Mää kyllä käskisin miehen joka sunnuntai siivoamaan koko kämpän perusteellisesti jos mulla olisi mies
Mitään laiskajaakkoa en elättäisi, enkä katselisi sekunttiakaan.
Kommentit (10)
Miten siivoaminen ja elättäminen liittyy toisiinsa? Minä siivoan meillä suurimman osan, mutta en koe elättäväni miestäni. Hän käy töissä kuten minäkin ja maksaa osuutensa menoista. En ole tullut ajatelleeksi, että tällä menettelyllä elättäisin miestä.
Minäkin käsken, mutta se ei tottele.
Eiköhän se jo tullut selväksi miksi sulla ei ole miestä.
Vierailija kirjoitti:
Onneks sulla ei oo miestä
Tuollainen Riivinrauta Harpppu kuin AP, saa onneksi äristä hiivapillunsa kanssa kissoileen siellä itsenirhaus-kuutiossaan kaikessa rauhassa, katkeraan loppuunsa asti.
Me siivotaan perjantaisin yhdessä 🥰
Kiva alkaa viikonlopun viettoon puhtaassa ja siistissä kodissa. Sunnuntaina voi sit vaan loikoa sängyssä touhuamassa.
Mitä keskustelua , se on mielestäsi ?Käsket mielikuvitus miestä siivoamaan , mutta ei tottele.Kirjoittele haaveesi päiväkirjaasi ja kasva aikuiseksi.Käskemällä et miestä saa !!!
Mun ei tarvii käskeä, se siivoaa aina kohtalaisen maanisesti. Luulen että jos tulisi apokalypsi niin savun hälvettyä kaiken hävityksen keskeltä löytyisi mun mies siivoamassa.
En muista koska olisin itse siivonnut mitään tässä asunnossa.
Sunnuntai on loiventelu ja krapulasex päivä. Jos ei naisesta ole näitä toimittamaan niin sellainen laitetaan takaisin kiertoon.