Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajan nopea etenemistahti kauhistuttaa

Vierailija
18.01.2014 |

Okei siis oon lukenut tätä blogia viime edellissyksystä kun bloggaaja alko diettaamaan. Joskus keväällä tais nykyisestä kunnosta päätellen jäädä dietti sikseen kun tapas miehen jota kutsuu sielunkumppanikseen. 

Ne siis tapas keväällä ja on seurustelleet noin 8kk (tarkkaa aikaa ei mun mielestä ollu blogissa ja ilmoitti jälkikäteen että on alkanut seurustelemaan) muuttivat heti yhteen ja kihlautuivat pian ja nyt on häätkin jo tulossa. Jutuista (ostelee vauvanvaatteita yms vihjailua) päätellen myös lapsi on tulossa pian ellei ole jo pulla uunissa.

Ja mua kauhistuttaa!! Mä oon ollut mieheni kanssa yhdessä viitisen vuotta eikä olla vieläkään kihlauduttu ja ennen yhteen muuttoakin seurusteltiin kolme vuotta.. En vois kuvitellakaan vielä tekeväni lapsia saati sitten jos hädin tuskin tuntisin kumppaniani :O

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:09"]

Onko yleistäkin, että ihmiset eläytyy itselleen tuntemattomien bloggaajien elämään näin voimakkaasti? Jotenkin tuntuu vaikealta kuvitella, että kauhistelisin kenenkään bloggaajaan tekemisiä - ellei sitten olisi kyse jostain todella poikkeuksellisesta. Mitä nopea sitoutuminen ei mielestäni ole.

[/quote]

Ootko lukenut vauvapalstaa? Iso osa keskusteluista liittyy bloggaajiin ja jos niitä keskusteluja lukee, niin aika voimakasta on eläytyminen ihan arkisiinkin asioihin.

Mutta tosiaan, mun mielestä noin nopea tahti on poikkeuksellista, en tunne ketään ketä olisi samantien muuttanut yhteen ja kihlautunut, saati tosiaan niitä lapsia kun niistä ei pääse eroonkaan.

Vierailija
2/17 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:09"]

Onko yleistäkin, että ihmiset eläytyy itselleen tuntemattomien bloggaajien elämään näin voimakkaasti? Jotenkin tuntuu vaikealta kuvitella, että kauhistelisin kenenkään bloggaajaan tekemisiä - ellei sitten olisi kyse jostain todella poikkeuksellisesta. Mitä nopea sitoutuminen ei mielestäni ole.

[/quote]

Ootko lukenut vauvapalstaa? Iso osa keskusteluista liittyy bloggaajiin ja jos niitä keskusteluja lukee, niin aika voimakasta on eläytyminen ihan arkisiinkin asioihin.

Mutta tosiaan, mun mielestä noin nopea tahti on poikkeuksellista, en tunne ketään ketä olisi samantien muuttanut yhteen ja kihlautunut, saati tosiaan niitä lapsia kun niistä ei pääse eroonkaan.

[/quote]

Mä tunnen. Yhteistä kaikille paitsi yhdelle on sama asia : ero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin kihloihin 2kk seurustelun jälkeen (tunnettu siinä vaiheessa n. 10kk), mentiin naimisiin vähän yli vuoden seukkailun jälkeen ja yhteen muutettiin miltei samana päivänä kun alettiin seurustelemaan. On lapsi ja avioliitto, nyt ollaan oltu yhdessä 9v. 

Vierailija
4/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jotkut elää, toiset yrittää. No ei, jos ne on rakastuneita

Vierailija
5/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jotkut elää, toiset yrittää. No ei, jos ne on rakastuneita

Vierailija
6/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus! Voisitko blogistalkata jotain ehkä vielä pikkasen enemmän......?!?!?

Vierailija
7/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä. Painonhallinta loppuu siihen kun löytää miehen. No, silläpä sen usein sitten menettääkin. 

Vierailija
8/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:53"]

Mä oon ollut mieheni kanssa yhdessä viitisen vuotta eikä olla vieläkään kihlauduttu ja ennen yhteen muuttoakin seurusteltiin kolme vuotta.. En vois kuvitellakaan vielä tekeväni lapsia saati sitten jos hädin tuskin tuntisin kumppaniani :O

[/quote]

Ei kai se meidän tai sen bloggaajan vika ole jos se ei kosi, ja jos et ole vaimomatskua?

Vierailija
9/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä blogi on kyseessä?

Vierailija
10/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:55"]

Tsiisus! Voisitko blogistalkata jotain ehkä vielä pikkasen enemmän......?!?!?

[/quote]

Ei tarvii stalkata kun blogin sisältö käsittelee aika pitkälti nykyään häitä, miestä jne.

Vierailija
11/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:58"]

Mikä blogi on kyseessä?

[/quote]

http://peace-and-fashion.blogspot.fi/

Vierailija
12/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin raskaaksi 6 viikon seurustelun jälkeen ja yhteen muutettiin 5kk seurustelun jälkeen. Pitäisikö perustaa blogi??

Vierailija
13/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä mua silleen kummastuta muuta kuin yhden bloggaajan kohdalta.. Tarkoituksella ilman ehkäisyä heti ekalla kerralla (siis eka kerta sen miehen kanssa), että tulisi lapsi ja tulihan se. Ensitapaamisestakin niillä tais olla hyvin vähän aikaa. En itse kyllä välttämättä olis ekasta päivästä lähtien ilman ehkäisyä, mutta mikäs siinä sitten. Tuossa vaan ei mitenkään voi sanoa, että miestä tuntisi ollenkaan.

Vierailija
14/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:00"]

Minä tulin raskaaksi 6 viikon seurustelun jälkeen ja yhteen muutettiin 5kk seurustelun jälkeen. Pitäisikö perustaa blogi??

[/quote]

Oliko vahinko?

Vierailija
15/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/17 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:00"]

[/quote]

Pitäisi opetella käyttämään ehkäisyä.

Vierailija
17/17 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin ehkäisyn läpi raskaaksi 3kk seurustelun jälkeen, muutettiin yhteen siitä puolen vuoden päästä (koulu toisella paikkakunnalla) ja kohta takana 9v ja kaksi lasta lisääkin tullut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän