja toisin.
En arvostele, syytä tai tuomitse ketään. Tilastot ovat mitä ovat, ja järjestelmiä on hankala hahmottaa.
Minä vaan toivon, että keskustelu voitaisiin pitää asiallisena ja faktapohjaisena, ilman vastakkaisen sukupuolen demonisointia, kiitos.
M28
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos miesopettajia ei enää palkata. Minulla oli miesopettaja, ja hänen takiaan olen miesvihaaja. Miesopettajani aina haukkui ja halveksi naisia.
Saman tekee naisopettajat pojille kun ovat misandriaa lietsovia feministejä. Ei tarvitse ihmetellä jos incelien joukko kasvaa.
Pätevä miesopettaja kyllä saa viran huomattavasti nopeammin kuin naisopettaja. Mitähän ap jättää nyt kertomatta?
Oisko kuitenkin näin, että niillä naisilla on ollut paremmat paperit, kun sulla on.
Jos näin ei ole, voit tehdä valituksen. Lain suoma oikeus.
Juu olen huomannut saman. Varsinkin naisrehtori palkkaa mieluummin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos miesopettajia ei enää palkata. Minulla oli miesopettaja, ja hänen takiaan olen miesvihaaja. Miesopettajani aina haukkui ja halveksi naisia.
Saman tekee naisopettajat pojille kun ovat misandriaa lietsovia feministejä. Ei tarvitse ihmetellä jos incelien joukko kasvaa.
Eivät tee. Minulla on ollut naisopettajiakin, eikä yksikään heistä ole haukkunut poikia. Miesopettajat haukkuvat ja pilkkaavat naisia ja tyttöjä. Miesopettajat pitäisi poistaa kouluista kokonaan. Olen miesvihaaja, ja se on miesopettajien vika.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat etuoikeutettu ryhmä jolla harvoin on ymmärrystä siitä millaista on olla sorrettu. Sitä paitsi ihan tutkimustenkin mukaan naisiin ja muunsukupuolisiin verrattuna huomattavan monilla miehillä on kyseenalaisia motiiveja mitä tulee lasten parissa työskentelyyn.
Tämä on feminismiä parhaimmillana.
a) myönnetään, että miehiä syrjitään - tai ainakin pitäisi syrjiä.
b) perustellaan sillä, ettei syrjitä tarpeeksi
c) ja lopuksi vielä nämä kyseenalaiset motiivit. Pe*ofiili on tämän päivän homo. Kätevä veto, jolla kenet tahansa (miehen) voi leimata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tee. Minulla on ollut naisopettajiakin, eikä yksikään heistä ole haukkunut poikia. Miesopettajat haukkuvat ja pilkkaavat naisia ja tyttöjä. Miesopettajat pitäisi poistaa kouluista kokonaan. Olen miesvihaaja, ja se on miesopettajien vika.
Tämä on muuten hauskaa, että löytyy näitä, jotka aina tietävät, mitä muut ovat joutuneet kokemaan. Kyllä itsensä kohdistuneet haukut muistaa, mutta oletko ollut edes kuulemassa sitä, kun muita haukutaan.
Mutta tähän on feministi mennyt, ihan sama, miten selitätte ketjuissanne, että feminismi on vain miesten ja naisten tasa-arvoa. Oli ehkä vielä 90- luvulla, ei ole enää.
Ööh, ei. Miehet pääsevät sukupuolensa takia helpommin opettajakoulutukseen ja he myös saavat helpommin töitä. Esim. mun kaveripiirissä on paljon opettajia, ja ainoa, joka on saanut heti vakityön, on miespuolinen.
Miehiä syrjitään naisvaltaisilla aloilla. Sitä ei edes huomata, mutta kyllä sitä tapahtuu. Itse naisvaltaisella alalla. Aina kun pitää kantaa jotain painavaa tai kiristellä milloin mitäkin pulttia tai ruuvia niin tullaan hakemaan vaikka olen täsmälleen samalla palkalla samoissa tehtävissä kuin naisetkin.
Ei ole enää töitä naisillekaan. Hirvee määrä opettajia työttöminä tai vaihtanu alaa!