Mies, himoatko varattua naista?
Kommentit (14)
Kyllä, ovat itsevarmoja, seksi sujuu, ei kainostella eikä tule jälkipuheita.
Tottakai. Varattu nainen on tai hyvästä seksistä
Naiset himottaa ihan riippumatta siitä mikä heidän siviisisäätynsä kullakin hetkellä on.
Himoan kaikkia naisia, siviilisäätyyn katsomatta
Kyllä, sitä joka on varattu minulle.
Kyllä. Miksi en? En minä syyllisyyttä siitä kanna
Kyllä vaan. Erään ystäväni vaimoa. Olemme tunteneet jo vuosia ja melko monessa illanvietossa hän on loppuillasta käynyt varsin kuumana, kuin myös minä. Kiihkeitä suudelmia vaihdettu ja vaatteiden läpi hierottu toisiamme. Jos olisimme olleet ihan kahdestaan, niin ties mitä olisi tapahtunut.
Vieraiden lähdettyä sitten oma vaimo sai kyytiä, kun purin kiihkoni häneen.
Kyllä. Kokemuksena erään tuttavan 50-vuotiaan vaimon sormettaminen loppuun saakka erään illanvieton yhteydessä. Kuumaa ja koukuttavaa.
M30
Nuorena alle kolmekymppisenä himoitsin, tai ainakin se antoi minulle lisäpotkua, jos nainen oli varattu. Syynä oli se, että oma tyttöystäväni oli pettänyt minua kahden eri miehen kanssa. Tästä katkerana halusin panna vahingon kiertämään, ja olin hyvin tyytyväinen kun pääsin sänkyyn varatun kanssa.
Kyllä, erittäin typerää ja alhaista käytöstä. Kostin omat kokemukseni tuntemattomille täysin syyttömille miehille. Kun kasvoin ulos katketuudestani, oivalsin millainen mulkero olin. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, voin vain pitää huolen siitä,, että en tee tuollaista enää.
Myös varattuja kyllä. Muut kriteerit määrittelevät kiinnostukseni, kuin parisuhdestatus. Kavereiden naiset kuitenkin jätän rauhaan, ja siitäkös ne vain innostuu.
En, se ei ole oikein.