Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Canada Goose lasten takki 500 eur!

Vierailija
18.01.2014 |

Kaikkea sitä näkee, kun pitkästä aikaa käy Stockalla. Tiedän, että jotkut panostaa lastensa vaatetukseen enemmän kuin toiset, mutta 500 eur yhdestä talvitakista..? Vai oliko tämä taas joku täysin venäläisille suunnattu viritys?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tuotteen laadusta kertoo se, että julkkikset pukeutuvat CG:hen, vaikka firma ei sponssaa heitä.

Vierailija
22/35 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempiakin löytyy, kuten kalliimpiakin. Kaikille jotain :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:27"]

Ei, kyllä jotkut oikeesti luulee, että ne takit ovat parempia kuin muut. Ainoa, missä ne ovat parempia on niiden sikahinta. En ikinä ostaisi lapselleni edes 300 euron takkia, itsestäni puhumattakaan. Kerskakulutus taas huipussaan!

[/quote]

Kertoisiko joku sitten, mikä on parempi talvitakki kuin Canada Goose? Varmasti niitä parempiakin on, mutta ikinä ei kuule asiaa eriteltävän.

Itselläni on ollut Peakia, 8848:a, Columbiaa, Pumaa, DKNY:tä ja vaikka sun mitä, mutta yksikään ei ole samalle tasolle CG:n kanssa päässyt.

Vierailija
24/35 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:57"]

http://www.nytimes.com/2014/01/09/fashion/Cold-Winter-Fashion-Trends.html?_r=0

[/quote]

Nuohan on vanhona trendejä ja kuvia, Tibereineen ja Gooseineen sekä Moonbootseineen. Väkisin väännetty juttu sanomalehden toimesta, eikä siis muotilehden.

[/quote]

New York Times on laatulehti. Kyllä siellä trendit tiedetään tasan tarkkaan! 

Vierailija
25/35 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvä turkki pesee CG:n mennen tullen. Toki hanhia saa samalla rahalla koko perheelle ja naapurienkin lapsille, mutta noinpa niitä ostetaankin.

Vierailija
26/35 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakasta minun ilvesturkki ja minun Parajumpers turkkihuppu parka! Ne on kalliita eikä sama ole kaikilla kanssa!

Vierailija
27/35 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Canada Goosen takkimallit (Expedition, Trillium, Kensington ja joku neljäs) ovat vaan niin miehekkään laatikon mallisia ettei sovi minun tiimalasimalliselle vartalolle, ja saavat pitkätkin jalat näyttämään lyhyiltä eli mittasuhteet jotenkin kummalliset. Vaikka olen 175cm.

ParaJumpersin takit ovat upeita hienoilla yksityiskohdilla, olen katsellut niitä Ajattaressa mutta paljon kalliimpia kuin Canada Gooset eli ne alkaa jostain 1000 eurosta, kai siksi koska niissä käytetty enemmän turkista?

Vierailija
28/35 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parajumpersia suosii espoolaiset rikkaat rouvat ja just nuo venäläiset uusrikkaat. Ne oli jo ehtineet ostaa Ajattaren tyhjäksi kyseisestä merkistä.

Vierailija
29/35 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

CG alkaa tulla jo korvista ulos, Helsingissä pari-kolmekymppisen naisen univormuun kuuluu CG, Vuittonin Neverfull, Mulberryn ruutuhuivi, pillifarkut ja Uggit. Ei se väärin ole, mutta tylsää se on.

Vierailija
30/35 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 01:18"]

Parajumpersia suosii espoolaiset rikkaat rouvat ja just nuo venäläiset uusrikkaat. Ne oli jo ehtineet ostaa Ajattaren tyhjäksi kyseisestä merkistä.

[/quote]

Stockalla oli vielä eilen runsaasti Parajumpersia hyllyssä. Täältä muuten alennuksella 600-700 eurolla muutamaa mallia: http://www.aukia.fi/tag/1312/parajumpers

Oon käyttänyt viisi vuotta Moncleria, enkä ajatellut merkkiä vaihtaa. Kevyitä, lämpimiä, naisellisia.

Vierailija
31/35 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset opiskelijatkin ostelevat jo Canada Goosea, siksi merkki kokenut inflaation. Tai ehkä niitä on saanut täältäkin jo halvalla tai alennuksesta jostain?

Vierailija
32/35 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä 12 tajuat, että julkkiksille lahjoitetaan tuotteita mainostarkoituksessa? Eli saavat valtavasti ilmaiseksi kaikkea. Se että joku julkkis käyttää jotain tuotetta ei todellakaan tarkoita sitä, että se olisi hyvä.

Vierailija
33/35 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 01:24"]

Stockalla oli vielä eilen runsaasti Parajumpersia hyllyssä. Täältä muuten alennuksella 600-700 eurolla muutamaa mallia: http://www.aukia.fi/tag/1312/parajumpers

Oon käyttänyt viisi vuotta Moncleria, enkä ajatellut merkkiä vaihtaa. Kevyitä, lämpimiä, naisellisia.

[/quote]

Nuo PJ:t näyttävät toissa vuotisilta malleilta väreineen, silti alennuksessakin vielä kalliimpia kuin Gooset :) Seuraava takkihankinta tulee varmasti olemaan PJ. Pitäähän minun sulautua tänne Espoon Kultahammasrannikon väestöön kun tänne viime vuoden puolella muutettiin ;) Ei, vaan ne ovat kauniita takkeja luonnossa.

Omistan Monclerin ja Duvetican takit jotka ihania, mutta myin pois beigen Goosen kaksi vuotta sitten, se sävy haalisti ja vanhensi minun kasvojen väriä enkä pitänyt sen kankaan hailakasta "vanhentuneen" näköisestä pinnasta. Pidän vähän kiiltävämmistä, paremmin likaa hylkivistä pinnoista talvitakeissa.

Vierailija
34/35 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole edes kallis, jos saa sisaruksella kierrätettyä ja sitten vielä myytyä huutiksessa pois. Toista se on canada Goosen karvahattu, joka näytti maksavan 350e. Tosin siitäkin joku voisi sanoa, että halpa vakuutus aivoille. Näkökulmansa kullakin.

Vierailija
35/35 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset aikuispissisbloggaajat ovat "pilanneet" Canada-Goosen maineen täällä Suomessa. Yritän itsekin vältellä "blogituotteita" parhaani mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän