Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muille käynyt näin?

Vierailija
18.10.2020 |

Päädyin todella komean miehen luo baari-illan jälkeen, olemme tunteneet kyllä jo kauan yhteisen harrastuksen kautta, mutta välillämme ei ole ollut mitään. Olin yllättynyt että hän lähti kanssani, sillä hän saisi paljon paremmankin näköisiä naisia. Menin paniikkiin kun suutelimme jne., mietin että hänhän pettyy kun näkee vartaloni, joka ei ole mitenkään kaunis: minulla on isoja leikkausarpia, pienet rinnat, ylimääräistä läskiä vyötäröllä jne. Sanoin että tämä on huono idea ja valehtelin olevani varattu, ja pakenin paikalta ennen kuin mitään vaatteita ehti lähteä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi toista.

Vierailija
2/21 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit antanut hänelle mahdollisuuden.

Kaikki olisi voittaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ollut vain yksi uusi lovi sängynpäädyssä. Hyvin toimit.

Vierailija
4/21 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole noin käynyt kun tällainen oikeasti ruma nainen ei kellekään kelpaa edes yhdeksi yöksi.

Vierailija
5/21 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö sinä jotain supertopattuja rintaliivejä? Jos et, niin kyllähän se mies on nähnyt sinusta jo vaatteet päällä että sinulla ei ole isoja tissejä, mutta on silti lähtenyt kanssasi. Arvet ja läskit, no jaa, harvalla ihmisellä on täydellinen vartalo.

Vierailija
6/21 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö sinä jotain supertopattuja rintaliivejä? Jos et, niin kyllähän se mies on nähnyt sinusta jo vaatteet päällä että sinulla ei ole isoja tissejä, mutta on silti lähtenyt kanssasi. Arvet ja läskit, no jaa, harvalla ihmisellä on täydellinen vartalo.

En käytä mitään isosti topattuja, vain ihan tavallisia a-kupin liivejä. Mutta rintani ovat tosiaan pienet ja rumat. Ne eivät haittaa minua, ainakaan paljon,kun olen sellaisen miehen kanssa joka ei ole kovin hyvän näköinen. Mutta tuo mies on ihan eri tasoa, ja harmittaa siinä mielessä että kerrankin olisi ollut oikein komea mies, mutta jänistin.

Ap

Vierailija
7/21 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehen kroppa ok? Vai ehtikö hänkään riiisua? Mainitsit että on komea mutta voihan siellä olla vaikka mitä ällöttävää vaatteiden alla. Vaikka karvaa selässä kuin apinalla tai akne selässä, sienen runtelemat varpaankynnet tai mitä vaan paisetta tai kyhmyä.

Vierailija
8/21 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko miehen kroppa ok? Vai ehtikö hänkään riiisua? Mainitsit että on komea mutta voihan siellä olla vaikka mitä ällöttävää vaatteiden alla. Vaikka karvaa selässä kuin apinalla tai akne selässä, sienen runtelemat varpaankynnet tai mitä vaan paisetta tai kyhmyä.

Paita lähti pois, sen perusteella on kuin malli, ei virheen virhettä.

Vierailija
9/21 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tullut hulluksi. En saa miestä mielestäni. Aion aloittaa kuntokuurin ja käydä suihkurusketuksessa jne., ja sitten isken kiinni häneen. Olen itsevarmempi kun teen nuo, vaikka ilmeisesti kelpaisin hänelle nykyiselläänkin.

Vierailija
10/21 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ettei tuo unelmamies odottelee sinun muodonmuutostasi tyytyväisenä , kyllä ottajia löytyy.

Vierailija
11/21 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilun tuloksia odottaessasi mies ehtii löytää jo uuden naisen, tai montakin. Käy siellä suihkurusketuksessa, se hoikentaa ja piilottaa myös arpia. Sitten vaan sexyt alusvaatteet ja menoksi. Älä jää odottelemaan.

Vierailija
12/21 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi.

En ole mennyt paniikkiin suudellessani.

En kyllä haluakaan pussailla.

Vierailija
13/21 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kertoisit hänelle rehellisesti mitä tapahtui. Järkevät ihmiset valitsee puolisonsa moottorin eikä korin perusteella. Hän on tutustunut suhun harrastuksen kautta ja mahdollisesti jopa ihan tositarkoituksella liikenteessä. Unohda nuo tuunaukset ja ole rehellisesti oma itsesi. Teillä voi olla hyvä yhteinen elämä edessä. Pitkät parisuhteet alkaa monesti siitä että on ensin tutustuttu muuta kautta ennenkuin on edes mietitty seurustelukuvioita. Itsellä niin alkanut parisuhde kestänyt kohta 20 vuotta.

Vierailija
14/21 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pari viikkoa tapaillut miestä, joka on mielestäni ihan super kuuma ja vieläkin jännittää riisuutua hänen edessään kun tuntuu että olen ns alemmalla tasolla, oon tosi epävarma.

Omasta peilikuvastani näen vain pulleat reidet ja raskausarvet, selluliittiperseen ja pömppiksen.

Silti mies on muna kovana kimpussani viidesti päivässä ja tuntuu nauttivan täysillä. Katselee kuin maailman kalleinta aarretta ja kehuu seksikkääksi, ei kuulemma voi uskoa miten hyvännäköinen oon. Ja mä taas ihmettelen miten niin hyvännäköinen tämmösen kanssa on.

Nainen on yleensä aina itsensä pahin kritisoija ja suurentelee vikojaan, ei se mies niistä piittaa, jos edes huomaa.

Ja eiköhän ne miehetkin ole kaikki nähneet erilaisia vartaloita, usko vaan pois jos mies osoittaa haluavansa sua :)

Exänkin kanssa pelotti ihan kamalasti ekaa kertaa vetää stay upit ja minari päälle, koska itse näen vaan mukamas hyllyvät muhkurareidet, mutta tuo oli ihan innoissaan ja taivasteli miten seksikästä.

Vierailija
15/21 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pari viikkoa tapaillut miestä, joka on mielestäni ihan super kuuma ja vieläkin jännittää riisuutua hänen edessään kun tuntuu että olen ns alemmalla tasolla, oon tosi epävarma.

Omasta peilikuvastani näen vain pulleat reidet ja raskausarvet, selluliittiperseen ja pömppiksen.

Silti mies on muna kovana kimpussani viidesti päivässä ja tuntuu nauttivan täysillä. Katselee kuin maailman kalleinta aarretta ja kehuu seksikkääksi, ei kuulemma voi uskoa miten hyvännäköinen oon. Ja mä taas ihmettelen miten niin hyvännäköinen tämmösen kanssa on.

Nainen on yleensä aina itsensä pahin kritisoija ja suurentelee vikojaan, ei se mies niistä piittaa, jos edes huomaa.

Ja eiköhän ne miehetkin ole kaikki nähneet erilaisia vartaloita, usko vaan pois jos mies osoittaa haluavansa sua :)

Exänkin kanssa pelotti ihan kamalasti ekaa kertaa vetää stay upit ja minari päälle, koska itse näen vaan mukamas hyllyvät muhkurareidet, mutta tuo oli ihan innoissaan ja taivasteli miten seksikästä.

Komppaan tätä. Naiset kritisoivat omaa ulkonäköään, oikein hakevat vikoja kropastaan. Usko pois, kun riisutaan ja miehellä on seksi mielessä, ei siinä muutama arpi tai pienet tissit haittaa mitään.

Vierailija
16/21 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan tullut hulluksi. En saa miestä mielestäni. Aion aloittaa kuntokuurin ja käydä suihkurusketuksessa jne., ja sitten isken kiinni häneen. Olen itsevarmempi kun teen nuo, vaikka ilmeisesti kelpaisin hänelle nykyiselläänkin.

Suihkurusketus on huono idea! Eikö mies ihmettele ruskeaa vartaloa, kun ethän sinä ole voinut käydä missään ulkomailla nyt ja on omituista jos on ruskea keskellä pahinta talvea.

Vierailija
17/21 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen sinä olet? Ja minkä ikäinen se mies on?

Vierailija
18/21 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko iällä merkitystä? Mies on 51, minä 37. Hän näyttää paljon ikäistään nuoremmalta, minä taas vanhemmalta..

Vierailija
19/21 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko iällä merkitystä? Mies on 51, minä 37. Hän näyttää paljon ikäistään nuoremmalta, minä taas vanhemmalta..

Kun mies on noin paljon vanhempi hän ei VARMASTI pidä vartalonasi huonona. Sinulla on nuoruus puolellasi.

Vierailija
20/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolet pois ja satulaan! Hän voi pitää sinusta muutenkin, kun olette tuttuja harrastuksesta, et ole mikään tavanomainen baaripano. Jos toisesta pitää ihmisenä, kropan ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi