Mun pojat ei osoita mitään mielenkiintoa tyttöihin/naisiin
Ovat ujoja nörttejä. Eivät ole homojakaan, sen olen kautta rantain selvittänyt. Ei mulla kyllä mitän sitäkään vastaan olisi. Ehkä pitää hyväksyä se, että heistä tulee vanhojapoikia ja minusta ei tule koskaan anoppia tai mummoa? Meidän suvussa kyllä tosi paljon vastaavia tapauksia, veljenikin on pysytellyt itsenäisenä.
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:20"]
Miksi annatte lapsistanne tulla nörttejä? Pelejä ei todenteolla kannata ostaa lapsilleen, vaan kannustaa heitä ulos ja urheilemaan! Paljon parempi markkina-arvo urheilevalla nuorella miehellä on (esim. Jalkapallo,jääkiekko,kuntosali) entä joka päivä mielikuvituspelejä (=lapsellisuuksia) pelaavilla nörteillä. Kyllä lapsen parisuhderintaman aktiivisuus riippuu paljon vanhemmista..!
[/quote]
Ap. tässä taas. Vanhempi lopetti urheiluharrastuksen, vaikka koetettiin houkutella uudella paikkakunnalla jatkamaan. Musiikkia harrastavat molemmat, mutta vain omaksi ilokseen. Eivät soita missään bändissä, vaikka nuorempaa on pyydettykin.
Niin? Eipä ainakaan ole hetken päästä jotain pissis-lutkaa oven takana huoraamassa elareita käärö sylissä.
Ovatko hyvännäköisiä, normaalipainoisia jne? Opiskevatko?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:05"]
Ap täällä taas. Eivät ole nurkissani enää, vaan nuorempi armeijassa ja opiskelupaikka toisella paikkakunnalla odottaa jo. Vanhempi opiskelee jo toisaalla. Mutta tuntuu, että ei opiskelun lisäksi tee muuta kuin on koneella, se vähän huolestuttaa. Ei tunnu käyvän missään opiskelijoiden jutuissa. En ole kyllä huolissani siitä ettei käytä alkoholia, mutta tuntuisi hyvältä ettei ihan erakoituisi.
[/quote]
Ihmiset ovat erilaisia lapsuudenkodissaan äidin edessä! Sanot että toinen pojista ei edes asu kotona, mistä voit tietää mitä hän puuhaa? Itse olen aina ollut 'kiltti tyttö' vanhempieni edessä, samoin kuin veljeni(pelaa vaan tietokoneella ja katsoo leffoja jos olemme lapsuudenkodissa käymässä), mutta opiskeluaikoina sitä oppi pahoille teille ja tuli niitä kokemuksia vastakkaisenkin sukupuolen kanssa, muttei niistä äidille kerrottu.
Sinähän voisit viedä tyttöjä näytille. Kyselet tuttujesi tyttäriä mukaan, kunnon vanhan ajan järjestetty liitto... Ei vaan, mitä voisit asialle tehdä. Anna olla.
Miksi asialle pitäisi mitään tehdä? Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Yksinkertaista.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:23"]
Jospa he ovat lassukoita? ;)
[/quote]
Niinpä. Miten joku voi epäonnistua kasvatuksessa näin!?
Jaa no olisi se pitänyt arvata et tää oli Kyrpiksen avaus. Huoooh
Ap myös kysyy, että kuka on kyrpis? Tuon lassukkajutun olen kyllä nähnyt, mutta siihen en ole jaksanut kovin paljon kiinnittää huomiota, liittyykö se kyrpikseen jotenkin?
Kyrpis on seksihullu hassu nainen palstalla.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:30"]
Ap myös kysyy, että kuka on kyrpis? Tuon lassukkajutun olen kyllä nähnyt, mutta siihen en ole jaksanut kovin paljon kiinnittää huomiota, liittyykö se kyrpikseen jotenkin?
[/quote]
Kyrpis on lassukoiden arkkivihollinen.
Paitsi ettei Kyrpis oikeasti ole seksihullu. Se vain esittää, jotta lassukat järkyttyisivät.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:34"]
Kyrpis on seksihullu hassu nainen palstalla.
[/quote]
Niitäkö on semmoisiakin ?
Ei mitään kiirettä. Jos pojillasi olisi ikää 10v enemmän, niin sitten voisi olla hieman huolissaan.
Kukin ajallaan. :) Älä nyt vaan ala tuputtaa tuttuja tyttöjä heille tai patistamaan.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:49"]
Ei mitään kiirettä. Jos pojillasi olisi ikää 10v enemmän, niin sitten voisi olla hieman huolissaan.
Kukin ajallaan. :) Älä nyt vaan ala tuputtaa tuttuja tyttöjä heille tai patistamaan.
[/quote]
Todellakin on kiire. Jos nuoret miehet eivät saa seksi- ja parisuhdekokemusta kuten muut ikäisensä normaalit kundit, he jäävät ikuisesti "parisuhdejunasta." Naiset eivät huoli kokemattomia miehiä enää nuoruusiän mentyä. Sitten pojista viimeistään tulee katkeria, yksinäisiä miehiä. Voivat alkaa juomaankin.
Ja iät oli?